Håkon Arild Kordahl

Dr Kordahl
Pilestredet 17 0164 Oslo
Håkon Arild Kordahl er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Håkon Arild Kordahl

Trygg , fleksibel. hyggelig, omsorgsfull, godt kontaktnett

Førsteklasses fastlege. Det er en glede å bli behandlet av lege Haakon Kordahl. Kort ventetid. Han kjenner meg.

En fantastisk lege!

Efter att ha fått erfara många olika lege i Oslo utan att verkligen blivit sett eller hört, har jag funnit denna fantastiska doktor.
Han bemöter mig alltid med förståelse och mänsklighet. Han bruker alltid tiden som krävs för att finna fram den bästa behandlingen. Han är genuin, omtänksam och han driver sitt legekontor med ro och utan stress. Han är inte bara en bra doktor men en fantastisk medmänniska!

Bra lege som sannsynlig ikke passer alle

Jeg har vært pasient hos Dr. Kordahl i 10 år. Han er faglig dyktig og meget erfaren.

han er normalt engasjert og løsningorientert, men har et kroppsspråk som sannsynlig lurer mange til å tro at han ikke er det.

På godt og vondt har han også en meget stor tiltro til at kroppen heler seg selv. Han er ikke alltid frempå med forslag til tiltak samt svært skeptisk til medisiner.

Da jeg i det store deler dette synet har det normalt ikke vært et problem for meg, men ved noen anledninger har det også vært smått absurde situasjoner der det i etterpåklokskapens lys burte ha blitt behandlet annerledes.

Veldig grundig

Jeg har brukt Kordahl i 15 år og er fornøyd med ham. Hyggelig mann som tar seg tid. Lydhør er han så absolutt. Lyst og fint lokale og en veldig hyggelig resepsjonistdame.

Jeg har byttet fastlege

Det som er positivt med Dr. Kordahl er at man stort sett alltid får time på dagen og får kjapt svar på telefon. Bortsett fra i sommerferien da man blir henvist til et legekontor som er helt håpløst.

Det som er ikke så bra er at Kordahl tar verken celleprøve eller blodprøver, da blir man henvist videre. Og hvis man trenger en ny resept, så må man inn på time først. Generelt virker det som Dr. Kordahl har god tid og lite å gjøre, men han vil ikke gjøre så mye heller.