Dr Kordahl

Pilestredet 17 0164 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Dr Kordahl

Bunnsolid fagmann

Lege: Håkon Arild Kordahl Skrevet

Dr. Kordahl reddet livet mitt. Ved mitt første besøk diagnostiserte han presist sykdommen som hadde plaget meg en tid og fikk sendt meg til sykehus- og effektiv behandling samme dag (!).

Han er en omtenksom og empatisk lege som ser deg inn i øynene og bryr seg om sine pasienter.

Når jeg ringer møtes jeg av den dyktige sekretæren, og jeg får som regel time samme- eller påfølgende dag. Det har forekommet at jeg har måttet vente litt over tiden, men som regel er det ingen venting.

Jeg ville sannsynligvis ikke vært i live uten dr. Kordahls kunnskap.

Medmenneske og til å stole på

Lege: Håkon Arild Kordahl Skrevet

Jeg var svært nær å dø for to år siden, men overlevde. Kordal var oppriktig glad for å se meg igjen etter flere måneder på intensiven. Han har fulgt meg opp på en meget god måte og gitt meg ekstra god tid når jeg har trengt det.

Jeg er frisk igjen nå! Og svært takknemlig for å ha Kordal som fastlege!

Meget tillitsfull og kunnskapsrik

Lege: Håkon Arild Kordahl Skrevet

Jeg har har Kordahl som lege i over 20 år. Han har alltid tatt seg god tid til å sette seg inn i mine problemer. Behandlingene han har gitt meg har alltid fungert. Jeg vil anbefale Kordahl til alle som ønsker en lyttende lege. [Navn fjernet av moderator]

Dårlig inntrykk derekt fra 1 gang jeg kommet

Lege: Håkon Arild Kordahl Skrevet

Hej har hatt mine medeciner i mange år når jeg kommer till han første gang å sier i fra till han att han skall ha fått min sornall fra føre fast lege, han sier noe trøbellt med sending så han la meg på en ny time får å hente min sornall fra føre fastlege jeg henter får han og nå venter jeg på han att skriver ut mine medisiner som har gått på lenge nå

Han sier att det går ikke og han må sende meg till noen og han skriver ikke noe sovemedisin får att han kan miste lisensenen svært dårlig lege anbefales ikke

Veldig fornøyd!

Lege: Håkon Arild Kordahl Skrevet

Har hatt dr Kordahl som fastlege for over 7 år nå og er ekstremt fornøyd med han.
Han har fjernet et par føflekk og undervist meg flere ganger og fikk god behandling av han og i tillegg det er ganske lett å få tak i (litt rart at de andre skriver at det er vanskelig), så jeg har anbefalt mine venner å bytte til han også.