Marthe Kristin Kongshaug

Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe Kvinne, 62 år

Autorisert1992

Marthe Kristin Kongshaug er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marthe Kristin Kongshaug

Eneste legen jeg holder meg til

Har hatt denne Marthe siden jeg var liten. Hun er veldig snill og bryr som mennesker. Hun forstår meg log min familie veldig godt. Ville aldri i livet bytte fastelege, fordi hun her er en beholder. Hun spør alltid hvordan jeg har det og om jeg trenger noe.

Hyggelig lege

Skjønner ikke at folk beskriver den samme personen. Jeg har pratet med Marthe Kongshaug et par ganger på telefonen og vært til en konsultasjon. Hun er en hyggelig dame som spurte og sjekket om mitt lille medisinske problem. Hun spurte også om hvordan ting var generelt. Jeg har ingen betenkligheter ved å anbefale hun som lege. Hun er riktignok litt kjapp på telefonen, men ingen er perfekt.

Grei og hyggelig lege

Hatt Dr Kongshaug som lege i 20 år nå og vil ikke bytte. Alltid imøtekommende og spør hvordan jeg har det. Sykemelding om du trenger det. Henviser alltid til spesialist om du trenger det! Sender alltid prøvesvar i posten. Hun kan virke litt distré men følger alltid opp. Uforvarende mye dårlig kritikk her!

Uprofesjonell oppførsel

Jeg har hatt denne legen i to år, men det er ikke før nå når jeg har trengt en god lege hun svikter på det sterkeste. Hun er frekk, uprofesjonell og tar deg ikke på alvor.
Er du syk på grunn av psyken vil jeg fraråde denne legen på det sterkeste, hun har i hvertfall ikke gjort noe for å hjelpe meg videre til å bli bedre.

Nedlatende og frekk, anbefales IKKE!!

Var hos henne pga sykdom hos min egen fastlege. Da jeg kom inn på kontoret tok hun seg ikke engang tid til å håndhilse på meg. Jeg måtte strekke ut hånden og introdusere meg, en profesjonell lege burde hilse på pasientene sine. Videre i samtalen var hun frekk og nedlatende og hun hadde ikke tid til å gå gjennom alt jeg ønsket (og dette var ikke mye). Man betaler for en legetime, men jeg føler ikke jeg hadde en legetime. Jeg var på kontoret til en lite vennlig dame som kun fikk meg til å føle meg dum. Eneste positive med opplevelsen er at jeg er enda mer fornøyd med han som er fastlegen min.