Jelena Parat

Autorisasjon (2012)

Jelena Parat er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Jelena Parat

Føler meg trygg og en lege som alltid er godt forberedt.

Slitt med angst og depresjon siden jeg var liten og en voldsom prestasjonsangst. Som har ført til store skader på muskler og skjelett pga av feil belastning ved jobbing og hva det kan medføre. Ble ikke bedre av et voldsomt alkoholinntak. Geide å slutte med alkohol i 35 årsalderen. Er nå 63. Parat er den første legen som tar meg på alvor og det gir allerede resultater behandling hun gir meg. Før kunne jeg knapt gå 100 meter før smertene tok overhånd. Nå kan jeg allerede gå lenger og har halvert smertestillende medisiner. Jeg er veldig takknemlig for det hun gjør for meg! Håper virkelig hun vil fortsette på Søster hjemmet medisinsk senter. (Porsgrunn)

Ikke å anbefale

Ingen tillitt til behandling.
Tar ikke ting på alvor og ikke interessert
Pasienten selv må foreslå og be om henvisning der det trengs og ingen oppfølging av blodprøvesvar ol.l

Ikke fornøyd

Her var det hastverk, og følte meg ikke ivaretatt. Her var det om å gjøre å få stjerne i hatten av NAV og kolleger. Følte ikke hun var interessert i å forstå meg og min situasjon. Opplevde henne som nedlatende og frekk.

Forståelsesfull og hyggelig

Hyggelig og forståelsesfull lege.

Henviser deg når du trenger det og lytter til deg.

Virker som om hun ikke alltid forstår helt hva du mener og er litt vanskelig å forstå i sammenheng. MEN veldig kunnskapsrik lege!

Bryr seg ikke om pasienten

Lytter men virker ikke som hun forstår noe av det man sier. Glemmer mye av det vi har blitt enige om å gjøre videre.