Saadiya Javid

Allmennlegespesialist, barne- og ungdomspsykiater og fastlege

• Allmennmedisin
  • Barne- og ungdomspsykiatri

Autorisasjon (2005)

Stavangerdoktoren Telefonnummer51 51 63 6351 51 63 ...
St. Olavs gate 6 4005 Stavanger
Saadiya Javid er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Saadiya Javid

Lytter til pasienten.

Vennlig og hjelpsom.Føler at hun lytter og tar meg alvorlig.
Flink til å videresende til spesialist om nødvendig.

Rom for forbedring

Et slitent legekontor som samvarer med servicen. Lever ikke på tid (vet ikke om det er legen eller personalet). Bestilte time tidlig en dag fordi jeg hadde en viktig avtale, 30 min etter avtale kommer legen til lokalene, ikke engang en unnskyldning.

Nei

Nå ble jeg overrasket over å se hva Dr. Javid har spesialisert seg på.... For hun var ikke til god hjelp da jeg som har slitt med depresjon og angst trengte hjelp. Jeg er i starten av 30 årene og pådro meg depresjon og angst som følge av tidligere hendelser og mestret ikke lengre å jobbe i barnehage.
Jeg opplevde at Dr. Javid ikke trodde på meg og at hun kun ville få meg tilbake på jobb uten å ta meg på alvor. Jeg valgte å bytte fastlege, da jeg hver gang satt hjemme med enda mer angst i meg, fordi jeg gruet meg til å spørre om fonyelse av sykemeldingen min, da Dr. Javid fikk meg til å føle meg som en unnasluntrer som ikke ville jobbe. Hun var kald mot meg, så ikke på meg og viste meg ingen omsorg eller empati! Bytt fastlege om du strever med noe psykisk og er vekke fra arbeid. Her får du ingen forståelse!!
Min nye fastlege på et annet legekontor er helt fantsastisk og jeg fikk god hjelp av han fra dag èn. Etter ett år hos han og med riktig behandling, så er jeg så og si frisk igjen :)

Finnes ikke verre lege!

Hun har stormangel på empati, er ganske arrogant i måten hun snakker på, å svarer frekt på ting. Hun ser ikke på deg når du snakker, bare sitter klistra fast foran pcen og mumler ja, mhm, ja, altså, hun oppfører seg som om hun ikke bryr seg om deg og bare vil ha deg ut. Eneste gangen hun er gira, er når du skal gå. Da våkner hun plutselig til og vil ha deg ut så fort som mulig.
Første gangen jeg møtte henne, hilste hun ikke på meg en gang.
Hvis du vil ha en skikkelig lege, som faktisk tar seg av deg, bryr seg og hjelper deg, så hold dere LANGT unna henne! Aldri vært så skuffet før!

Fantastisk, sympatisk og meget kunskapsrik

Hun jobber veldig systematisk og engansjert lege.
Hun er empatisk og tar seg tid til å lytte og jeg føler meg veldig trygg.