Mazri Khalaf Mhemed

Autorisasjon (2011)

Siste vurderinger av Mazri Khalaf Mhemed

God oppfølging

Jeg er veldig fornøyd med Mazri! Han fulgte meg veldig godt opp da jeg hadde kyssesyken, noe som involverte mange legetimer ila. kort tid. Han ga meg sykemelding så lenge jeg trengte, men samtidig oppmuntret meg til å prøve å komme tilbake i jobb. Har alltid fått tildelt time når jeg har trengte og fått rask tilbakemelding på pasientsky. Han lytter og tar deg på alvor. Måtte bytte pga. flytting, hvis ikke hadde jeg beholdt han som min fastlege.

Pasientsky fungerer forøvrig bedre enn telefonen. Opplever lange telefonkøer. Enkelte laboratorieansatte er ikke like flinke til å ta blodprøver.

Uinspirert og lite forståelsesfull

Var hos han flere ganger med forskjellige årsaker. Virket lite interessert, ute etter kjappeste løsning, og hørte ikke etter hvor stort problem jeg hadde. Sjekker ikke melding tilsendt i pasientsky før booking av time, så han var aldri forberedt.. En gang ble jeg irritert over at han ikke brydde seg, han ble sinna og høyrystet, noe som ikke skal skje....

Han er flink på mindre plager og problemer, men med engang det er litt mer krevende, så tar han ikke ansvar for å sende deg videre så problemet kan løses. Ved en anledning måtte jeg ordne time selv ved en privat klinikk for jeg gadd ikke vente på hans respons. Håper han bedrer seg for alles skyld.

Veldig dårlig

Tok seg ikke tid til å lytte, virket som han ville bli fortest mulig ferdig.
Dårlige kunnskaper også, ikke mye enkle spørsmål han kunne gi svar på, måtte bruke google meg frem til svar i ettertid, siden han ikke "visste"

Den beste fastlegen eg har hatt.

Flink til å lytte, tar deg på alvor. Flink til å forklare.
Dyktig lege.

Min Fastlege

Er veldig fornøyd med Mhemed Mazri Khalaf som legen min.

Han er faglig dyktig og er en veldig trivelig og grei mann å komme i kontakt med,

han har jeg bare gode anbefalinger om.