Wefak A Hussain

Autorisasjon (2008)

Wefak A Hussain er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Wefak A Hussain

Flink lege - men mye rot

Veldig flink lege. Lytter, forklarer og gjør en grundig jobb. Hun er veldig koselig, og tok meg seriøst når jeg kom med mine plager. Litt vanskelig å forstå hva hun sier av og til.

Dessverre er det veldig vanskelig å få time, og det er umulig å komme gjennom på telefonen.
Jeg hadde utredning på sykehuset ved flere anledninger, og det ble rot hver gang. De glemte å sende dokumentasjon, ga meg ikke beskjed når det var endringer, fikk ikke svar på prøver o.l.

Jeg hadde helse til å følge det opp selv denne gangen, men hadde vært veldig redd for konsekvensene dersom jeg ikke hadde hatt helse til selv å holde orden i sysakene for legekontoret.

Jeg har derfor byttet fastlege.

Kjempegod lege

Byttet til denne legen i 2015 og har aldri opplevd en så god lege før. Har tidligere hatt leger som har kjeftet på meg pga. jeg kom på time. Her møtes jeg av et vennlig smil hver gang jeg kommer. Hun tar meg alltid på alvor og prøver så godt hun kan å hjelpe meg.

Hun tar seg god tid til å lytte på hva jeg har å si. Jeg har møtt henne tilfeldig på gaten og da spør hun alltid hvordan jeg har det!

Fantastisk lege!! Beste legen jeg har hatt!!

Vil aldri skifte fra henne noen gang!

Blir behandlet med respekt av denne legen. De andre legene jeg har gått til har aldri behandlet meg på denne måten. Kun 18 år og da tror leger at de kan si hva de vil, mens Wefak tar hensyn! :-)

Rotete lege

Jeg har hatt ganske dårlig erfaring med denne legen og har nå byttet. Hun virker hyggelig og forstålesesfull men likevel slurvete.

Fantastisk person

En veldig forståelsesfull person. Eier stor empti. Jeg føler meg trygg når jeg snakker med henne. Som pasient blir jeg satt i fokus og det er ikke alle leger som setter pasienten i fokus.

kjempekoselig dame

Føler meg trygg når jeg har henne som lege. Hun er omtenksom og flink i det hun gjør. Anbefaler henne på det sterkeste.