Nadim Latif

Autorisasjon (2002)

Nadim Latif er en av 597 fastleger i Oslo

Om vurderingene

Siste vurderinger av Nadim Latif

Helt elendig, har ikke andre ord til å beskrive det

Har gått til denne legen siden 2021, dessverre. Han var den eneste ledige i området så jeg måtte nøye meg med det. Det mest sjokkerende er hvor mange pasienter han har, dette burde være et enormt rødt flagg! Det dette betyr er at han aldri faktisk har tid til å behandle noen av pasientene sine grundig nok, i det hele tatt. De gangene jeg har vært for konsultasjon har det vært forsinket med opp til 20 min, som selvfølgelig går utover din egen legetime. Du får ikke tid til å beskrive situasjonen din nok til at det egentlig er noe hensiktsmessig å være på konsultasjonen.

Det som også er opprørende er at man aldri får snakket selv, og han snakker nedverdigene til deg, siden han er lege og selvfølgelig vet best. Det er en ekstrem mangel på respekt for sine pasienter, dette er en gjenganger i flere av anmeldelsene her.

Det hadde vært mye bedre om denne legen heller halverte antall pasienter, minst. Da hadde han faktisk hatt tid til å behandle de, kanskje. Og om han tok noen kurs i det man kan kalle "bedside manner". Jeg er meget misfornøyd og angrer virkelig på at jeg noensinne valgte denne legen. Styr unna, ikke gjør samme feilen som meg!

Dårlig!

Uhyggelig lege, snakker alltid på munn på pasienten sin. Timene hans er bare hast og stress, man får ikke tid til å prate da han skal gjøre det 95% av tiden. Vis du lider av noe psykisk ikke ta det opp foran han, gjør narr av deg indirekte og man føler seg så ukomfortabel. Sier du at du har veldig vondt et sted så ser han på stedet og sier «det ser veldig normalt ut» men greit vi tar noen tester.

Ikke terapeutisk

Han er veldig «untherapeutic» når han snakker med pasient og det virket som han alltid hastet med behandling.

Ikke fornøyd.

Han har vært min fastlege i noen år. Gruer meg nesten hver gang jeg skal til han. Han bruker i gjennomsnitt 2-5 minutter i sine konsultasjoner, kommunikasjonen er bare monolog, og han lytter veldig lite på hva du har å si. Min totale vurdering og erfaring er svært lite tilfredsstillende.

Dyktig og fantastisk lege

Har hatt Latif som fastlege i mange år og han er utrolig dyktig, alltid lyttende, har god tid, selv om han har det travelt så har han alltid tid og får deg alltid til å føle deg viktig.

Fantastisk flink og kunnskapsrik lege som tar deg på alvor. Er det noen som virkelig bryr seg om sine pasienter er det han! Sender videre til spesialist om nødvendig og forklarer ting på en måte som alle kan forstå.

Anbefales på det sterkeste. Man kan alltid stole på å bli møtt med et smil og få den hjelpen man trenger. Han er utrolig flink i jobben sin.

Den beste legen jeg har hatt.

Vis flere...