Petter Enoksen

Randabergveien 45 4025 Stavanger
Petter Enoksen er en av 106 fastleger i Stavanger

1 vurdering

Siste vurderinger av Petter Enoksen

Legen med det lille ekstra.

Den desidert beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Meget kunnskapsrik og utrolig behagelig. Har evnen til å stille oppfølgingsspørsmål på en fin måte som ikke virker støtende. Hva mer kan man ønske seg? Føler meg forstått og tatt godt vare på.
En god og empatisk lege. god hukommelse, tar ting kjapt. God oppfølging på alle vis.

Ung, åpen og tillitsskapende - flink til å lytte - vil det beste - oppdatert!

Jeg sliter med et litt komplekst sykdomsbilde, og ble så lei av å ikke bli tatt på nok alvor av min fastlege gjennom mange år, at jeg bestemte meg for å finne en ny. Tilfeldigvis tok en Petter Enoksen inn nye pasienter. For en forskjell! Aldri har jeg blitt tatt mer på alvor enn siste 2 år. Han oppleves som flink og grundig, deler gode resonnement, og vil det beste for meg på individuelle premisser. Selv om det innebærer å teste ut nye medikamenter, gjentatt henvisning til andre eksperter eller diskutere forslag fra meg utenfor etablert medisin, tar han alle innspill på alvor og uten å i utgangspunktet kategorisk avvise noe. Kort og godt en moderne lege jeg trives med og stoler på. Ganske annerledes den den forrige.