Marthe Kristin Kongshaug

Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

1992

Ingen på venteliste

Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe Telefonnummer24 13 13 0024 13 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Solhauggt 2 0565 Oslo
Marthe Kristin Kongshaug er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marthe Kristin Kongshaug

Lite tilgjengelig, men flik og effektiv

Jeg har Marthe som fastlege og opplever henne som svært kompetent, dyktig og effektiv. Burde få seg et online bookingsystem istedet for at man må ringe. Tar veldig lang tid å få svar i telefonen.

Kundeservice

Rekker ikke si Hei før en sinna "fødselsnummer!?" blir sagt etter å ha venta 30 min i tlf kø. Veldig frekk under hele samtalen og avlsutter med å legge på mens jeg er midt i en setning med et spørsmål ang. Timen.

Helt på bærtur

Hadde henne som fastlege da jeg var yngere, hun nekter å gjennomføre tester som vanlige leger gjør, istedet pleier hun å få deg til å tvile på dine egne smerter. Hadde henne nylig som vikar for min fastlege som er på ferie, og jeg kan konkludere at hun har ikke endret på seg. Føler meg absolutt ikke hørt eller velkommen når jeg snakker med henne.

Tar deg ikke på alvor

Har ikke hatt en god opplevelse med denne legen. Senest søkte jeg hjelp da jeg hadde fått ekstrem betennelse i mandlene og trengte medisin da jeg ikke kunne være borte fra jobben. Jeg kastet bort 2 timer på dette legesenteret av min arbeidsdag - uten å få medisiner eller hjelp. Hun ba meg komme tilbake dagen etter for å ta de samme testene igjen, men hvem vil kaste bort 2 nye timer av arbeidsdagen på et udugelig legesenter uten å få medisin 2 dager på rad?

Hun er brysk og virker ikke fornøyd med sin jobb. Det virker ikke som om hun har tid til å behandle deg og du er bare en forstyrrelse i hennes arbeidsdag. Har aldri hatt noen god selvfølelse når jeg går fra dette legesenteret og føler meg lurt for masse penger som ikke bunner i noen verdens ting. Man kommer ikke til et legesenter for moroskyld, men man får verken ordentlig behandling, seriøs mottakelse, null medisinering og en stor regning for ingenting. Bortkastet tid, bortkastet penger. Kunne like gjerne dratt på legevakta.

ingen lytteevne

Lite som er bra, tar telefonen og snakker med andre pasienter mens hun har konsultasjon. Snakker med pasienter med døren åpen. Tar seg ikke tid til å lytte. Man blir nesten kastet ut av kontoret før man har fått satt seg ned. Glemmer å fikse resept på apoteket, fyller ut lab test som er feil.