Stine Wiedswang

Byhaugen Legesenter

Randabergveien 45 4025 Stavanger
Stine Wiedswang er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Stine Wiedswang

Meget bra og utrolig hyggelig lege

Sympatisk og imøtekommende, flink å grundig. Bare lovord herfra. Det kan ikke bli bedre. Føler meg heldig med en sånn hyggelig fastlege. Anbefales på det sterkeste. Jeg ser ingenting som må endres her.

Beste legen jeg har hatt

Fantastisk oppfølging, tar pasienten på alvor og tar seg god tid. Tar alltid kontakt både på telefon og sms om det skulle være noe. Super dame som anbefales på det sterkeste.

Hun er dyktigt !

For en dyktigt lege,den beste ,Hun tar deg på alvor og sender deg videre hvis man har behov får det.
Lett og prate med og lytter !!
Anbefaler henne !!

Fantastisk!

Beste legen jeg har vært hos. Tar deg på alvor og prøver etter beste evne å hjelpe, hvis ikke henviser hun til noen som har mer kunnskap på det evt. Feltet.

Norges beste lege?

Stine Wiedswang er dedikert og behandler folk med verdighet. I mitt tidligere liv har jeg vært 100% aktiv og til dels nedlatende om folk som har hatt kroniske lidelser. Nå har jeg selv trøbbel med en nyre som har gitt meg forandret livskvalitet, så livet har har andre fasetter med mørkere farger - men selvinnsikten har iallefall fått seg et boost. Uansett, Stine er den beste legen jeg har hatt, og jeg håper hun blir behandlet pent av pasienter. Dette med verdighet er også ullent, men etter å vært på legevakten i februar - vet jeg forskjell på hvor stor avstand det er på å bli behandlet respektløst - kontra det å bli møtt med forståelse. Mitt sykdomsbilde er forhåpentlig snart utvisket - men fastlegen min gir jeg ikke fra meg uten håndgemeng.