Nadim Latif

Autorisasjon (2002)

Nadim Latif er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nadim Latif

Trygg lege

Jeg blir sjokkert over å lese alt det negative folk skriver. Han er kjempe dyktig lege og ofte har han blitt omtalt som dyktig av andre leger på sykehus o.l. Personlig føler jeg meg alltid trygg, og vet han behandler meg riktig når jeg er hos han. Han er kompetent på sitt fagfelt og aldri har har diagnosert meg feil når jeg har vært syk!

Mange kan misforstå han og opplever han som stressende, men det er mer at han er effektiv og er kompetent nok til å vite hva denne type sykdommen kan være og sender deg videre til prøver før han tar deg inn på rask samtale og gir deg den behandlingen du trenger.

Trenger du mer samtalebehandling for psyken og du sliter så må du i forkant av timen si hva det gjelder til sekretærene hans eller i selvbetjenningsportalen slik at de setter av nok tid til en slik konsultasjon. Forklarer du han hva det faktisk gjelder, så tar han tak og setter tiltak på problemet.

Fornøyd

Blir sjokkert av å lese alle negative kommenterer. Har hatt han som lege i over 10 år og han er lege for barna mine. Er virkelig utrolig fornøyd. Nei, han er ikke legen som slår av en lang prat, men han tar deg virkelig på alvor om det er noe. Sjekker for alt, og litt mer. Føler meg trygg som har en lege som alltid tar meg på alvor. Virker som at flere som kommenterer her ikke vet forskjell på fastlege og psykolog, eller bare lett krenka. Aldri opplevd hånlige kommenterer 😊

Helt elendig, har ikke andre ord til å beskrive det

Har gått til denne legen siden 2021, dessverre. Han var den eneste ledige i området så jeg måtte nøye meg med det. Det mest sjokkerende er hvor mange pasienter han har, dette burde være et enormt rødt flagg! Det dette betyr er at han aldri faktisk har tid til å behandle noen av pasientene sine grundig nok, i det hele tatt. De gangene jeg har vært for konsultasjon har det vært forsinket med opp til 20 min, som selvfølgelig går utover din egen legetime. Du får ikke tid til å beskrive situasjonen din nok til at det egentlig er noe hensiktsmessig å være på konsultasjonen.

Det som også er opprørende er at man aldri får snakket selv, og han snakker nedverdigene til deg, siden han er lege og selvfølgelig vet best. Det er en ekstrem mangel på respekt for sine pasienter, dette er en gjenganger i flere av anmeldelsene her.

Det hadde vært mye bedre om denne legen heller halverte antall pasienter, minst. Da hadde han faktisk hatt tid til å behandle de, kanskje. Og om han tok noen kurs i det man kan kalle "bedside manner". Jeg er meget misfornøyd og angrer virkelig på at jeg noensinne valgte denne legen. Styr unna, ikke gjør samme feilen som meg!

Dårlig!

Uhyggelig lege, snakker alltid på munn på pasienten sin. Timene hans er bare hast og stress, man får ikke tid til å prate da han skal gjøre det 95% av tiden. Vis du lider av noe psykisk ikke ta det opp foran han, gjør narr av deg indirekte og man føler seg så ukomfortabel. Sier du at du har veldig vondt et sted så ser han på stedet og sier «det ser veldig normalt ut» men greit vi tar noen tester.

Ikke terapeutisk

Han er veldig «untherapeutic» når han snakker med pasient og det virket som han alltid hastet med behandling.