Stine Wiedswang

Byhaugen Legesenter

2009

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Byhaugen Legesenter
Randabergveien 45 4025 Stavanger
Stine Wiedswang er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Stine Wiedswang

Beste legen jeg har haddt, uten tvil !

Kan bare skryte, hun er grundige, lyttende og oppmerksom , tar seg skikkelig tid til og det er ikke noe hastverk,glad og ikke minst omsorgsfull

Norges beste fastlege (helt sant!!) :)

Stine er en fantastisk fastlege! Hun er grundig, kunnskapsrik, stødig, empatisk, flink til å lytte, og tar seg alltid god tid til meg og barna mine, selv når vi egentlig er på overtid. I tillegg er hun en skikkelig flott person. Jeg er kjempefornøyd, og kunne ikke fått en bedre fastlege!

Grundig og flink

Har brukt Stine som fastlege for meg og familien i noen år og hun får toppkarakter fra meg og min familie. Hun er lyttende og grundig lege som er oppriktig interessert i pasienten.

Grundig, kunnskapsrik og empatisk

Kjempefornøyd med fastlege Stine Wiedswang. Hun er god til å lytte, varm, kunnskapsrik og grundig i jobben sin!

Beste legen som finnes

Fastlegen min burde kåres til Norges beste lege. Hun er dyktig og ikke minst er hun et fantastisk medmenneske. Følelsen av at legen lytter og forstår hva du føler og går i gjennom kan ikke beskrives. Her føler jeg meg hørt og tatt på alvor. Hun prøver alltid å finne det beste behandlingstilbudet og henviser rask om det trengs. Tusen hjertelig takk Stine for den gode jobben du gjør. Så heldig jeg er som har deg som min fastlege.