Wefak A Hussain

Autorisasjon (2008)

Wefak A Hussain er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Wefak A Hussain

En lege som jeg føler trygg.

Det som er viktig for meg er at jeg føler trygg og ha gode kontakt med henne.Alltid snill og villig til å forklare meg alt som jeg trenger å forstå.

Wefak A Hussain

jeg synes at hun er veldig dyktige legen. fordi hun er flinke å hjelpe sin paisenter på en god forstårlig måte.
hun er veldig hyglige og vennlig.

Varm og dyktig lege

Byttet fastlege når jeg ble gravid. Wefak var utrolig varm og velkommende. Hun kunne mye om graviditet og det var betryggende. Hun fant også hjertelyd veldig tidlig som jeg satt stor pris på! Følte meg godt tatt vare på og er veldig glad for at jeg byttet til henne.

Verdens beste lege!

Har lenge slitt med å finne en lege som hører på meg og ikke bare kommer med første medisin de kommer på som "behandling", Men denne legen er virkelig flink, tar meg seriøst og tar seg alltid tid til meg som pasient. Er alltid utrolig hyggelig og selv om det gjerne er lang ventetid før man kommer inn til legen, er det virkelig verdt å gå til henne, det viser bare at hun tar seg tid til hver enkelt.

Eneste negative, som ikke har noe med henne å gjøre, er mangel på helsesekretærer, omtrent umulig å få tak i på telefon, hører egentlig ikke etter, noe som kan være litt irriterende når de bommer på blodårene hver gang jeg skal ta det, og jeg vet hvordan det blir lettere å treffe. Har også skjedd at de var litt frekke i tonen, men jeg skjønner veldig godt de blir stresset når det kun er en helsesekretær der hver gang(som jeg har sett) som må gjøre alt fra å ta imot pasienter til blodprøver osv, så er egentlig all respekt til henne som klarer det, og jeg tror det kan bli mye bedre om de ansetter flere.

Mest omtenksomme legen noensinne

Dyktig lege som virkelig bryr seg og setter seg inn i problemstillingene til pasienten.

Også veldig fint at man kan skrive sms for timebestilling og bestille faste medisiner på denne måten:-)

legen er tidligere gynekolog så anbefaler henne på det sterkeste for kvinner med all slags hormonproblemer!