Marthe Kristin Kongshaug

Tlf: 24 13 13 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Marthe Kristin Kongshaug er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marthe Kristin Kongshaug

Dessverre misfornøyd

Måtte se meg nødt til å bytte fastlege etter dagens telefonsamtale der hun la på røret uten at jeg fikk snakket ferdig. Jeg har ventet i mange uker på brev til revmatolog time på Diakonhjemmet, men Kongshaug hadde ikke sendt inn henvisningen jeg personlig leverte til henne, noe hun forlangte at jeg måtte gjøre. Hun informerte meg heller ikke om at jeg måtte til privat revmatolog😳😳😳. Jeg har vært tålmodig, men nok er nok
Morna!

Frekk og stressende

Kort og frekk på telefonen, og man får en følelse at man plager henne ved å ta kontakt. Opplevde at hun åpenlyst ga seg over at jeg ikke kunne møte opp umiddelbart da jeg ringte for å bestillle time, til tross for at jeg fortalte at jeg dessverre var på jobb og måtte ha en time neste uke. Opplevde også at hun stresser for å blir ferdig med konsultasjon/prosedyre.

Vanskelig

Vanskelig lege å få tak i, stresser mye under konsultasjon. Hele legesenteret lukter curry og du føler at du bare er i veien..

Ufin!

Jeg har dessverre måttet oppleve Marthe både på telefon og som vikar for egen lege. Min oppfatning er at hun er frekk og uhøflig, rett og slett skikkelig sint og ufin! Man føler seg til bry. Jeg håper hun er flinkere med egne pasienter, ellers forstår jeg ikke hvordan hun får fortsette som lege!

Værste jeg har opplevd

Marthe er et prakteksempel på alt hva en lege ikke burde være. Ikke bare er hun frekk, hun mangler også basic legekunnskaper. Jeg gav henne alt informasjon hun trengte, og fremdeles gav hun meg ikke det jeg hadde krav på! Hun gjør syke mennesker sykere. For min del går det fint, da jeg kan stå på mine krav, og vet hvor jeg skal henvende meg videre. Men pass opp for Marthe, hun vil bare sende deg unødvendig mye rundt for mangel på kompetanse, hun er lat, og gjerrig da hun vil du skal komme tilbake unødvendig mange ganger.
Hun la også på telefonen midt i en samtale uten at jeg fikk forklart hvorfor jeg ringte henne hun sa bare «gå til legevakten»