Saadiya Javid

Allmennlegespesialist, barne- og ungdomspsykiater og fastlege

• Allmennmedisin
  • Barne- og ungdomspsykiatri

Autorisasjon (2005)

Stavangerdoktoren Telefonnummer51 51 63 6351 51 63 ...
St. Olavs gate 6 4005 Stavanger
Saadiya Javid er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Saadiya Javid

Veldig fornøyd!!!

Er så utrolig glad for å ha denne flinke, sympatiske og dyktige fastlege. jeg elsker hun og syns det er kjekt å være hos legen.

Stresset og ingen omtanke

Stresset med å bli ferdig med meg. Spurte om jeg ville sykemeldes eller ville ha sovetabletter, da alt jeg egentlig trenger er å bli henvist til psykolog. Spurte hva jeg trodde plagene mine skyldtes - hadde jeg visst det hadde jeg aldri dratt til legen. Reiste seg opp flere ganger mens jeg forklarte plagene mine for å vise meg ut. Lyttet ikke i det hele tatt, virket som hun bare ville få inn neste pasient for å bli ferdig med dagen. Elendig lege og elendig legesenter, anbefales IKKE.

Anbefalt ibux til gravid dame

Hun spurte meg om jeg tar ibux men hadde visst at jeg har gravid. Hun bør sjekke alle medesin at gravide kvinner kan ta eller ikke. Det er best for oss som er gravid og fosteren men også for hennes egen bestandighet. Bare konstruktiv kritikk her.

Seriøs og profesjonell

Går tett på sak og stiller gode åpne spørsmål. Synd hun har venteliste og ikke kan ta i mot resten av familien min.

Stresser

Stresser og gir tidlig beskjed om at hun har det travelt. Ikke noe flink til å sy barn da hun ryker tråden så hun må du om igjen. Dette er ikke bra når det kommer til barn eller voksene når de er redd for å bli sydd.