Marthe Kristin Kongshaug

Autorisasjon (1992)

Marthe Kristin Kongshaug er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marthe Kristin Kongshaug

Lite interessert

Opplevde dessverre denne legen som veldig lite interessert. Virket mest opptatt av å få unnagjort timen så fort som mulig.

En som ikke er glad i jobben sin

Jeg har aldri opplevd en sånn legetime. Jeg måtte til hun pga min fastlege var syk. Jeg prøvde forklare situasjonen men eneste hun sa til meg - jeg trengte kun det kremet og ferdig med det. Hun er usympatisk og veldig kald person- ble nesten kastet ut av kontoret fordi hun var ferdig med det hun skulle si.

Unngå denne fastlegen

Kan virke ok i begynnelsen, men på sikt forstår man hva slags person dette er. Kald, usympatisk og svært lite interessert i å lytte til deg som pasient. Var min fastlege i en periode og ble mer og mer forundret over hvor overflatisk det var mulig å være som lege. Prøvde å gi denne en sjanse men viste seg over tid at dette er et menneske som mangler evnen til å vise empati. Er i stand til å "smelle" på røret før du i det hele tatt er ferdig med å si det du ønsker. Spør kun om personnummer og ikke interessert i å høre navnet ditt. Som andre også har skrevet, døra kan stå oppe når du er inne på kontoret hennes. Har flere ganger hørt samtaler mellom legen og pasienter mens jeg har vært i venterommet. Anbefaler på det sterkeste å unngå denne fastlegen.

Hyggelig og hjelpsom

Alltid hyggelig, hjelpsom og effektiv. Har alltid fått gjort det jeg kom for å undersøke. Får time kjapt eller løst det jeg skal over telefon.

Kan være litt vanskelig å komme gjennom på telefon da hun ikke har sekretær.

STYR UNNA!!

Jeg anbefaler deg å styre unna denne legen.. en lege som er kald, har ikke sympati og bryr seg ikke om deg som pasient..

Jeg gikk gjennom en vanskelig situasjon i livet mitt, å ringte Marthe for å få hjelp, men hun ønsket ikke høre på meg, sa at hun ble stresset av situasjonen min og sliten i hodet sitt... og ba meg ringe en annen lege!?

Dette er min fast lege!?

Jeg har de siste mnd nå vært i kontakt legevakten, og gått til en lege der som tar meg på alvor.

Jeg anbefaler deg styre LANGT unna denne legen..