Marthe Kristin Kongshaug

Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

1992

Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe Telefonnummer24 13 13 0024 13 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Solhauggt 2 0565 Oslo
Marthe Kristin Kongshaug er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marthe Kristin Kongshaug

Dårlig kundeservice

Ringte for å høre om de hadde ledig time idag, da jeg har kuttet en del av tommelen. Ingenting kritisk men ville ikke vente i kø på legevakten.

Ble snakket i munnen på med diverse svada som jeg ikke var interessert i, og til slutt ble det lagt på uten et "hadebra".

Sto også over 20 minutter i kø.

Bytter fastlege.

Unprofessional doctor

This doctor never should be a doctor! Such a waste of time(2,5h with sick child) and no medical help! Don’t go to her!!!

Jeg har gått til Marthe Kongshaug i flere år, og det er den beste legen jeg noensinne har hatt. Hun er effektiv, empatisk, og hun gjør alt hun kan for at jeg skal få det bedre. Marthe er ikke legen som kaster bort tiden på koseprat og trøst. I stedet får hun ting gjort.

Effektiv, flink og tilgjengelig

Jeg har vært pasient hos Kongshaug i flere år, og er veldig fornøyd. Når jeg har ringt henne for timebestilling har hun sagt at jeg bare kunne komme samme dag. Jeg har heller ikke måttet vente lenge før jeg kom inn. Hun er rask og effektiv, men jeg opplever henne også som empatisk. Jeg var veldig fortvilet over min jobbsituasjon, og hun tok seg tid til å lytte og gi råd.
Dessverre har jeg flere ganger stått på apoteket, og oppdaget at resepten har gått ut, dette har hun fikset med en gang.

Lite tilgjengelig, men flik og effektiv

Jeg har Marthe som fastlege og opplever henne som svært kompetent, dyktig og effektiv. Burde få seg et online bookingsystem istedet for at man må ringe. Tar veldig lang tid å få svar i telefonen.