Adam Kubak

• Allmennmedisin
  • Psykiatri

Autorisasjon (1990)

1 person

Linderud Legesenter DA Telefonnummer22 88 17 0022 88 17 ...
LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo
Adam Kubak er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Adam Kubak

Hyggelig, men han kan jobbe med forpliktelsen.

Holdning til pasientens helseproblem kan være bedre.
Det ville være fint om legen prøver å hjelpe på noen måte og tar problemet på alvor.
Hvis legen ikke selv vet hvordan han kan hjelpe, kan han henvise til en spesialist.

Misvisende

Jeg kom til legen min for oppfølging av sykemeldingen min, og han sa «livet går videre». Dette følte jeg var totalt uansvarlig å si som lege. Jeg jobber selv i feltet, og vet at livet går videre. Føler man kvier seg for å be om videre sykemelding, når det er det fysioterapeut og sykehuset som jeg opererte hos, anbefaler meg. Ser stadig på PC skjermen og sier at det popper opp meldinger fra NAV, og jeg tenker at han da burde jobbe for NAV isteden. Etter å ha rådført meg med han om å jobbe igjen, hvor jeg økte fra 50-80% i løpet av kort tid, har han aldri spurt hvordan det er med kneet på jobben. Han husker sjeldent sykehistorien min, som skaper en stor usikkerhet. Vært hos han hver 14 dag etter operasjonen i juni. Måtte også be fysioterapeuten min om å skrive til han, da jeg følte han gjorde narr av meg, og ikke så hva som var best for meg. Jeg vet selvfølgelig at jeg skal opp til 100% igjen, men når jeg er der for å forklare at «nå er det 80% som fungerer», bør han ta meg på ordet. Og også med bedre forståelse. Vurderer å bytte fastlege.

Usedvanlig sympatisk

svært god leg som tar affære når det er nødvendig. Jeg var innlagt på sykehus i vår for Gallestein. Kirurgen på sykehuset spurte hvem som hadde sendt meg, og da jeg sa det var fastlegen min replisert hun med at da hadde jeg valgt riktig fastlege. Betryggende å høre:)

Sakleg, hjelpsam og engasjert

Eg har alltid opplevd å få god hjelp og trygge vurderingar av Adam Kubak,.

Trygg og kunnskapsrik

Dr. Kubak framstår som en lege og person som det er lett å prate med og fortelle sine problemer til, selv om jeg personlig er av typen som synes det er vanskelig.

Jeg føler jeg har blitt møtt med klare svar og stor (og rask) hjelp hver gang jeg har vært til time hos han, med alt fra helt ufarlige problemer og mindre infeksjoner til alvorlig sykdom. En god lege som har både stor faglig kompetanse og er flink med mennesker.