Wefak A Hussain

Autorisasjon (2008)

Wefak A Hussain er en av 72 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Wefak A Hussain

Dyktig og lyttende

Wefak er jeg veldig fornøyd. Smilene, dyktig, grundig og veldig lett å prate med. Veldig lett å få tillit til henne.

Flott person, fantastisk lege

Wefak har vært min lege i over fire år. Bytter nå lege pga flytting, den som overtar min plass som pasient er heldig.
Aldri hatt en lege som Wefak. Alltid smilende, lyttende, tar seg tid til deg og gjør sitt beste.

Hun husker hva som ble snakket om ved forrige time, spør hvordan det går nå.

Har alltid tid til deg, selv om venteværelset er fullt. På slutten av timen spør hun alltid om det var noe mer, hun kaster deg ikke ut.
Det er så og si alltid ventetid for å komme inn, men det glemmer du når du kommer inn på kontoret.
Det kan være noe ventetid for å få time, men trenger du en time på dagen får du det alltid.

Har fått god kontakt også med resepsjonistene, veldig hyggelige damer!

Best Family Doctor

Very warm and caring
Pays good attention to details
Follows up
Always available to answer questions

Kunnskapsrik og lyttende

Føler meg veldig heldig som har henne som fastlege til meg og barna mine. Hun har vært vår fastlege noen år nå.

Føler meg alltid godt ivaretatt. Jeg er ganske trygg på at jeg får god hjelp.

Ser noen har kommentert negativt om de som er i resepsjon/tar prøver. Kan ikke si at jeg har samme oppfatning. Syns de er veldig hyggelige og dyktige.

Har alltid opplevd at timen er forsinket, men det er verdt å vente. Opplever aldri at hun virker stresset over det, men selvfølgelig er det en ulempe for oss som skal tilbake på arbeidsplassen. Skulle ønske det fantes en slags ordning for å bli varslet for når det forventes at ma kommer inn til timeavtalen slik at man slapp å være så lenge borte fra jobben.

Wefak Hussain vil være vår lege for alltid. Tror ingen kan erstatte henne.

Koselig og smilende

Tar seg tid til å lytte, viser empati og følger pasientene godt opp. Alltid smilende og blid, husker mye personlige detaljer.