Stine Wiedswang

Randabergveien 45 4025 Stavanger
Stine Wiedswang er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Stine Wiedswang

Grundig, kunnskapsrik og empatisk

Kjempefornøyd med fastlege Stine Wiedswang. Hun er god til å lytte, varm, kunnskapsrik og grundig i jobben sin!

Beste legen som finnes

Fastlegen min burde kåres til Norges beste lege. Hun er dyktig og ikke minst er hun et fantastisk medmenneske. Følelsen av at legen lytter og forstår hva du føler og går i gjennom kan ikke beskrives. Her føler jeg meg hørt og tatt på alvor. Hun prøver alltid å finne det beste behandlingstilbudet og henviser rask om det trengs. Tusen hjertelig takk Stine for den gode jobben du gjør. Så heldig jeg er som har deg som min fastlege.

Meget bra og utrolig hyggelig lege

Sympatisk og imøtekommende, flink å grundig. Bare lovord herfra. Det kan ikke bli bedre. Føler meg heldig med en sånn hyggelig fastlege. Anbefales på det sterkeste. Jeg ser ingenting som må endres her.

Beste legen jeg har hatt

Fantastisk oppfølging, tar pasienten på alvor og tar seg god tid. Tar alltid kontakt både på telefon og sms om det skulle være noe. Super dame som anbefales på det sterkeste.

Hun er dyktigt !

For en dyktigt lege,den beste ,Hun tar deg på alvor og sender deg videre hvis man har behov får det.
Lett og prate med og lytter !!
Anbefaler henne !!

Fantastisk!

Beste legen jeg har vært hos. Tar deg på alvor og prøver etter beste evne å hjelpe, hvis ikke henviser hun til noen som har mer kunnskap på det evt. Feltet.

Norges beste lege?

Stine Wiedswang er dedikert og behandler folk med verdighet. I mitt tidligere liv har jeg vært 100% aktiv og til dels nedlatende om folk som har hatt kroniske lidelser. Nå har jeg selv trøbbel med en nyre som har gitt meg forandret livskvalitet, så livet har har andre fasetter med mørkere farger - men selvinnsikten har iallefall fått seg et boost. Uansett, Stine er den beste legen jeg har hatt, og jeg håper hun blir behandlet pent av pasienter. Dette med verdighet er også ullent, men etter å vært på legevakten i februar - vet jeg forskjell på hvor stor avstand det er på å bli behandlet respektløst - kontra det å bli møtt med forståelse. Mitt sykdomsbilde er forhåpentlig snart utvisket - men fastlegen min gir jeg ikke fra meg uten håndgemeng.

Tar deg på alvor

Sitter nesten med inntrykket av at hun ikke har blitt avstumpet enda. Hun lytter til det jeg sier, og jeg føler hun tar meg på alvor. Henviser meg dersom det er det beste alternativet. Føler jeg har fått en god fastlege :)

Fantastisk god lege

Hun lytter og tar deg på alvor. Vil absolutt anbefale henne. Jeg har mange kroniske sykdommer, så det er ikke så lett for legen når det er problemer fra topp til tå, men hun er rolig å behersket og sender henvisninger når hun ikke har kunnskaper om det som gjelder. Jeg har hatt andre leger, som ikke klarte å takle alle diagnosene jeg har, men hun er helt topp og hjelper alt hun kan. Topp karakter til henne :-)