Kristine Løwø

Landås Legesenter AS

2013

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Landås Legesenter AS
Nattlandsveien 89 5094 Bergen
Kristine Løwø er en av 241 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kristine Løwø

Dyktig og forståelsesfull

Tar seg tid til å lytte og forklarer godt. Viser interesse og stiller oppfølgingsspørsmål. Veldig fornøyd. Synd med lang ventetid for å få time.

Hyggelig, men lett for å avse "vanlige" problemer

Opplever at det skal noe til for å bli henvist videre, få ta blodprøve eller få problemet sitt mer utredet.
Dro til privatklinikk istedet for å fått grundig utredelse og diagnose. Veldig synd

Rettferdig og dyktig

Kristine er en lege som har tid til å lytte til deg, gi tydelige tilbakemeldinger og god oppfølging. Dersom man er utslitt eller sliter psykisk deler hun ikke ut medikamenter og sykemeldinger, men prøver heller å finne roten til problemet og jobbe derfra. Veldig god oppfølging av pasienter! Lenge siden jeg har hatt en så trygg lege.

Tar seg ikke tid til pasienten

De siste gangene jeg har vært hos hun har hun hastet seg gjennom "hovedproblemet" jeg kom for. Jeg hadde et par ekstra spm, men de fikk jeg såvidt nevnt og hun var ikke villig til å lytte. Hun sa det ville ordne seg og hastet seg videre til neste pasient. Jeg kommer til å bytte lege.

Misfornøyd

Hadde ventet i 40 min da hun kom ut og ropte opp en annen. Jeg hadde da en ny avtale om 35 min og dro for å være sikker på å rekke den.
Måtte betale for konsultasjonen jeg ikke hadde selv om jeg forklarte situasjonen til legesekretæren.