Håkon Arild Kordahl

Pilestredet 17 0164 Oslo
Håkon Arild Kordahl er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Håkon Arild Kordahl

Hyggelig, men lite tilgjengelig

Svært hyggelig og interessert i pasienten, men det er nærmest umulig å komme gjennom på telefon og bytter av denne grunn fastlege.

Meget bra

Har brukt Dr.Kordahl i 18 år og har alltid vært meget fornøyd.
Har skiftet fastlege nå etter flytting til Lillehammer.

Svært profesjonell og snill

Jeg er kjempefornøyd med denne fastlegen. Byttet til ham etter en venns anbefaling. Han gjorde alt rett og skjønte raskt hva som feilte meg. Jeg var akutt behandlingstrengende, og etter nødvendig blodprøvetaking/han fikk resultatene, sørget han for at jeg fikk behandling på sykehus en drøy time senere - etter at fastlegen jeg byttet fra hadde sendt meg ut med resept på smertestillende og nektet å se på symptomene jeg hadde.

Tilgjengelig og dyktig lege

Tar seg alltid tid til å lytte til meg som pasient. Behandler også barna mine på en veldig bra måte når jeg er der med dem. Snakker direkte til dem og er genuint interessert.

Tar aldri telefonen

Hei,

Har i utgangspunktet et helt OK inntrykk av Dr. Kordahl. Han er hyggelig, tar seg alltid tid og haster aldri, men jeg opplever at han ikke alltid lytter når jeg forsøker å forklare hvorfor jeg er der, og han leder meg alltid gjennom de samme rutinesjekkene hver gang når jeg gjentatte ganger har kommet tilbake med samme problem som ikke blir bedre.

Men det som virkelig frustrerer meg er at jeg alltid må forsøke så mange ganger for å komme gjennom på telefon. Nå har jeg forsøkt å ringe 8 ganger på 7 ulike dager, til ulike tidspunkt, og jeg får aldri noe svar. Dette er lite betryggende å tenke på dersom dette var er mer hastende situasjon. Og av denne grunn kommer jeg til å endre fastlege.