Wefak A Hussain

Vågsgata Legesenter AS
Vågsgata 20 4306 Sandnes
Wefak A Hussain er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Wefak A Hussain

Kommer aldri til å bytte lege

Wefak er en fantastisk lege som tar deg på alvor. Hun er lett og kommunisere med. Hun trenger ikke alltid spørre om ting pga. hun forstår. Dette har jeg aldri opplevd av en lege før.

Når du kommer inn på time blir du møtt av en smilende dame som spør deg om hvordan det går. Dette setter jeg stor pris på. Hun tar seg god tid og spør ofte om ting vi har snakket om ved tidligere konsultasjoner.

Denne dama er mitt forbilde fordi hun legger stor vekt på pasienten og følger denne godt opp.

Dyktig lege

Dette er virkelig en dyktig lege som er personlig og tar seg tid til deg. Hun har en behagelig personlig og du føler deg ivaretatt.

Minus: lang ventetid og ofte er avtalen en time forsinket. Det er også en av helsesekretærene som er så guffen. Baktaler andre pasienter og skaper ekstremt dårlig stemning der. Når jeg ser det er hun som skal ta prøvene av meg, har jeg bare mest lyst til å gå.

Empatisk , dyktig og flott dame !

Har gått til henne over lengre tid. Wefak er for meg en god lege som forstår meg og lytter. Jeg kan være en vanskelig pasient å komme innpå da jeg ikke alltid klarer å være åpen om mine plager men Wefak hører det jeg ikke sier. Hun er støttende og jeg vet at jeg alltid kan rekne med henne.. det som imponerer meg mest av alt er hvor mye hun husker. Hun husker om trendt journalen min i hodet og hun kan huske små ubetydelige ting jeg har sagt på andre timer og jeg er ikke hyppig på kontoret hennes. Hun er ikke bare min fastlege men hun er en dame jeg ser opp til som et forbilde pga hennes stødige personlighet og positive utstråling.

Lang ventetid

Gikk til Dr Hussain en stund.. men opptil 2,5 time å vente på å komme inn til timen! Hadde da småbarn hjemme og så lang ventetid og småbarn går ikke sammen. Likte heller ikke damene i resepsjonen- sure å lite imøtekommende
Jeg byttet fastlege!

Oppfølgingen kunne vært bedre

Jeg synes ikke lenger oppfølgingen og problemløsning mht. de tingene som angår meg er spesielt planmessig.Ting som kan være viktige synes av og til å bli glemt, og jeg som pasient føler noen ganger at jeg er i vakuum.

Ellers synes jeg timebestilling og kommunikasjon er tungvint. Det er vanskelig å komme gjennom på telefonen på kontoret, og en blir sittende og sende beskjeder på nettsiden deres. Svarene matcher ofte ikke spørsmålet,