Håkon Arild Kordahl

Autorisasjon (1983)

Dr Kordahl Telefonnummer22 98 05 0022 98 05 ...
Pilestredet 17 0164 Oslo
Håkon Arild Kordahl er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Håkon Arild Kordahl

Hyggelig, men lite tilgjengelig

Svært hyggelig og interessert i pasienten, men det er nærmest umulig å komme gjennom på telefon og bytter av denne grunn fastlege.

Meget bra

Har brukt Dr.Kordahl i 18 år og har alltid vært meget fornøyd.
Har skiftet fastlege nå etter flytting til Lillehammer.

Tar aldri telefonen

Hei,

Har i utgangspunktet et helt OK inntrykk av Dr. Kordahl. Han er hyggelig, tar seg alltid tid og haster aldri, men jeg opplever at han ikke alltid lytter når jeg forsøker å forklare hvorfor jeg er der, og han leder meg alltid gjennom de samme rutinesjekkene hver gang når jeg gjentatte ganger har kommet tilbake med samme problem som ikke blir bedre.

Men det som virkelig frustrerer meg er at jeg alltid må forsøke så mange ganger for å komme gjennom på telefon. Nå har jeg forsøkt å ringe 8 ganger på 7 ulike dager, til ulike tidspunkt, og jeg får aldri noe svar. Dette er lite betryggende å tenke på dersom dette var er mer hastende situasjon. Og av denne grunn kommer jeg til å endre fastlege.

Trygg , fleksibel. hyggelig, omsorgsfull, godt kontaktnett

Førsteklasses fastlege. Det er en glede å bli behandlet av lege Haakon Kordahl. Kort ventetid. Han kjenner meg.

En fantastisk lege!

Efter att ha fått erfara många olika lege i Oslo utan att verkligen blivit sett eller hört, har jag funnit denna fantastiska doktor.
Han bemöter mig alltid med förståelse och mänsklighet. Han bruker alltid tiden som krävs för att finna fram den bästa behandlingen. Han är genuin, omtänksam och han driver sitt legekontor med ro och utan stress. Han är inte bara en bra doktor men en fantastisk medmänniska!