Kristine Løwø

Landås Legesenter AS

2013

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Landås Legesenter AS
Nattlandsveien 89 5094 Bergen
Kristine Løwø er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kristine Løwø

Misfornøyd

Hadde ventet i 40 min da hun kom ut og ropte opp en annen. Jeg hadde da en ny avtale om 35 min og dro for å være sikker på å rekke den.
Måtte betale for konsultasjonen jeg ikke hadde selv om jeg forklarte situasjonen til legesekretæren.

Ikke tilgjengelig

Det hjelper ikke om legen er flink om hun ikke er tilgjengelig. Har nå ventettid på 36 dager for å slippe til.

Veldig dyktig :)

Hun er absolutt å anbefale. Hun oppfører seg profesjonelt slik at det ikke er ubehagelig å ta opp litt pinlige ting og er ikke redd for å innrømme når det er noe hun ikke vet (da henviser hun videre) :)

Jeg har ikke hatt noe problem med å få time (tar et par dager), og har aldri blitt tatt inn etter timen min.

Ung og flink lege =)

Jeg har hatt veldig gode opplevelser med Kristine, og føler hun alltid har tar meg på alvor. Hun prøver på best mulig måte å oppfylle pasientens ønsker og behov, og sender meg alltid videre til en spesialist hvis det er noe som er utenfor hennes "fagfelt". Hun er veldig behagelig som person, og det er absolutt ikke vanskelig å ta opp ting som er veldig personlig...

Helt super.

Så fin personlighet, et nydelig menneske. Og hun er veldig flink, tar det man sier på alvor.

Veldig bra!

Følte meg sett og hørt! Virker som en dyktig lege. Er glad valget mitt falt på henne. Likte også legekontoret generell: ryddig, rent og moderne. Effektivt personale som veit å ta vare på pasientene!

Syntes riktignok det ble litt dyrt med timebestilling på sms når det koster 6 kr per melding du mottar og du mottar 3 bare du ber om bestilling av en time (kode for å komme videre med bestilling, bekreftelse på mottatt melding og sist tilbud om time).

Flink og hyggelig

Trygg og flink, grei å snakke med, inntrykk av at hun kan jobben sin. Glad jeg byttet til henne.