Marthe Kristin Kongshaug

Autorisasjon (1992)

Marthe Kristin Kongshaug er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marthe Kristin Kongshaug

Styr unna!

Kongshaug er den verste fastlegen jeg har hatt. Hun har absolutt ingen interesse i deg. Hun lytter ikke og kan være veldig frekk. Skulle tenkt du har gjort noe galt ved å kontakte henne når det er hennes jobb å hjelpe folk. Hun skynder deg også. Jeg endte opp med å bytte fastlege. Når jeg ba henne om overføre pasientjournalen min så nektet hun fordi jeg ikke ville betale for en blodprøve jeg aldri fikk svarene på. Hvis du kan, hold deg unna henne.

Hyggelig og kunnskapsrik lege

Møtte meg åpen og spurte hva jeg trenge hjelp med. Stilte spørmsål til meg, og virket interessert. Top legemøte!

Kaotisk legebesøk

Besøket opplevdes gjennomgående uprofersjonelt, både i form av lokalet og service. Uhygenisk og dårlig oppfølging.

Frekk og la på

Akkurat byttet fastlege , prøvd å få kontakt med hun i en uke . Så var hun sykt sur fordi jeg sa jeg hadde byttet fastlege og prøvd å komme gjennom i en uke , så la hun på tlf .

Kunnskapsrik.

Har alltid syntes Marthe er en fantastisk kunnskapsrik lege, og hun har hjulpet meg masse i mange år. Men det siste året har jeg følt at hun er lei av meg, og ikke tar meg seriøst når jeg spør om noe, derfor står jeg på venteliste hos en annen lege nå. Den beslutningen satt langt inne. Det er stort trykk på fastlegene for tiden, og kanskje dette er problemet. Men jeg kan ikke la det gå utover min egen helse og problemer 🤷‍♂️