Wefak A Hussain

Tlf: 51 68 78 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Wefak A Hussain er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Wefak A Hussain

Kunnskapsrik og lyttende

Føler meg veldig heldig som har henne som fastlege til meg og barna mine. Hun har vært vår fastlege noen år nå.

Føler meg alltid godt ivaretatt. Jeg er ganske trygg på at jeg får god hjelp.

Ser noen har kommentert negativt om de som er i resepsjon/tar prøver. Kan ikke si at jeg har samme oppfatning. Syns de er veldig hyggelige og dyktige.

Har alltid opplevd at timen er forsinket, men det er verdt å vente. Opplever aldri at hun virker stresset over det, men selvfølgelig er det en ulempe for oss som skal tilbake på arbeidsplassen. Skulle ønske det fantes en slags ordning for å bli varslet for når det forventes at ma kommer inn til timeavtalen slik at man slapp å være så lenge borte fra jobben.

Wefak Hussain vil være vår lege for alltid. Tror ingen kan erstatte henne.

Koselig og smilende

Tar seg tid til å lytte, viser empati og følger pasientene godt opp. Alltid smilende og blid, husker mye personlige detaljer.

Kommer aldri til å bytte lege

Wefak er en fantastisk lege som tar deg på alvor. Hun er lett og kommunisere med. Hun trenger ikke alltid spørre om ting pga. hun forstår. Dette har jeg aldri opplevd av en lege før.

Når du kommer inn på time blir du møtt av en smilende dame som spør deg om hvordan det går. Dette setter jeg stor pris på. Hun tar seg god tid og spør ofte om ting vi har snakket om ved tidligere konsultasjoner.

Denne dama er mitt forbilde fordi hun legger stor vekt på pasienten og følger denne godt opp.

Dyktig lege

Dette er virkelig en dyktig lege som er personlig og tar seg tid til deg. Hun har en behagelig personlig og du føler deg ivaretatt.

Minus: lang ventetid og ofte er avtalen en time forsinket. Det er også en av helsesekretærene som er så guffen. Baktaler andre pasienter og skaper ekstremt dårlig stemning der. Når jeg ser det er hun som skal ta prøvene av meg, har jeg bare mest lyst til å gå.

Empatisk , dyktig og flott dame !

Har gått til henne over lengre tid. Wefak er for meg en god lege som forstår meg og lytter. Jeg kan være en vanskelig pasient å komme innpå da jeg ikke alltid klarer å være åpen om mine plager men Wefak hører det jeg ikke sier. Hun er støttende og jeg vet at jeg alltid kan rekne med henne.. det som imponerer meg mest av alt er hvor mye hun husker. Hun husker om trendt journalen min i hodet og hun kan huske små ubetydelige ting jeg har sagt på andre timer og jeg er ikke hyppig på kontoret hennes. Hun er ikke bare min fastlege men hun er en dame jeg ser opp til som et forbilde pga hennes stødige personlighet og positive utstråling.

Lang ventetid

Gikk til Dr Hussain en stund.. men opptil 2,5 time å vente på å komme inn til timen! Hadde da småbarn hjemme og så lang ventetid og småbarn går ikke sammen. Likte heller ikke damene i resepsjonen- sure å lite imøtekommende
Jeg byttet fastlege!

Oppfølgingen kunne vært bedre

Jeg synes ikke lenger oppfølgingen og problemløsning mht. de tingene som angår meg er spesielt planmessig.Ting som kan være viktige synes av og til å bli glemt, og jeg som pasient føler noen ganger at jeg er i vakuum.

Ellers synes jeg timebestilling og kommunikasjon er tungvint. Det er vanskelig å komme gjennom på telefonen på kontoret, og en blir sittende og sende beskjeder på nettsiden deres. Svarene matcher ofte ikke spørsmålet,

Kjempe bra lege

Jeg har vært hos henne mange ganger for meg og min barn. Hun er en flink og hyggelig lege. Jeg anbefaler henne.

Omsorgsfull og dyktig lege

Denne legen er faglig svært dyktig, men i tillegg veldig empatisk og omsorgsfull. Hun henviser videre med en gang, hvis det er behov for det. Hun tar seg alltid god tid til sine pasienter. Det fører til at en ofte må vente lenge etter oppsatt time på å komme inn.
Men legesekretærene er kraftig underbemannet. De har som regel kun en person til å svare på alle telefoner, ta blodprøver, svare på spørsmål osv. Derfor svært vanskelig å komme gjennom på telefon. Regner og med at det sliter veldig på de som har denne jobben.

