Marthe Kristin Kongshaug

Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe Kvinne, 62 år

Autorisert1992
Ledige plasser 6 av 2500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Marthe Kristin Kongshaug er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marthe Kristin Kongshaug

Grei og bra lege.

Dr Kongshaug har jeg hatt som fastlege i 20 år og ALDRI om jeg bytter. Gruer meg til den dagen hun slutter. Vel kan hun være rask og glemme at du har bestilt time innimellom men meg har hun alltid lyttet til og hjulpet både med henvisninger til spesialist og sykmelding når jeg har trengt det. Leger er også mennesker og i det kjøret de har i førstelinja på Rodeløkka med mange flerkulturelle pasienter med store språkutfordringer er det vel ikke å vente at selv en lege kan bli litt stresset. Det handler vel om hvordan du møter folk , selv en lege ! Alltid prøvesvar i posten med hennes kommentarer. Følger deg opp. Ser hun får ufortrødent mye pepper her og det er jeg uenig i. Selve legesenteret kan virke litt rotete innimellom men de som jobber der er hyggelige! For meg er hun en fantastisk bra lege som jeg kan ringe til også. Blomster til Marthe Kongshaug :)))

Dyktig, lyttende og ivaretagende lege.

Marthe Kongshaug er en svært dyktig lege.
Hun lytter til det man har å si og igangsetter tiltak.
Hun viser respekt , ydmykhet og er forståelsesfull.
Hun er faglig flink og bruker god tid.

Eneste legen jeg holder meg til

Har hatt denne Marthe siden jeg var liten. Hun er veldig snill og bryr som mennesker. Hun forstår meg log min familie veldig godt. Ville aldri i livet bytte fastelege, fordi hun her er en beholder. Hun spør alltid hvordan jeg har det og om jeg trenger noe.

Hyggelig lege

Skjønner ikke at folk beskriver den samme personen. Jeg har pratet med Marthe Kongshaug et par ganger på telefonen og vært til en konsultasjon. Hun er en hyggelig dame som spurte og sjekket om mitt lille medisinske problem. Hun spurte også om hvordan ting var generelt. Jeg har ingen betenkligheter ved å anbefale hun som lege. Hun er riktignok litt kjapp på telefonen, men ingen er perfekt.

Uprofesjonell oppførsel

Jeg har hatt denne legen i to år, men det er ikke før nå når jeg har trengt en god lege hun svikter på det sterkeste. Hun er frekk, uprofesjonell og tar deg ikke på alvor.
Er du syk på grunn av psyken vil jeg fraråde denne legen på det sterkeste, hun har i hvertfall ikke gjort noe for å hjelpe meg videre til å bli bedre.