Kristine Løwø

Autorisasjon (2013)

Kristine Løwø er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kristine Løwø

Tar seg ikke tid til pasienten

De siste gangene jeg har vært hos hun har hun hastet seg gjennom "hovedproblemet" jeg kom for. Jeg hadde et par ekstra spm, men de fikk jeg såvidt nevnt og hun var ikke villig til å lytte. Hun sa det ville ordne seg og hastet seg videre til neste pasient. Jeg kommer til å bytte lege.

Misfornøyd

Hadde ventet i 40 min da hun kom ut og ropte opp en annen. Jeg hadde da en ny avtale om 35 min og dro for å være sikker på å rekke den.
Måtte betale for konsultasjonen jeg ikke hadde selv om jeg forklarte situasjonen til legesekretæren.

Ikke tilgjengelig

Det hjelper ikke om legen er flink om hun ikke er tilgjengelig. Har nå ventettid på 36 dager for å slippe til.

Veldig dyktig :)

Hun er absolutt å anbefale. Hun oppfører seg profesjonelt slik at det ikke er ubehagelig å ta opp litt pinlige ting og er ikke redd for å innrømme når det er noe hun ikke vet (da henviser hun videre) :)

Jeg har ikke hatt noe problem med å få time (tar et par dager), og har aldri blitt tatt inn etter timen min.

Ung og flink lege =)

Jeg har hatt veldig gode opplevelser med Kristine, og føler hun alltid har tar meg på alvor. Hun prøver på best mulig måte å oppfylle pasientens ønsker og behov, og sender meg alltid videre til en spesialist hvis det er noe som er utenfor hennes "fagfelt". Hun er veldig behagelig som person, og det er absolutt ikke vanskelig å ta opp ting som er veldig personlig...