Kristine Løwø

Nattlandsveien 89 5094 Bergen
Kristine Løwø er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kristine Løwø

Rettferdig og dyktig

Kristine er en lege som har tid til å lytte til deg, gi tydelige tilbakemeldinger og god oppfølging. Dersom man er utslitt eller sliter psykisk deler hun ikke ut medikamenter og sykemeldinger, men prøver heller å finne roten til problemet og jobbe derfra. Veldig god oppfølging av pasienter! Lenge siden jeg har hatt en så trygg lege.

Tar seg ikke tid til pasienten

De siste gangene jeg har vært hos hun har hun hastet seg gjennom "hovedproblemet" jeg kom for. Jeg hadde et par ekstra spm, men de fikk jeg såvidt nevnt og hun var ikke villig til å lytte. Hun sa det ville ordne seg og hastet seg videre til neste pasient. Jeg kommer til å bytte lege.

Misfornøyd

Hadde ventet i 40 min da hun kom ut og ropte opp en annen. Jeg hadde da en ny avtale om 35 min og dro for å være sikker på å rekke den.
Måtte betale for konsultasjonen jeg ikke hadde selv om jeg forklarte situasjonen til legesekretæren.

Ikke tilgjengelig

Det hjelper ikke om legen er flink om hun ikke er tilgjengelig. Har nå ventettid på 36 dager for å slippe til.

Veldig dyktig :)

Hun er absolutt å anbefale. Hun oppfører seg profesjonelt slik at det ikke er ubehagelig å ta opp litt pinlige ting og er ikke redd for å innrømme når det er noe hun ikke vet (da henviser hun videre) :)

Jeg har ikke hatt noe problem med å få time (tar et par dager), og har aldri blitt tatt inn etter timen min.