Håkon Arild Kordahl

Dr Kordahl
Pilestredet 17 0164 Oslo
Håkon Arild Kordahl er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Håkon Arild Kordahl

Beste legen jeg har hatt

Jeg har ikke nok ord til å beskrive hvor fornøyd jeg er. Jeg er rus og psykiatri pasient for det meste og Kordahl har alltid behandlet meg med respekt, han lytter og du føler virkelig at han ser deg og virkelig bryr seg.

Dere som skriver det er vanskelig å få tak i han, hvis man ringer før 10-11 så har jeg opplevd kanskje 1 gang av 50 at jeg har måttet prøve igjen senere. Sekretæren går ofte ca 12 så etter det er telefonen ikke tilgjengelig men det sies og i telefonsvareren.

Jeg anbefaler Dr.Kordahl på det sterkeste. Dyktig, kunnskapsrik og omsorgsfull lege

Hyggelig, men lite tilgjengelig

Svært hyggelig og interessert i pasienten, men det er nærmest umulig å komme gjennom på telefon og bytter av denne grunn fastlege.

Meget bra

Har brukt Dr.Kordahl i 18 år og har alltid vært meget fornøyd.
Har skiftet fastlege nå etter flytting til Lillehammer.

Svært profesjonell og snill

Jeg er kjempefornøyd med denne fastlegen. Byttet til ham etter en venns anbefaling. Han gjorde alt rett og skjønte raskt hva som feilte meg. Jeg var akutt behandlingstrengende, og etter nødvendig blodprøvetaking/han fikk resultatene, sørget han for at jeg fikk behandling på sykehus en drøy time senere - etter at fastlegen jeg byttet fra hadde sendt meg ut med resept på smertestillende og nektet å se på symptomene jeg hadde.

Tilgjengelig og dyktig lege

Tar seg alltid tid til å lytte til meg som pasient. Behandler også barna mine på en veldig bra måte når jeg er der med dem. Snakker direkte til dem og er genuint interessert.