Stine Wiedswang

Randabergveien 45 4025 Stavanger
Stine Wiedswang er en av 107 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Stine Wiedswang

Beste legen som finnes

Fastlegen min burde kåres til Norges beste lege. Hun er dyktig og ikke minst er hun et fantastisk medmenneske. Følelsen av at legen lytter og forstår hva du føler og går i gjennom kan ikke beskrives. Her føler jeg meg hørt og tatt på alvor. Hun prøver alltid å finne det beste behandlingstilbudet og henviser rask om det trengs. Tusen hjertelig takk Stine for den gode jobben du gjør. Så heldig jeg er som har deg som min fastlege.

Meget bra og utrolig hyggelig lege

Sympatisk og imøtekommende, flink å grundig. Bare lovord herfra. Det kan ikke bli bedre. Føler meg heldig med en sånn hyggelig fastlege. Anbefales på det sterkeste. Jeg ser ingenting som må endres her.

Beste legen jeg har hatt

Fantastisk oppfølging, tar pasienten på alvor og tar seg god tid. Tar alltid kontakt både på telefon og sms om det skulle være noe. Super dame som anbefales på det sterkeste.

Hun er dyktigt !

For en dyktigt lege,den beste ,Hun tar deg på alvor og sender deg videre hvis man har behov får det.
Lett og prate med og lytter !!
Anbefaler henne !!

Fantastisk!

Beste legen jeg har vært hos. Tar deg på alvor og prøver etter beste evne å hjelpe, hvis ikke henviser hun til noen som har mer kunnskap på det evt. Feltet.