Kristine Løwø

Autorisasjon (2013)

Kristine Løwø er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kristine Løwø

Elendig

Fikk time uten påminnelse. Ringte tilfeldig for å avbestille time jeg hadde fått om morgenen med påminnelse. Blir fortalt at jeg har ingen time om morgenen, men en time på ettermiddagen som jeg ikke hadde fått beskjed om. Hatt flere dårlige erfaringer nå siste tiden. Skal bytte lege nå.

Dette er en lege som tar deg seriøst og tar seg tid

Har bare gode opplevelser med Kristine. Hver gang jeg har vært der, så lytter hun og gir gode råd. Hun møter bekymringer og avdramatiserer, samtidig som hun tar deg seriøst på det som bør undersøkes nærmere. Hyggelig og rolig. Anbefaler på det sterkeste!

Fantastisk pasientbehandling

Jeg har alltid vært veldig fornøyd med Kristine, følt meg godt ivaretatt og trygg. Hun har fulgt opp godt i alle tingene som har blitt tatt opp. Vikaren(Renathe) som er for hun nå er helt fantastisk, blid og imøtekommende, tar skikkelig tak i ting og svarer alltid kjapt over nett om det er noe. Har tidligere synes det har vært vanskelig å ta opp ting og å føle at legen har tid til meg, slike problem er det aldri med disse. Super fornøyd!

Veldig misfornøyd

Familien vår byttet til Landås legesenter fra et annet legesenter pga vår tidligere fastlege ble pensjonist. Siden oktober 2019 og frem til juni 2020 har vi enda ikke fått møtt vår ny fastlege. På tre henvendelser har vi måtte gått til tre forskjellige leger! Og det er også vanskelig å få hastetime at vi i to tilfeller måtte gå til privat klinikk. Servicen til legesekretær var også helt elendig. Jeg fikk en henvisning til en spesialist med 6 måneds ventetid. Da jeg klarte selv å få tak i en annen spesialist med kun 2 måneds ventetid, ba jeg legesekretær om å videresende min henvisning til denne spesialisten i stedet. Men det var visst ikke mulig uten å ha enda en ny legetime for det!

Du vil heller ikke få beskjed og mulighet til å betale på legesenter fordi de liker å sende deg fakturaer. Det kostet meg f.eks. ingenting å flytte journaler til Landås Legesenter, men å flytte journaler fra Landås legesenter kostet oss over 500kr. Jeg angret på at jeg byttet til Landås Legesenteret.

Seriøs og trygg i jobben

Dette er ein lege som absolutt tek pasienten på alvor. I tillegg har ho stor empati og eit vennleg vesen. Eg er 100% trygg på henne.
Eg skifte fastlege fordi eg var misnøgd med han eg hadde. Eg fekk inntrykk av at han ikkje tok meg på alvor. DER er Kristine Løwø rake motsetnaden: Ho tek seg tid til å lytta til pasienten og kjem med gode råd. Treng du henvisning vidare, ordnar ho det greitt. Med andre ord: Ho er ein lege eg går 100% inn for!