Atle Klovning

Autorisasjon (1991)

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Atle Klovning er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Atle Klovning

Dyktig fastlege jeg trygt kan anbefale

En meget kunnskapsrik og dyktig fastlege som følger deg som pasient godt opp i en sykdomsprosess.
Jeg kan etter å ha brukt ham som fastlege i 7 år trygt anbefale han som den fastlegen du trenger.

Dyktig, klok og kunnskapsrik over all forventing

En stor takk til Dr Atle Klovning, MD, ph.d. Spesialist i allmennmedisin ved Frogner Helsesenter som er den fastlegen jeg vil tro vordende fastleger ønsker å bli. Bekymringer som for leger med like lang erfaring kanskje lett avfeies som bagateller har blitt møtt med profesjonelt alvor, og jeg gått fra samtlige besøk betydelig klokere enn da jeg kom.
Takk en formidabel legegjerning!

Dr. Atle er dedikert, dyktig, og profesjonell i sine fag

Mine beste tilbakemeldinger går til
Dr Atle Klovning, MD, ph.d. Spesialist i allmennmedisin ved Frogner Helsesenter

Er utrolig fornøyd med både måten jeg har ble møtt på og behandlingen jeg har fått igjennom årene. Som pasient føler jeg meg både sett og hørt, og jeg opplevde at mine bekymringer har blitt tatt på alvor.
Dr. Atle er dedikert, dyktig, og profesjonell i sine fag, og gir den tiden som trenges til pasienten
Takk for god service!

"Verdens" beste lege

Atle er "verdens" beste lege på alle måter. Han er kunnskapsrik, rolig, trygg og veldig omsorgsfull. Han har en tålmodighet av det sjeldne når helseproblemer ikke kan løses raskt. :-) Jeg har hatt tett oppfølging hos han nesten ukentlig i over 1 år nå, etter en alvorlig trafikkulykke, med både store fysiske og psykiske plager, og han har vært fantastisk på alle måter! Er svært takknemlig for å ha han som lege og vil anbefale han på det sterkeste.:-) :-)

Imøtekommende, tar seg tid

Atle har vært min fastlege lenge - sikkert i 10 år nå. Nå er ikke jeg en "storbruker" som går ofte, men de 5-6 gangene jeg har trengt fastlege har jeg opplevd Atle som profesjonell, kunnskapsrik og imøtekommende.

Én gang har jeg trengt henvisning, det gikk problemfritt. Én annen trengte jeg en attest som ble "slik jeg ville".

Jeg har null problemer med å anbefale Atle som fastlege til andre.