Marthe Kristin Kongshaug

Autorisasjon (1992)

Marthe Kristin Kongshaug er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marthe Kristin Kongshaug

Ikke å anbefale

Var der en gang, men skal nå bytte til en annen fastlege. Håpløst å få bestilt time og når man først er der er det stressende. Fikk et brev i etterkant fult av fagspråk, og ble ikke noe klokere etter en telefonsamtale heller.

Den verste legen jeg noensinne har møtt!!!

Var innom henne og hadde på meg shorts. Jeg hadde knesmerter og hun ville kjenne på knee mitt. Hun ba meg ta av shortsen og jeg hadde ingenting imot der, men spurte henne for sikkerhetsskyld om jeg bare kunne ta opp shortsen opp til låret fordi man allerede kunne se knærne mine. Hun skrek til meg og sa at jeg skulle passe på mine egne saker og at det var hun som var legen og ikke jeg. Det endte opp med at hun sendte meg hjem og ba meg bestille ny time hos henne senere fordi hun ikke orket mer av meg.

DET VAR SISTE GANG JEG DRO TIL HENNE.

ukompetent

Jeg ble `fejet` a efter a 10 sekunder. Hun mente at det skulle gå bra med meg, dette kunne hun høre på min stemme. Jeg ble ikke spurgt ind til feber eller andre symptomer.

Forferdelig!

Fikk time hos hun kl 12.30. Sitter i å venter i TO timer før jeg får beskjed om at hun har gått hjem for dagen. Skammelig å ikke engang ta tid til å gi beskjed. Byttet med en gang. Skuffende fra en lege

vet ikke hva jeg skal tro..

Jeg var hos henne 2 ganger, ja kort på tlf og ikke mye interssert om min sykdom, men tok prøver og gjorde noe i alle fall. ser her komentarer om betaling på forhånd, ikke sant!!! Det fins betalingautomat ved utgangen så man betaler på vei ut.