Nadim Latif

Autorisasjon (2002)

Nadim Latif er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nadim Latif

Serviceinnstilt

Latif er meget serviceinnstilt og effektiv, og er mye mer fleksibel enn det jeg vil forvente av en offentlig ansatt lege. På tross av at han har en av Oslos største kundemasser, opplever jeg det som enkelt å få time med fleksible åpningstider (så man slipper å ta seg fri fra jobb) og han tar seg god tid. Anbefales på det sterkeste.

Lang ventetid

Alltid 20-30 minutter forsinket. Sist satt jeg over 1 time og ventet, selv om jeg hadde timebestilling.

Dr. Latif virker interessert, er veldig hyggelig og lyttende, men kommer med for vage og mangelfulle tilbakemeldinger, spesielt rundt resultater på prøver. Kunne fulgt opp bedre, og gitt konkrete og detaljerte tilbakemeldinger.

Jeg ser at Dr. Latif har over 2400 pasienter. Kanskje det er fler enn han klarer å følge opp?

Kompetent, svært inkluderende og vennlig

Jeg opplever Nadim Latif som svært kompetent, inkluderende og vennlig. Han virker oppriktig interessert, og han følger opp på en god og tilfredsstillende måte. Han forklarer sammenhenger og kommuniserer på en enkel og forståelig måte.

Beste fastlege

Har vært hos pasient hos han ganske lenge, kunne ikke vært mer fornøyd, men byttet på grunn av lang reise vei(flyttet et annet sted) dette angrer jeg på. Nadim Latif er en dyktig lege, som bryr seg om pasienten, når man forteller symptomer prøver han å stille ekstra spørsmål til en før han gir en diagnose. Men føler seg trygg i hans vurderinger noe man ikke kan si hos mange flere leger. Anbefaler for de som bor i nærheten.

Grundig, høflig og tar deg på alvor

Dr Latif har alltid tatt godt vare på meg og mine barn som pasienter. Han har vært grundig og fulgt opp godt. Eneste negative jeg har å si om ham er at han kanskje ikke alltid er like flink til å se ann forskjellige pasienters behov i forhold til tilnærming, og at han i noen tilfeller har vært vag selv om man kanskje trenger klare svar... ikke at han skal si hva som er galt, men kanskje man rett og slett trenger å vite hva det KAN være og hvorfor man trenger å ta den og den testen...! Har uansett vært godt fornøyd med Dr Latif gjennom mange år.