Håvard Tobias Andersen

Fjellsiden Legesenter Mann, 34 år

Autorisert2012
Ledige plasser 16 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Fjellsiden Legesenter

Kalfarveien 31 5018 Bergen
Håvard Tobias Andersen er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Håvard Tobias Andersen

Lyttende og tillittsfull

Jeg har Håvard som fastlege. Flott og forståelsesfull lege. Grundig og tillitsfull. Holder avtaler om prøvesvar osv.

Kjempe bra!

Jeg har hatt en del behov de siste årene. Han har vært trygg og fin i dialog. Har forstått mine behov.

Sløv og tiltaksløs

Må be om det man skal ha, lite grundig og har man kan lett føle seg verdiløs om man kommer igjen med samme problemstilling. Flink til å skrive røntgenhenvisning. Får inntrykk av at han er lite moden som menneske og har lite forståelse for psykiske lidelser og andre livsutfordringer.

Flink lege

Jeg syntes dette er en empatisk og dyktig lege. Har fått raskt time de gangene jeg har trengt det. Er godt fornøyd.

Ble aldri sett

det er godt mulig at denne legen er en god lege, men den eneste konklusjonen jeg kan trekke, er at legen ikke har noen ønske om å se meg.

Jeg byttet fastlege i Februar, og har forsøkt gang på gang og skaffe meg en time. Nå er vi i April, og jeg har fortsatt ikke fått noe menneskelig kontakt verken med Legen eller legekontoret.

Jeg kan ikke anbefale legen eller legekontoret (Fjellsiden Legesenter) på det grunnlaget.

Byttet fastlegen nå idag, og fikk bestillt konsultasjon bare timer etter.