Atle Klovning

Autorisasjon (1991)

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Atle Klovning er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Atle Klovning

Utilgjengelig

Har tidligere vært til konsultasjon og Klovning er en meget behagelig person, men: Det er så og si umulig å få tak i ham!!! Å reservere time på nett går ikke da detstort sett aldri er ledig time mindre enn en måned fram i tid. Når man forsøker å ringe legekontoret kommer man ikke gjennom. Idet dette skrives har jeg ventet i 15 minutter på å komme til sentralbordet.

Når jeg har vært til konsultasjon er han svært profesjonell. Lyttende og ser deg i øynene.

Hvordan skal jeg vite det?

Jeg har hatt Atle Klovning som fastlege i ca. 2 år, men har kun sett han én gang. Veldig mulig at han er en fantastisk lege, men han er på kontoret 1 - 2 ganger i uken og har så godt som aldri ledig time. Jeg har alltid blitt "overført" til en annen ledig lege. I tillegg så er hele avdelingen helt forferdelig! Som jeg jeg ser flere har skrevet før meg er det umulig å komme gjennom på telefon og den elektroniske løsningen de har fungerer heller ikke som den skal. De som jobber i resepsjonen er ekstremt lite hjelpsomme og rotete. Jeg byttet vekk derfra i dag. Jeg har i alle fall fått nok!
Jeg anbefaler ingen det Frogner Helsesenter!

Fantastisk!

En fantastisk lege! Han lytter, kommer med gode råd, følger opp, oppfyller dine ønsker mtp. behandling osv. Meget rolig person, ser deg i øynene (mange har en tendens til å fokusere på skjermen), tar seg god tid, er støttende, har humor og er alltid blid. Jeg har flyttet til en annen del av landet, men kommer ikke til å bytte fastlege.

Dette er den fastlegen jeg er mest fornøyd med av alle jeg har hatt

Atle Klovning er tålmodig, og kan fikse det meste. Jeg har problemer med å snakke med fremmede på telefon; Atle kontakter spesialistene jeg henvises til, slik at DE kontakter meg, jeg slipper å ringe dem. Jeg trenger av og til lengre tid under konsultasjonene fordi problemene jeg har er sammensatte - når jeg sier fra om det gir Atle meg time sist på dagen slik at han har tid til å høre på meg og gi meg råd. Han vet hvordan han skal kommunisere med andre relevante instanser (spesialister, NAV osv.), og det har gjort at jeg har fått lettere for å kommunisere med dem også. Jeg har hele tiden følt at Atle stoler på meg i forhold til det jeg forteller om helseproblemene mine, og det har gitt meg bedre selvtillitt, og gjør det lettere for meg å forklare både ham og andre hvordan jeg har det. Jeg vet ikke hvordan det er å komme fram på telefon til legekontoret, fordi jeg vanligvis går dit og bestiller time i resepsjonen, eller velger en ledig time på nettløsningen deres, men det har alltid fungert bra for meg.

Utrolig dyktig lege!

Atle Klovning anbefales på det sterkeste. Han følger opp pasienten på en svært god måte og opptrer støttende i vanskelige situasjoner. Han er eksepsjonelt flink med barn!