Bror Olav Håvardsrud

Eikveien 41 3122 Tønsberg
Bror Olav Håvardsrud er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Bror Olav Håvardsrud

Hektisk

Min erfaring er at han sjeldent har tid til å gå i dybden på problemene mine, og at han tyr til raske løsninger som ikke nødvendigvis er gode!

dunno

det er et ganske opptatt legekontor, så det er ofte vanskelig å få time i nær fremtid. legen og personalet er hyggelige og jeg merker at de gjør det de kan for å hjelpe meg. jeg skulle ønske det var en måte å komme i kontakt med kontoret uten å måtte ringe eller komme til kontoret, f.eks mail eller å sende melding.

Bra!

En lege som tar seg god nok tid til å lytte og spørre relevante spørsmål. Oppleves behagelig konkret.

Flott lege

Jeg har hatt Håvardsrud i et par år nå og han er den beste legen jeg har vært i kontakt med. Han er genuint interessert i deg, behagelig, rolig, hyggelig og profesjonell. Han er flink til å forklare alt du trenger å vite om sykdom, behandling og fremgangsmåter, og er innmari behjelpelig. Jeg er rett og slett lei meg for at jeg er nødt til å bytte fastlege ettersom jeg flytter. Skulle ønske jeg kunne tatt han med meg, for det er sjeldent jeg føler at jeg virkelig kan stole på og være trygg hos legen, spesielt menn da jeg generelt åpner meg lettere for kvinner.

Ikke minst: som ungdom/ung voksen blir du tatt på alvor. Jeg ikke har blitt tolket som at jeg bare har "ungdomsproblemer som løser seg av seg selv bare jeg skjerper meg", og det har mye å si

Den beste legen jeg har hatt

Tar deg på alvor. Ser på deg når han snakker. Får den hjelpen jeg trenger. Sender deg videre ved behov.