Bror Olav Håvardsrud

Eik legekontor

2009

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Eik legekontor
Eikveien 41 3122 Tønsberg
Tlf: 33 35 05 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bror Olav Håvardsrud er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Bror Olav Håvardsrud

Hektisk

Min erfaring er at han sjeldent har tid til å gå i dybden på problemene mine, og at han tyr til raske løsninger som ikke nødvendigvis er gode!

dunno

det er et ganske opptatt legekontor, så det er ofte vanskelig å få time i nær fremtid. legen og personalet er hyggelige og jeg merker at de gjør det de kan for å hjelpe meg. jeg skulle ønske det var en måte å komme i kontakt med kontoret uten å måtte ringe eller komme til kontoret, f.eks mail eller å sende melding.

Bra!

En lege som tar seg god nok tid til å lytte og spørre relevante spørsmål. Oppleves behagelig konkret.

Flott lege

Jeg har hatt Håvardsrud i et par år nå og han er den beste legen jeg har vært i kontakt med. Han er genuint interessert i deg, behagelig, rolig, hyggelig og profesjonell. Han er flink til å forklare alt du trenger å vite om sykdom, behandling og fremgangsmåter, og er innmari behjelpelig. Jeg er rett og slett lei meg for at jeg er nødt til å bytte fastlege ettersom jeg flytter. Skulle ønske jeg kunne tatt han med meg, for det er sjeldent jeg føler at jeg virkelig kan stole på og være trygg hos legen, spesielt menn da jeg generelt åpner meg lettere for kvinner.

Ikke minst: som ungdom/ung voksen blir du tatt på alvor. Jeg ikke har blitt tolket som at jeg bare har "ungdomsproblemer som løser seg av seg selv bare jeg skjerper meg", og det har mye å si

Den beste legen jeg har hatt

Tar deg på alvor. Ser på deg når han snakker. Får den hjelpen jeg trenger. Sender deg videre ved behov.

Forklarer, samarbeider og tar meg på alvor.

Har hatt ham som lege i flere år, altså har jeg vært innom en del ganger. Opplever at han forklarer behandlingsmulighetene med hverdagslige ord og tar beslutninger i fellesskap med meg. Han lytter og holder øyekontakt med meg (ikke øyekontakt med datamaskinen). Når jeg spør om et nytt legemiddel vet han hvilket og hvordan det fungerer, derfor mistenker jeg at han holder seg godt faglig oppdatert. Fordi han forklarer, samarbeider og ser meg i øynene føler jeg meg trygg og tatt på alvor.

Imøtekommende og grundig

Jeg har hatt kontakt i 2 år. Meget grundig, ryddig og vennlig. Følger godt opp og gir meget god informasjon. Anbefales.
Forøvring: Du har ingen god sak dersom du ikke vet hva som feiler deg når du kontakter legen. Husk: Legen vet ikke hva du er plaget av, det er det du som vet.

Solid lege

Flink til å høre på hva man sier, og forklarer og informerer godt hva diagnoser og behandlinger innebærer. Saklig og høflig.

Lite interessert, følger ikke opp

Skulle ringe for å avtale ifht henvisning, hørte ikke noe, etter purring hørte man fortsatt ikke noe.