Marthe Kristin Kongshaug

Autorisasjon (1992)

Marthe Kristin Kongshaug er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marthe Kristin Kongshaug

Usympatisk. Dårlig service.

Ringte idag 20.12.2020 kl 08.30. Denne damen kaller jeg ikke lege. usympatisk, uinteressert, bare legge på telefonen mens jeg prater noe med henne .Prøvde å ringe igjen for hun la på tlf, men jeg satt på vent 1 Kø. Når jeg prøvde å ringe igjen, så svarer hun ikke tilbake. Veldig dårlig kundeservice her. Hun virker ikke glad på hennes jobb. Håper ikke andre lege som jobber her er ikke som henne. for denne damen er helt umulig. Hun kan ikke jobbe som lege. veldig skuffet over det jeg fikk service fra deg.

Effektiv, tar deg på alvor

Har hatt Marthe som fastlege siden 2007. Har i denne perioden vært gravid og fått påvist hyperparathyroidisme. Marthe har alltid tatt meg seriøst og henvist meg videre uten noe snikksnakk.

Hun er meget effektiv, man får alltid tid på dagen ( det er kølappsystem, så man må naturlig nok vente litt). Hun er nok ikke en lege som «diller» for mye med deg som pasient, så om man har stort behov for å prate om ting er hun ikke for deg. Men er du som meg interessert i at ting skal løses kjapt og at man blir hørt/tatt alvorlig, er hun den beste man kan få!

Usympatisk og holder ikke avtaler

Har gått til Marthe Kristin Kongshaug én gang tidligere og opplevde hun da som svært usympatisk, stresset og lite interessert i meg. Når jeg nå hadde behov for ny time, gjerne samme dag, ble jeg bedt over telefon om å sende hun en tekstmelding med personnummeret mitt og så ville hun ringe meg opp. Dette var 4 dager siden og har ikke hørt noe enda. Blir et bytte for meg.

En veldig dyktig og effektiv lege

Har hatt Marthe Kongshaug som fast lege siden ordningen ble innført. Hun er en dyktig lege, opptatt av sine pasienter og veldig effektiv. Anbefales på det sterkeste!

Verste behandlingen jeg har fått!

Jeg hadde en avtale med min lege om å ta kontakt i løpet av uken, måtte dessverre prate med denne legen da min fastlege er ute i ferie.

Ble møtt av skepsis til hele min sak og måtte oppgi fødselsnummer 3 ganger før hun "fant meg i registeret" merk også at hun huffet seg høylytt imens hun søkte meg opp.
når jeg ga henne personnummeret sa hun at jeg hadde en ubetalt faktura (som forøvrig ikke forfaller før om 7 dager)
da jeg spurte henne hva det hadde med saken å gjøre sa hun at det handlet om "et samarbeid"
fortalte henne da at dette handler om meg og min helse samt avtalen med min lege og arbeidsgiver og at om det er denne måten man blir behandlet på bytter jeg legekontor, etter jeg hadde sagt dette spurte jeg om når min fastlege var tilbake men da hadde hun lagt på.

Ville ikke anbefalt henne til min verste fiende.