Kristine Løwø

Autorisasjon (2013)

Kristine Løwø er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kristine Løwø

Vanskelig å få time

Det er nærmest umulig å få haste time så ender opp på legevakten hver gang haste time er nødvendig. Det er også veldig lang ventetid( 3 uker) på vanlig legetime, og kommer da til en annen lege. I løpet av de nesten fire årene hun har vært fastlegen min har jeg fått time hos henne en gang.

Veldig god fastlege

Hun har alltid tatt meg seriøst, og gitt meg grundig oppfølging. Hun gir ikke bare henvisning og glemmer deg. Hun følger opp videre for å være sikker på at videre utredning og behandling blir gjennomført.

Dyktig og forståelsesfull

Tar seg tid til å lytte og forklarer godt. Viser interesse og stiller oppfølgingsspørsmål. Veldig fornøyd. Synd med lang ventetid for å få time.

Hyggelig, men lett for å avse "vanlige" problemer

Opplever at det skal noe til for å bli henvist videre, få ta blodprøve eller få problemet sitt mer utredet.
Dro til privatklinikk istedet for å fått grundig utredelse og diagnose. Veldig synd

Rettferdig og dyktig

Kristine er en lege som har tid til å lytte til deg, gi tydelige tilbakemeldinger og god oppfølging. Dersom man er utslitt eller sliter psykisk deler hun ikke ut medikamenter og sykemeldinger, men prøver heller å finne roten til problemet og jobbe derfra. Veldig god oppfølging av pasienter! Lenge siden jeg har hatt en så trygg lege.