Marthe Kristin Kongshaug

Autorisasjon (1992)

Marthe Kristin Kongshaug er en av 570 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marthe Kristin Kongshaug

Effektiv, pålitelig og tilgjengelig

Kongshaug har vært min fastlege i 10 år, men må dessverre byttes ut grunnet flytting. Hun har vist seg å være veldig etterrettelig, og får henvisninger og annet raskt unna. Har aldri hatt behov for purring på noe som helst. Hun har vist tilgjengelighet ved å tilby meg å komme til time der og da. Har alltid opplevd henne som positiv og støttende, hun er fastlege ikke psykolog, så her er det ikke snakk om å dele problemer i vide og brede.

Kjempedyktig lege

Har hatt Marthe Kongshaug som fastlege i mange år. Hun er tvers igjennom en superdyktig lege. Hun bruker ikke tid på uvesentligheter og kan kanskje oppleves som krass av sensitive personer. Men vil du ha en medisinsk svært kompetent og superdyktig lege er Marthe absolutt å anbefale. Hun gjør en veldig god jobb også i kompliserte tilfeller. [Navn fjernet av moderator]

Bør ikke være fastlege

Ringte fordi jeg trengte helsehjelp og ble møtt med kjeft, begynte å gråte i telefonen fordi hun var så stygg mot meg. Jeg har aldri opplevd slik behandling av helsepersonell, men fikk den hjelpen jeg trengte av legevakten.

Flink og effektiv.

Har hatt Marthe som fastlege hele mitt liv, og har alltid blitt møtt med forståelse og effektivitet.
Ønsker du noen som kan dulle med deg er ikke dette legen for deg - men hun er virkelig kunnskapsrik og gjør sitt for at du skal få den hjelpen du trenger.

Anbefales

Har hatt Marte som fastlege i mange år,men pga flytting til en annen by måtte jeg bytte lege.Jeg har alltid vært fornøyd og følt meg godt behandlet.I over ett år stod jeg på venteliste for ny fastlege etter flytting,og ett par ganger trengte jeg hjelp og tok kontakt med Marte.Hun ordnet opp ! ! !