Wefak A Hussain

Vågsgata Legesenter AS

Vågsgata 20 4306 Sandnes
Wefak A Hussain er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Wefak A Hussain

Behagelig lege med mye empati

Wefak er en lege som tar deg på alvor og er veldig imøtekommende. Hun viser respekt og har en behagelig tone når hun snakker med deg. Hun tar seg god tid til deg og spør gjerne om tidligere problemstillinger for å høre hvordan det går.

Det eneste negative er at legesekretærene er veldig sure og smiler nesten aldri. Det er oftest bare en legesekretær på jobb om gangen. Burde være obs på at vi som sitter på venterommet hører alt som blir sagt.

Ellers alt i alt en kjempegod lege

Empatisk , dyktig og flott dame !

Har gått til henne over lengre tid. Wefak er for meg en god lege som forstår meg og lytter. Jeg kan være en vanskelig pasient å komme innpå da jeg ikke alltid klarer å være åpen om mine plager men Wefak hører det jeg ikke sier. Hun er støttende og jeg vet at jeg alltid kan rekne med henne.. det som imponerer meg mest av alt er hvor mye hun husker. Hun husker om trendt journalen min i hodet og hun kan huske små ubetydelige ting jeg har sagt på andre timer og jeg er ikke hyppig på kontoret hennes. Hun er ikke bare min fastlege men hun er en dame jeg ser opp til som et forbilde pga hennes stødige personlighet og positive utstråling.

Lang ventetid

Gikk til Dr Hussain en stund.. men opptil 2,5 time å vente på å komme inn til timen! Hadde da småbarn hjemme og så lang ventetid og småbarn går ikke sammen. Likte heller ikke damene i resepsjonen- sure å lite imøtekommende
Jeg byttet fastlege!

Oppfølgingen kunne vært bedre

Jeg synes ikke lenger oppfølgingen og problemløsning mht. de tingene som angår meg er spesielt planmessig.Ting som kan være viktige synes av og til å bli glemt, og jeg som pasient føler noen ganger at jeg er i vakuum.

Ellers synes jeg timebestilling og kommunikasjon er tungvint. Det er vanskelig å komme gjennom på telefonen på kontoret, og en blir sittende og sende beskjeder på nettsiden deres. Svarene matcher ofte ikke spørsmålet,

Kjempe bra lege

Jeg har vært hos henne mange ganger for meg og min barn. Hun er en flink og hyggelig lege. Jeg anbefaler henne.