Marthe Kristin Kongshaug

1992

Marthe Kristin Kongshaug er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marthe Kristin Kongshaug

Unngå hvis mulig

Ingen nyttig råd og ingen hjelp å få. Betalte til henne (for bare bortkastet tid) på kontoret med kontanter (255 kr), neste dag fikk jeg faktura hjem med et høyere beløp (314 kr) !!!
Fakturaen skal jeg selvfølgelig ikke betale, og jeg bytter fastlege umiddelbart.

Skuffet og sjokkert!

Dårlig pasient behandlig.Jeg fikk time hos denne legen fordig min fast lege ikke var tilgjengelig denne dagen. For det første måtte jeg vente over 3 timmer etter at jeg hadde trukket kølapp. Greit nok. Men når jeg åpnet døra til hennes kontor og hilste, fikk jeg bare - hva er fødselsdato ditt og hva er problemet, med bjeffende stemme. Ikke noe tilleggsspørsmål! Jeg følte som om jeg måte forklære meg for at jeg søker hjelp. Ikke anbefaler.

Skuffet

Vil dessverre ikke anbefale noen denne legen. Det virket for meg som om at hun ikke hadde nødvendig kunnskap om medisin. Jeg fikk ikke inntrykk av at det var en lege jeg var hos. Med min helt normale kroniske sykdom var det ingen hjelp å få, da jeg kom i en tid hvor det stormet som verst. Det var ikke sykemelding jeg ville ha, men medisinsk hjelp og rådgivning. Hun snakket stort sett mest om seg selv. Jeg har aldri før vært misfornøyd hos en lege, men dette tok kaka. Nå har jeg gitt det noen ganger, men nå er det på tide å bytte. Legesenteret var heller ikke ved en tilfredsstillende tilstand. Veldig uprofesjonelt.

Grei og bra lege.

Dr Kongshaug har jeg hatt som fastlege i 20 år og ALDRI om jeg bytter. Gruer meg til den dagen hun slutter. Vel kan hun være rask og glemme at du har bestilt time innimellom men meg har hun alltid lyttet til og hjulpet både med henvisninger til spesialist og sykmelding når jeg har trengt det. Leger er også mennesker og i det kjøret de har i førstelinja på Rodeløkka med mange flerkulturelle pasienter med store språkutfordringer er det vel ikke å vente at selv en lege kan bli litt stresset. Det handler vel om hvordan du møter folk , selv en lege ! Alltid prøvesvar i posten med hennes kommentarer. Følger deg opp. Ser hun får ufortrødent mye pepper her og det er jeg uenig i. Selve legesenteret kan virke litt rotete innimellom men de som jobber der er hyggelige! For meg er hun en fantastisk bra lege som jeg kan ringe til også. Blomster til Marthe Kongshaug :)))

Dyktig, lyttende og ivaretagende lege.

Marthe Kongshaug er en svært dyktig lege.
Hun lytter til det man har å si og igangsetter tiltak.
Hun viser respekt , ydmykhet og er forståelsesfull.
Hun er faglig flink og bruker god tid.