Marthe Kristin Kongshaug

Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Autorisasjon (1992)

Marthe Kristin Kongshaug er en av 572 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marthe Kristin Kongshaug

Jeg var utbrent, men legen enda mer utbrent?

Var hos Kongshaug da jeg var svært sliten pga. overarbeid på jobben og samtidig IVF-behandlimg.

Men Kongshaug virket fjern, uinteressert og uten tiltak. Jeg fikk nesten vondt av henne fordi hun fremsto som mer utbrent enn meg!
(Byttet til fastlege Signe Øhren Karlsen. Det var virkelig en natt og dag opplevelse! Hun forsto, hun var interessert og hun foreslo nyttige tiltak og behandling. Ikke noe "dulling", men en profesjonell hjelper. Sånn det skal være.)

👎🏽

Personlig mener jeg at legen var Uprofesjonell, viser svært lite sympati, og har lite interesse i pasienten

Effektiv, pålitelig og tilgjengelig

Kongshaug har vært min fastlege i 10 år, men må dessverre byttes ut grunnet flytting. Hun har vist seg å være veldig etterrettelig, og får henvisninger og annet raskt unna. Har aldri hatt behov for purring på noe som helst. Hun har vist tilgjengelighet ved å tilby meg å komme til time der og da. Har alltid opplevd henne som positiv og støttende, hun er fastlege ikke psykolog, så her er det ikke snakk om å dele problemer i vide og brede.

Kjempedyktig lege

Har hatt Marthe Kongshaug som fastlege i mange år. Hun er tvers igjennom en superdyktig lege. Hun bruker ikke tid på uvesentligheter og kan kanskje oppleves som krass av sensitive personer. Men vil du ha en medisinsk svært kompetent og superdyktig lege er Marthe absolutt å anbefale. Hun gjør en veldig god jobb også i kompliserte tilfeller. [Navn fjernet av moderator]

Bør ikke være fastlege

Ringte fordi jeg trengte helsehjelp og ble møtt med kjeft, begynte å gråte i telefonen fordi hun var så stygg mot meg. Jeg har aldri opplevd slik behandling av helsepersonell, men fikk den hjelpen jeg trengte av legevakten.