Håkon Arild Kordahl

Dr Kordahl

Autorisasjon (1983)

Dr Kordahl Telefonnummer22 98 05 0022 98 05 ...
Pilestredet 17 0164 Oslo
Håkon Arild Kordahl er en av 569 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Håkon Arild Kordahl

Helt ubrukelig

Har siste 2 gangene jeg har vært alvorlig syk, ikke fått tak i legekontoret. Ringt i åpningstid, før 14.00 og ALDRI, understreker ALDRI fått kontakt. De har kun booking på telefon. Og man kommer ikke til noen som jobber der. Ever.

Ikke mulig å booke time over nett.

Har derfor aldri fått nødvendig hjelp.

Styr unna!!!!

Lett å få time, men gi mangelfull oppfølging ved komplisert sykdom

Gikk til dr. Kordahl i ca 1,5 år i en periode da jeg utviklet en kornisk sykdom. Han er en hyggelig lege, som jeg tror er flink med mindre kompliserte sykdomsbilder, og ikke minst er det svært lett å få sykemelding eller attester signert av dr. Kordahl. Men når det er snakk om mer kompliserte sykdomsbilder opplever jeg han som svært dårlig og delvis kunnskapsløs. Jeg opplevde at bare et av mine mange symptomer ble tatt på alvor. Dette var han også svært opptatt av og hadde tett oppfølging av om dette ble bedre. Det var bare at jeg hadde andre symptomer på sykdommen som plaget meg mye mer, og disse så han bare på og gjorde ingen ting for at det skulle bli bedre. Han tok bare blodprøver, men det var nødvendig med andre undersøkelser for å finne årsaken til symptomene mine. Etter et par måner henviste han meg til slutt til riktig spesialitst som tok hele meg på alvor og gav meg riktig behandling. Etter at jeg hadde fått en diagnose av spesialisthelsetjenesten og ble fulgt tett opp derfra, opplevde jeg at dr. Kordahl ønsket en tettere oppfølging av meg, noe som var overflødig siden jeg ble fulgt opp av andre. Jeg ble kalt inn til et par legetimer hos han hvor jeg gikk igjen etter ca 5 min og viste ikke egentlig hvorfor jeg hadde vært der. Frustrerende å bruke tid på noe som er unødvendig, dette vitner om en lege som ønsker å tjene mest mulig penger.

Jeg har skiftet fastlege op opplever å bli tatt hånd om på en helt annen måte. Jeg har aldri opplevd et legekontor hvor det er så lett å få legetime på kort varsel, men det har ikke noe å si legen ikke gav den hjelpen og behandlingen jeg hadde behov for.

Ikke mulig å få tak i

Byttet nylig til Håkon Arild Kordahl og har de siste tre ukene forsøkt å nå kontoret for å avtale en time. Har ringt hver eneste arbeidsdag og variert tidspunktet fra morgen til kveld. Omsider kommer en automatisk stemme som bekrefter at du fortsatt står i kø før samtalen bryter.

Det er ikke mulig å bestille time på nett, det oppgis ingen annen kontaktform, ei heller telefontid.

Jeg har ingen vurdering av Dr Kordahl, men kan bekrefte at det er plent umulig å komme i kontakt med kontoret. Har nå byttet til ny fastlege og sjekket på forhånd denne gangen at kontaktmulighetene er på et minimumsnivå.

Seriøs lege som også ser et større bilde enn Felleskatalogen

Behagelig og sympatisk lege!
Lytter og gir gode råd og en som også har egne meninger.
Her er det lett å bestille timer da han ikke prioriterer å fylle listene.

Flink og lyttende lege

God tilgjengelighet. Bruker alltid tid til å lytte og sikrer god behandling. Opplever ham som oppriktig interessert, dette er ikke en lege som bare haster videre til neste pasient. Flink med barna også. Hyggelig resepsjonist. Her føler man seg velkommen og sett.