Wefak A Hussain

Autorisasjon (2008)

Wefak A Hussain er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Wefak A Hussain

Skjønt menneske!

Mye kan sies om Dr. Wefak. Jeg beholdt henne som fastlege i nesten to år etter at jeg flyttet til en annen landsdel, og har kun byttet fordi jeg er gravid og trenger en lokal lege. Jeg er så takknemlig for å ha møtt en lege som henne i en periode av livet som var vanskelig. Dr. Wefak har trøstet, gitt gode medisinske innspill og gitt meg troen på at ting skulle bli bedre, og det ble det. Det er ikke småtterier for en lege, synes jeg :-)

Dr. Wefak er et av de varmeste og mest empatiske menneskene jeg har møtt, utrolig forståelsesfull, med godt humør og mange kloke ord. Til tross for at hun er meget populær og det av og til blir litt ventetid, så handler det om at hun tar seg god tid når hun møter deg. Hun er verdt hver sekund man venter!

Dr. Wefak har i møte med meg fremvist stor kunnskap omkring sorg, komplekse familieproblemer, akuttmedisin og reproduktiv helse, i tillegg til at hun har et spesielt hjerte for barn.

Selve legesenteret er travelt, men dette til tross; de svarer veldig raskt på sms/mail, og bærer preg av å være godt strukturert. Og kommunikasjonen har alltid en vennlig og respektfull tone, noe som har vært viktig for meg.

Jeg har møtt mange flotte leger i mitt liv, privat og gjennom jobb, men Dr. Wefak er Legen med stor L, kommer alltid til å savne henne :-)

Trygg og forståelsesfull

Er veldig glad for at jeg har henne som fastlege. Hun er et trygt og varmt menneske, bryr seg og husker hva vi har pratet om tidligere timer. Hun har gitt meg god hjelp og tatt meg på alvor i perioder jeg har hatt det vanskelig, og det betyr mye for meg. Syns også hun som tok blodprøver av meg sist gang jeg var der var veldig flink og hyggelig.

Usikker

Hatt denne legen over lengre tid. Hyggelig og snill men dårlig til å lytte . Oppfølging av kronisk sykdom er dårlig , gruer meg til å ta kontakt pga litt sur dame i telefonen . Har vært fornøyd lenge med legen min men føler meg usikker og opplever at hun ikke lytter . Blir lett irritert om man stiller spørsmål og missforstår lett . Vurderer å bytte lege

Professional hjelp

Hun er fantastisk lege for hele mine familien. Hun gjøre som beste hun kan. Det er mange folk som går hos henne men uansett hun prøver å ha tid for alle. Veldig professional og hyggelig. Perfekt fastlege i Norge!

Trygg og fantastisk

Fantastisk fastlege! Har hat henne snart i 4 år. Jordnær, veldig hyggelig, varm person.
Flink med barn. Lytter, tar seg god tid. Kontordamene/sykepleier er veldig hyggelige, ofte må vente lenge enn avtalt time men verdt det å ha henne som fastlege. Byttet med tung hjerte ny fastlege, pga flytting til ny bostedsfylke. Anbefales det varmeste!