Håkon Arild Kordahl

Autorisasjon (1983)

Dr Kordahl Telefonnummer22 98 05 0022 98 05 ...
Pilestredet 17 0164 Oslo
Håkon Arild Kordahl er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Håkon Arild Kordahl

Bra lege som sannsynlig ikke passer alle

Jeg har vært pasient hos Dr. Kordahl i 10 år. Han er faglig dyktig og meget erfaren.

han er normalt engasjert og løsningorientert, men har et kroppsspråk som sannsynlig lurer mange til å tro at han ikke er det.

På godt og vondt har han også en meget stor tiltro til at kroppen heler seg selv. Han er ikke alltid frempå med forslag til tiltak samt svært skeptisk til medisiner.

Da jeg i det store deler dette synet har det normalt ikke vært et problem for meg, men ved noen anledninger har det også vært smått absurde situasjoner der det i etterpåklokskapens lys burte ha blitt behandlet annerledes.

Veldig grundig

Jeg har brukt Kordahl i 15 år og er fornøyd med ham. Hyggelig mann som tar seg tid. Lydhør er han så absolutt. Lyst og fint lokale og en veldig hyggelig resepsjonistdame.

Jeg har byttet fastlege

Det som er positivt med Dr. Kordahl er at man stort sett alltid får time på dagen og får kjapt svar på telefon. Bortsett fra i sommerferien da man blir henvist til et legekontor som er helt håpløst.

Det som er ikke så bra er at Kordahl tar verken celleprøve eller blodprøver, da blir man henvist videre. Og hvis man trenger en ny resept, så må man inn på time først. Generelt virker det som Dr. Kordahl har god tid og lite å gjøre, men han vil ikke gjøre så mye heller.

Lite interessert

Jeg har hatt Håkon Arild Kordahl som fastlege i ca et år, og han kan stort sett ta i mot deg på dagen.

Derimot syns jeg han virker middels til lite interessert i hva du kommer til legen for å snakke om. De to gangene jeg har vært hos han har jeg følt at jeg ikke har blitt hørt, at han velger den løsningen som er enklest for han. I tillegg er det dumt at han ikke bruker e-resept eller tar blodprøver på kontoret, så du må sette av tid til å ta blodprøver o.l. et annet sted.

Ellers en hyggelig mann, men ikke min type lege.

Tipp topp tommel opp

Faglig dyktig lege med godt lynne. Alltid positiv, løsningsorientert og konkret. Kommer aldri til å bytte!