Håkon Arild Kordahl

Dr Kordahl

Autorisasjon (1983)

Dr Kordahl Telefonnummer22 98 05 0022 98 05 ...
Pilestredet 17 0164 Oslo
Håkon Arild Kordahl er en av 574 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Håkon Arild Kordahl

Veldig fornøyd!

Har hatt dr Kordahl som fastlege for over 7 år nå og er ekstremt fornøyd med han.
Han har fjernet et par føflekk og undervist meg flere ganger og fikk god behandling av han og i tillegg det er ganske lett å få tak i (litt rart at de andre skriver at det er vanskelig), så jeg har anbefalt mine venner å bytte til han også.

Medmenneske og fagperson i ett.

Dr. Kordahl er den utvilsomt beste legen jeg har hatt i mitt liv. Dr. Kordahl er oppmerksom, lyttende, og tydelig i sine råd. Han har en holistisk tilnærming til legegjerningen, og er ikke typen til å kaste unødvendige resepter i din retning. Min erfaring med Kordahl er at hans diagnoser er presise, og at han ikke er redd for å henvise til eksperter når det trengs. Som lege er dr. Kordahl god, men som medmenneske er han en ener. Jeg har aldri hatt vanskelig med å få time hos Kordahl, ofte allerede dagen etter. Kontoret ligger forholdsvis sentralt til like ved tinghuset, og telefonservicen er god dersom man ringer før kl. 12. Etter kl. 12 er det mer tilfeldig om man får svar, da sekretæren kun jobber til 12. Vil anbefale dr. Kordahl til enhver.

Ikke behjelpelig ved en komplisert sykdom

Det var en stund siden jeg gikk til Dr Kordahl (3-4 år), men bestemte å skrive en vurdering nå. Min erfaring er nesten 100% identisk med beskrivelsen som ble skrevet 27. september 2021. Jeg gikk til Dr Kordahl flere ganger med symptomer som ble dårligere og dårligere. Den eneste behandlingen jeg fikk var noen kremer før symptomene ble alvorlig og jeg ble sendt til en spesialist. Etter at jeg fikk en diagnose, hadde jeg ingen oppfølging, heller ikke noen anbefaling om hva å gjøre med sykdommen. Jeg skjønner at det er vanskelig å være lege, men i mitt tilfelle følte jeg at Dr Kordahl oppførte seg uprofessionelt.

Helt ubrukelig

Har siste 2 gangene jeg har vært alvorlig syk, ikke fått tak i legekontoret. Ringt i åpningstid, før 14.00 og ALDRI, understreker ALDRI fått kontakt. De har kun booking på telefon. Og man kommer ikke til noen som jobber der. Ever.

Ikke mulig å booke time over nett.

Har derfor aldri fått nødvendig hjelp.

Styr unna!!!!

Lett å få time, men gi mangelfull oppfølging ved komplisert sykdom

Gikk til dr. Kordahl i ca 1,5 år i en periode da jeg utviklet en kornisk sykdom. Han er en hyggelig lege, som jeg tror er flink med mindre kompliserte sykdomsbilder, og ikke minst er det svært lett å få sykemelding eller attester signert av dr. Kordahl. Men når det er snakk om mer kompliserte sykdomsbilder opplever jeg han som svært dårlig og delvis kunnskapsløs. Jeg opplevde at bare et av mine mange symptomer ble tatt på alvor. Dette var han også svært opptatt av og hadde tett oppfølging av om dette ble bedre. Det var bare at jeg hadde andre symptomer på sykdommen som plaget meg mye mer, og disse så han bare på og gjorde ingen ting for at det skulle bli bedre. Han tok bare blodprøver, men det var nødvendig med andre undersøkelser for å finne årsaken til symptomene mine. Etter et par måner henviste han meg til slutt til riktig spesialitst som tok hele meg på alvor og gav meg riktig behandling. Etter at jeg hadde fått en diagnose av spesialisthelsetjenesten og ble fulgt tett opp derfra, opplevde jeg at dr. Kordahl ønsket en tettere oppfølging av meg, noe som var overflødig siden jeg ble fulgt opp av andre. Jeg ble kalt inn til et par legetimer hos han hvor jeg gikk igjen etter ca 5 min og viste ikke egentlig hvorfor jeg hadde vært der. Frustrerende å bruke tid på noe som er unødvendig, dette vitner om en lege som ønsker å tjene mest mulig penger.

Jeg har skiftet fastlege op opplever å bli tatt hånd om på en helt annen måte. Jeg har aldri opplevd et legekontor hvor det er så lett å få legetime på kort varsel, men det har ikke noe å si legen ikke gav den hjelpen og behandlingen jeg hadde behov for.