Stine Wiedswang

Autorisasjon (2009)

Byhaugen Legesenter Telefonnummer400 05 343400 05 3 ...
Randabergveien 45 4025 Stavanger
Stine Wiedswang er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Stine Wiedswang

Dyktig og omsorgsfull

Stine er en utrolig kunnskapsrik og dyktig lege. Hun tar deg som pasient på største alvor, og virkelig lytter til deg. Som pasient føler man seg både sett og hørt. Hun har en varm utstråling, og tar godt vare på deg. Hun følger opp heller en gang for mye enn en gang for lite. Hun er også utrolig flink med barn. Nei hun er rett å slett en sjelden diamant i helsevesenet.

Fantastisk lege !

Stine anbefales på det sterkeste! Jeg kjører et stykke lenger enn jeg hadde trengt for å ha henne som fastlege og legekontoret generelt. Får relativt raskt time, tar seg god tid , tar deg på alvor og følger opp godt! Var for eks helt fantastisk å ha i et litt komplisert svangerskap.
Håper jeg kan ha henne for alltid :)

Anbefales

Er veldig fornøyd med denne fastlegen. Lett å prate med, faglig god og blir tatt på alvor. Anbefales!

Beste legen jeg har haddt, uten tvil !

Kan bare skryte, hun er grundige, lyttende og oppmerksom , tar seg skikkelig tid til og det er ikke noe hastverk,glad og ikke minst omsorgsfull

Norges beste fastlege (helt sant!!) :)

Stine er en fantastisk fastlege! Hun er grundig, kunnskapsrik, stødig, empatisk, flink til å lytte, og tar seg alltid god tid til meg og barna mine, selv når vi egentlig er på overtid. I tillegg er hun en skikkelig flott person. Jeg er kjempefornøyd, og kunne ikke fått en bedre fastlege!