Nadim Latif

Autorisasjon (2002)

Nadim Latif er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nadim Latif

Ikke fornøyd.

Han har vært min fastlege i noen år. Gruer meg nesten hver gang jeg skal til han. Han bruker i gjennomsnitt 2-5 minutter i sine konsultasjoner, kommunikasjonen er bare monolog, og han lytter veldig lite på hva du har å si. Min totale vurdering og erfaring er svært lite tilfredsstillende.

Dyktig og fantastisk lege

Har hatt Latif som fastlege i mange år og han er utrolig dyktig, alltid lyttende, har god tid, selv om han har det travelt så har han alltid tid og får deg alltid til å føle deg viktig.

Fantastisk flink og kunnskapsrik lege som tar deg på alvor. Er det noen som virkelig bryr seg om sine pasienter er det han! Sender videre til spesialist om nødvendig og forklarer ting på en måte som alle kan forstå.

Anbefales på det sterkeste. Man kan alltid stole på å bli møtt med et smil og få den hjelpen man trenger. Han er utrolig flink i jobben sin.

Den beste legen jeg har hatt.

Frekk og uhøflig

Har pratet med denne legen 1 gang, da min fastlege var i ferie. Uhøflig, frekk og avbrøt meg. Da jeg aldri har pratet med legen før, så håper jeg det er ett resultat av andre problemer som han får ordnet opp i. Jeg har aldri møtt en så lite hyggelig person i norsk helsevesen.

Arrogant og uhyggelig

Jeg hadde kun et besøk hos denne legen angående mitt håndledd som har vært vondt i mange uker. Han sendte meg for å ta røntgen-bilder. Jeg gjorde det og ventet på resultat, men hørte ingenting. Hånden er vond og jeg ringte etter en uke for å spørre om resultatet av bildene.... ble møtt av en arrogant lege på telefonen som ikke forsto hvorfor jeg ringte siden jeg måtte forstå at det ikke var noe galt med bildene siden jeg ikke hadde hørt noe fra han. Han sa i tillegg at egentlig skulle han fakturere for disse 3 minuttene på telefon og at hvis jeg fortsatt hadde vondt så skulle jeg booke en ny time hos han etter x antall uker - dette måtte jeg jo forstå. Da jeg sa at jeg hadde forventet en tilbakemelding på bildene som var blitt tatt og hvordan jeg skulle bli håndtert videre - anmodet han meg om å bytte fastlege hvis han ikke sto til mine forventninger....og mer enn hintet om at han ikke ønsket meg som kunde. Jeg byttet selvfølgelig med en gang.

Fantastisk

Har hatt Latif siden han kom til Manglerud , er kjempe fornøyd, han hører etter og tar seg god tid. Han henviser videre og tar deg på alvor. Godt humør har han også.