Ina Hvidsten Parelius

Autorisasjon (2011)

Sentrum Legegruppe AS Telefonnummer75 13 50 5075 13 50 ...
Fridtjof Nansens gate 29 8622 Mo i Rana
Ina Hvidsten Parelius er en av 21 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Ina Hvidsten Parelius

Fantastisk lege

Føler meg så heldig som har fått Ina til fastlege. Hun lytter og er genuint interessert i å hjelpe deg best mulig, veldig forståelsesfull og imøtekommende.

Utrolig flink og hyggelig!

Jeg har hatt to fastleger i mitt liv, hvor Ina Parelius er min nåværende. Det er skremmende å se så store kontraster på leger, og det var en ny opplevelse å faktisk bli tatt på alvor. Jeg har vært ganske mye syk i det siste, og hatt mye kontakt med både Sentrum Legekontor og Ina. Jeg har alltid blitt møtt med et høflig smil, og en forståelse ut av en annen værden. Ina er ikke bare hyggelig og medmenneskelig, hun er også veldig kunnskapsrik og flink i sitt yrke. Hun ønsker virkelig å hjelpe pasienten. En utrolig flink lege og står som et utmerket eksempel på hvordan en lege skal være.

Verdens beste lege!

hun er smilende og godt forberedt når man kommer inn hos henne, lytter og tar deg på alvor. Ringer deg opp for å høre hvordan det går etter sykdom. Fantastisk menneske og lege!

Den beste legen i hele verden!!

Ina er virkelig en flott lege, god kunnskap og hun er tilstede når du er hos henne. Noterer og har øyekontakt med deg. Hun har også forberedt seg godt med å lese i journalen før du kommer inn.

Hun ønsker å hjelpe deg og hvis det er noe hun er usikker på sender hun deg videre til spesialist eller undersøker nærmere hos andre. Når hun har fått svar på det hun var usikker på RINGER hun deg!

Jeg har dessverre flyttet å måtte da bytte fastlege, men leter "desperat" etter en like hyggelig og kunnskapsrik lege. Jeg blir nok aldri å finne noen som er like flink som henne!

Anbefales!!

Kjempeflink lege!

Har hatt flere fastleger i Mo i Rana som jeg har vært misfornøyd med. Her har jeg endelig funnet en lege som både lytter og tar deg på alvor. Har evne til å være medmenneske. Alltid smilende og i godt humør.

Snakker forståelig, og virker oppriktig interessert i jobben sin. Ikke redd for å henvise videre ved behov. Legesenteret har ellers flinke medarbeidere i resepsjon og laboratorium, ingen "surkjerringer" som man kan treffe andre steder. Eneste minuset jeg kommer på, er at det kan gå tid før man får time hvis det ikke haster (det må man vel uansett forvente).