Nadim Latif

Autorisasjon (2002)

Nadim Latif er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nadim Latif

Meget dyktig lege.

Latif er en av de dyktigste legene jeg vet om. Jeg er selv helsepersonell og omgås mye med leger og annet helsepersonell. Hans vet hva han snakker om , bryr seg om pasientene , gjennomfører alle undersøkelser som skal til, for å fastslå diagnoser. Han er bestemt og selvsikker som lege noe som gjør det trygt for pasienten å lytte og gjøre som legen sier. Han følger deg godt opp, og har svaret på alt. Aldri vært borti noen som er så flinke og interesserte i yrket sitt som han. Beste ved denne legen er at han tar seg tid til å lytte til sin pasient. Anbefales på det sterkeste.

Flink og grundig lege!

Jeg anbefaler denne legen. Han undersøker deg godt og grundig.
Han kontakter deg på minjournal og ønsker at du bestiller time, dersom det er noe han vil undersøke nærmere.

Fantastisk lege!

Dr. Latiff har vært min fastlegen gjennom mange år. Han har alltid tatt seg tid til å lytte, samt veilede meg :-).
Du er heldig som får han som fastlege

Mest professionella läkaren jag har varit hos!

Även fast mina symptom var relativt vanliga så tog han mig väldigt seriöst och visade att han ville mitt bästa. En väldigt pedagogisk läkare som förklarar alla begrepp så att han kan vara säker på att man förstår.

Dyktig lege

Er en lege som er grundig, og henviser til spesiallist der han ikke har nok kunnskap.
Andre leger prøver først en hel del andre ting først før en henvising som ofte bare kaster bort tiden.
Han er ofte forsinket, men fordelen er at han tar seg tid til alle uansett om han er forsinket