Håkon Arild Kordahl

Dr Kordahl Mann, 60 år

Autorisert1983
Ledige plasser 509 av 1700
Vil du bytte til denne fastlegen?

Dr Kordahl

Pilestredet 17 0164 Oslo
Håkon Arild Kordahl er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Håkon Arild Kordahl

Veldig grundig

Jeg har brukt Kordahl i 15 år og er fornøyd med ham. Hyggelig mann som tar seg tid. Lydhør er han så absolutt. Lyst og fint lokale og en veldig hyggelig resepsjonistdame.

Jeg har byttet fastlege

Det som er positivt med Dr. Kordahl er at man stort sett alltid får time på dagen og får kjapt svar på telefon. Bortsett fra i sommerferien da man blir henvist til et legekontor som er helt håpløst.

Det som er ikke så bra er at Kordahl tar verken celleprøve eller blodprøver, da blir man henvist videre. Og hvis man trenger en ny resept, så må man inn på time først. Generelt virker det som Dr. Kordahl har god tid og lite å gjøre, men han vil ikke gjøre så mye heller.

Lite interessert

Jeg har hatt Håkon Arild Kordahl som fastlege i ca et år, og han kan stort sett ta i mot deg på dagen.

Derimot syns jeg han virker middels til lite interessert i hva du kommer til legen for å snakke om. De to gangene jeg har vært hos han har jeg følt at jeg ikke har blitt hørt, at han velger den løsningen som er enklest for han. I tillegg er det dumt at han ikke bruker e-resept eller tar blodprøver på kontoret, så du må sette av tid til å ta blodprøver o.l. et annet sted.

Ellers en hyggelig mann, men ikke min type lege.

Tipp topp tommel opp

Faglig dyktig lege med godt lynne. Alltid positiv, løsningsorientert og konkret. Kommer aldri til å bytte!

Sånn passe

Kordahl er faglig dyktig men virker skeptisk til det du forteller og delvis uninteressert og ufokusert. Har et kroppspråk som gir inntrykk av at det var unødvendig å dra til legen. Det går gjerne et par år mellom hver gang jeg er hos en lege og ønsker å oppleve å bli tatt alvorlig.