Flink lege - men mye rot

Veldig flink lege. Lytter, forklarer og gjør en grundig jobb. Hun er veldig koselig, og tok meg seriøst når jeg kom med mine plager. Litt vanskelig å forstå hva hun sier av og til.

Dessverre er det veldig vanskelig å få time, og det er umulig å komme gjennom på telefonen.
Jeg hadde utredning på sykehuset ved flere anledninger, og det ble rot hver gang. De glemte å sende dokumentasjon, ga meg ikke beskjed når det var endringer, fikk ikke svar på prøver o.l.

Jeg hadde helse til å følge det opp selv denne gangen, men hadde vært veldig redd for konsekvensene dersom jeg ikke hadde hatt helse til selv å holde orden i sysakene for legekontoret.

Jeg har derfor byttet fastlege.

Kjempegod lege

Byttet til denne legen i 2015 og har aldri opplevd en så god lege før. Har tidligere hatt leger som har kjeftet på meg pga. jeg kom på time. Her møtes jeg av et vennlig smil hver gang jeg kommer. Hun tar meg alltid på alvor og prøver så godt hun kan å hjelpe meg.

Hun tar seg god tid til å lytte på hva jeg har å si. Jeg har møtt henne tilfeldig på gaten og da spør hun alltid hvordan jeg har det!

Fantastisk lege!! Beste legen jeg har hatt!!

Vil aldri skifte fra henne noen gang!

Blir behandlet med respekt av denne legen. De andre legene jeg har gått til har aldri behandlet meg på denne måten. Kun 18 år og da tror leger at de kan si hva de vil, mens Wefak tar hensyn! :-)

Rotete lege

Jeg har hatt ganske dårlig erfaring med denne legen og har nå byttet. Hun virker hyggelig og forstålesesfull men likevel slurvete.

Fantastisk person

En veldig forståelsesfull person. Eier stor empti. Jeg føler meg trygg når jeg snakker med henne. Som pasient blir jeg satt i fokus og det er ikke alle leger som setter pasienten i fokus.

kjempekoselig dame

Føler meg trygg når jeg har henne som lege. Hun er omtenksom og flink i det hun gjør. Anbefaler henne på det sterkeste.

En lege som jeg føler trygg.

Det som er viktig for meg er at jeg føler trygg og ha gode kontakt med henne.Alltid snill og villig til å forklare meg alt som jeg trenger å forstå.

Wefak A Hussain

jeg synes at hun er veldig dyktige legen. fordi hun er flinke å hjelpe sin paisenter på en god forstårlig måte.
hun er veldig hyglige og vennlig.

Varm og dyktig lege

Byttet fastlege når jeg ble gravid. Wefak var utrolig varm og velkommende. Hun kunne mye om graviditet og det var betryggende. Hun fant også hjertelyd veldig tidlig som jeg satt stor pris på! Følte meg godt tatt vare på og er veldig glad for at jeg byttet til henne.

Verdens beste lege!

Har lenge slitt med å finne en lege som hører på meg og ikke bare kommer med første medisin de kommer på som "behandling", Men denne legen er virkelig flink, tar meg seriøst og tar seg alltid tid til meg som pasient. Er alltid utrolig hyggelig og selv om det gjerne er lang ventetid før man kommer inn til legen, er det virkelig verdt å gå til henne, det viser bare at hun tar seg tid til hver enkelt.

Eneste negative, som ikke har noe med henne å gjøre, er mangel på helsesekretærer, omtrent umulig å få tak i på telefon, hører egentlig ikke etter, noe som kan være litt irriterende når de bommer på blodårene hver gang jeg skal ta det, og jeg vet hvordan det blir lettere å treffe. Har også skjedd at de var litt frekke i tonen, men jeg skjønner veldig godt de blir stresset når det kun er en helsesekretær der hver gang(som jeg har sett) som må gjøre alt fra å ta imot pasienter til blodprøver osv, så er egentlig all respekt til henne som klarer det, og jeg tror det kan bli mye bedre om de ansetter flere.

Mest omtenksomme legen noensinne

Dyktig lege som virkelig bryr seg og setter seg inn i problemstillingene til pasienten.

Også veldig fint at man kan skrive sms for timebestilling og bestille faste medisiner på denne måten:-)

legen er tidligere gynekolog så anbefaler henne på det sterkeste for kvinner med all slags hormonproblemer!

Anbefalt

Har vær hos den fastlege for nesten 1år.
Kona mi er gravid og lege hjelpe mye med anbefalinger, prøver, opfølging.