Atle Klovning

Autorisasjon (1991)

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Atle Klovning er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Atle Klovning

Den beste legen!

Jeg har hatt mange forskjellige leger opp gjennom årene, men aldri noen som jeg ar så mye tillit til som Atle Klovning. Han ser mennesket, og har bred kompetanse. Føler meg alltid ti kilo lettere når jeg går ned trappen. Veldig glad for at jeg var så heldig å få plass hos han.

Tar litt tid å bestille time over tlf, men om han ser at du har problemer så setter han opp time til deg personlig så fort som mulig, også etter stengetid. Helt topp.

Fantastisk lege!

Dette er uten tvil den beste lege jeg har hatt.
Desverre flyttet han fra Bergen til østlandet, og både jeg og familien min måtte finne oss en ny lege.
Han virkelig bryr seg om pasientene, og er kjapp med å sende folk videre til spesialist, om det trengs.
Selv ble jeg kjapt hensivst til Haukeland, og operert 2 mndr etter, med et problem jeg hadde slitt med i flere år.
Jeg hadde blærebetennelse flere ganger i året, og var vant til å få penisilin av legen hver gang. Det fikk jeg også av ham, men han brydde seg nok til å finne ut HVORFOR jeg fikk så ofte blærebetennelse, så det var siste gang jeg hadde blærebetennelse :-).
Dette er en lege som får full pott av mulige poeng både hos meg og familien min.
Det er nå gått flere år siden han flyttet til østlandet, men fremdeles snakker vi om at det er utrolig synd at han flyttet.

Elendig på tilgjengelighet, - følger ikke opp på undersøkelser.

Upersonlig - man opplever sig som et nummer i systemet. En lege som ikke forstår at pasienter er mennesker og faktisk bør behandles deretter.
Virker ikke engasjert.
Følger ikke op på aftaler. Legekontorservicenivå er ikke eksisterende!!!
Man må vel nok bare være tilfreds med at få være (pasient/et nummer) her!
Ganske uacceptabelt!

Omsorgsfull og lyttende

Dette er legen som stopper opp når han dokumenterer for å høre hva du har å si. Legen som spør hva han kan tilby til deg som pasient. Legen som jobber ekstra for at du skal få den hjelpen du eller barnet ditt trenger. Undertegnede er med andre ord svært fornøyd.

Gikk til annen lege

Er 76 år, bor alene, hadde brukket skulder. I følge kontordame nektet Klovning å ta telefoner/"ville ikke ha det sånn". Måtte evt.ringe tidlig neste morgenen og bestille ø.hj.-time etter først til mølla-prinsippet. Ble undersøkt, behandlet, fulgt opp og henvist til fysioterapi av leger på Volvat !