Håkon Arild Kordahl

Dr Kordahl

Autorisasjon (1983)

Dr Kordahl Telefonnummer22 98 05 0022 98 05 ...
Pilestredet 17 0164 Oslo
Håkon Arild Kordahl er en av 576 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Håkon Arild Kordahl

Dårlig inntrykk derekt fra 1 gang jeg kommet

Hej har hatt mine medeciner i mange år når jeg kommer till han første gang å sier i fra till han att han skall ha fått min sornall fra føre fast lege, han sier noe trøbellt med sending så han la meg på en ny time får å hente min sornall fra føre fastlege jeg henter får han og nå venter jeg på han att skriver ut mine medisiner som har gått på lenge nå

Han sier att det går ikke og han må sende meg till noen og han skriver ikke noe sovemedisin får att han kan miste lisensenen svært dårlig lege anbefales ikke

Veldig fornøyd!

Har hatt dr Kordahl som fastlege for over 7 år nå og er ekstremt fornøyd med han.
Han har fjernet et par føflekk og undervist meg flere ganger og fikk god behandling av han og i tillegg det er ganske lett å få tak i (litt rart at de andre skriver at det er vanskelig), så jeg har anbefalt mine venner å bytte til han også.

Medmenneske og fagperson i ett.

Dr. Kordahl er den utvilsomt beste legen jeg har hatt i mitt liv. Dr. Kordahl er oppmerksom, lyttende, og tydelig i sine råd. Han har en holistisk tilnærming til legegjerningen, og er ikke typen til å kaste unødvendige resepter i din retning. Min erfaring med Kordahl er at hans diagnoser er presise, og at han ikke er redd for å henvise til eksperter når det trengs. Som lege er dr. Kordahl god, men som medmenneske er han en ener. Jeg har aldri hatt vanskelig med å få time hos Kordahl, ofte allerede dagen etter. Kontoret ligger forholdsvis sentralt til like ved tinghuset, og telefonservicen er god dersom man ringer før kl. 12. Etter kl. 12 er det mer tilfeldig om man får svar, da sekretæren kun jobber til 12. Vil anbefale dr. Kordahl til enhver.

Ikke behjelpelig ved en komplisert sykdom

Det var en stund siden jeg gikk til Dr Kordahl (3-4 år), men bestemte å skrive en vurdering nå. Min erfaring er nesten 100% identisk med beskrivelsen som ble skrevet 27. september 2021. Jeg gikk til Dr Kordahl flere ganger med symptomer som ble dårligere og dårligere. Den eneste behandlingen jeg fikk var noen kremer før symptomene ble alvorlig og jeg ble sendt til en spesialist. Etter at jeg fikk en diagnose, hadde jeg ingen oppfølging, heller ikke noen anbefaling om hva å gjøre med sykdommen. Jeg skjønner at det er vanskelig å være lege, men i mitt tilfelle følte jeg at Dr Kordahl oppførte seg uprofessionelt.

Helt ubrukelig

Har siste 2 gangene jeg har vært alvorlig syk, ikke fått tak i legekontoret. Ringt i åpningstid, før 14.00 og ALDRI, understreker ALDRI fått kontakt. De har kun booking på telefon. Og man kommer ikke til noen som jobber der. Ever.

Ikke mulig å booke time over nett.

Har derfor aldri fått nødvendig hjelp.

Styr unna!!!!

Vis flere...