Sissel Bergflødt Lahna

Autorisasjon (1990)

0 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Sissel Bergflødt Lahna er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sissel Bergflødt Lahna

Fabelaktig

Jeg har hatt Sissel som min fastlege i mange år og er veldig fornøyd! Hun har alltid tid til å lytte, er grundig, ærlig og direkte. Jeg setter enormt stor pris på henne som min lege og kommer ikke til å bytte. Nå som jeg er gravid er det godt og trygt å ha en lege jeg stoler på som følger meg opp.

Lite tilgjengelig

Min opplevelse av Lahna er at hun stiller spørsmål, hun skriver ikke ut resepter ukritisk, men det kan variere noe i hvilken grad hun er interessert. Det har muligens med at hun alltid er forsinket og derfor er stresset. Man venter stort sett minst en halvtime på time. I dag var jeg første pasient og ute i god tid, men Lahna ankom etter meg og startet første avtale fem minutter forsinket. I tillegg er hun fraværende i lange perioder og jeg måtte vente i mer enn en måned på ledig time. Dette, sammen med en relativt uvennlig resepsjon gjør at jeg i dag skifter fastlege.

Anbefales ikke

Har hatt henne i flere år. Man får et godt inntrykk av henne i starten, men nå virker det som hun er lei av pasientene sine. Som en tidligere kommenterte "det virker som hun vil bare komme seg hjem".
- Arbeidssky
- Bruker ofte vikarer
- Lite tid
- Alltid forsinket selv om du er først i kø
- Klager alltid på at hun er forsinket grunnet ny datasystem (hun har vel klaget om det i ett år nå, så det er ikke særlig nytt lenger)
- Ringer ALDRI tilbake på prøveresultater
- Sender ei heller resultatene til den spesialisten som trenger de
- lite empatisk (Satt selv og gråt, da satt hun i telefon og snakket med en elektriker som skulle hjem til henne. Lite hyggelig opplevelse.)
Hun er flink faglig, men nå virker det som hun begynner å bli lei av eget yrke.

Fantastisk behagelig og tillitsvekkende lege

Eneste negative med legen er lang ventetid før timen. Når det er din tur, har hun likevel all verdens tid til deg. Er du 1. pasient på dagen, er hun også forsinket. Denne legen ønsker jeg likevel å beholde, tiltross for mye venting og lite hyggelig legesekretærer! (Kun 1 som føles vennlig, hjelpsom og er flink til å ta blodprøver)

Ikke bra

Fikk bra inntrykk av henne først, men jo lenger jeg har hatt hun verre har det blitt. Veldig vanskelig å få kontakt med hun og lite vennlig.

Har også problemer med Storoklinikkens kundeservice generelt med mye frem og tilbake om små ting som burde være enkel å fikse.

Jeg skiftet fastlege i dag!