Bror Olav Håvardsrud

Autorisasjon (2009)

684 av 800 (Tjølling Legekontor)
0 av 700 (Rjukan Legesenter)

Tjølling Legekontor Telefonnummer33 18 05 8033 18 05 ...
Skolerønningen 1 3280 Tjodalyng
Bror Olav Håvardsrud er en av 47 fastleger i Larvik
Bror Olav Håvardsrud er en av 9 fastleger i Tinn

Siste vurderinger av Bror Olav Håvardsrud

Lite tilgjengelig

Nesten umulig å få tak i. Lite behjelpelig. Masse surr med resepter. Uendelig lang tid før telefonen blir besvart av sekretærene. Dårlig og skuffende.

Dalende kvalitet

For stor bruk av vikarer. Merker en solid nedgang i kvalitet når dette er tilfelle. Vikar bruker over 2 uker for å få en resept riktig. Da blir man lei. Heldigvis enkelt å bytte fastlege. Farvel

Handlekraftig og løsningsorientert

Både barna og jeg har Bror som fastlege, og jeg opplever han som en tydelig, kunnskapsrik, dyktig og løsningsorientert lege - med stor omsorg for barna. Vi liker han veldig godt, og han tar seg alltid god tid til oss.

Om jeg skal klage på noe, så må det dessverre være at han de siste årene har vært vanskelig å treffe, personlig har jeg opplevd å møte vikar alle gangene jeg har oppsøkt fastlege de siste 4 årene.

Hyggelig men uvitende

Har hatt han i flere år. Rolig, hyggelig og imøtekommende.. men.. lite tilgjengelig, tar ikke pasienten på alvor og har lite kunnskap om mye. Veldig å komme gjennom på tlf.

Hektisk

Min erfaring er at han sjeldent har tid til å gå i dybden på problemene mine, og at han tyr til raske løsninger som ikke nødvendigvis er gode!