Tore Lenngren

Autorisasjon (1981)

Tåsenklinikken Telefonnummer23 00 59 4023 00 59 ...
Kaj Munks vei 41 0876 Oslo
Tore Lenngren er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tore Lenngren

Han er helt Ubeskrivelig.

Tore Lenngren.
Tusind tak for alt hvad du har været og er for min familie.
Jeg er fuldstændig ligeglad med vente tid og alt muligt andet. Tore er bare den bedste.

En lege jeg kan stole på

Det er aldri ukomfortabelt å gå til legen når det er Tore Lenngren det er snakk om. Utrolig hyggelig. Han tar deg på alvor uansett hva det gjelder.

Vennlig, imøtekommende og grundig.

Den beste fastlegen jeg har hatt.
Alltid vennlig og jovial. Du som pasient er i sentrum og blir godt ivaretatt. Han ser deg og er en god lytter. Lar deg påvirke agendaen og bruker gjerne mer tid enn det som er avsatt hvis du trenger det. Kan gjerne ta opp spørsmål om plager og helse som er utenom skjema. Kan faget sitt.
Eneste minus med han er at man gjerne må sitte litt lengre på venteværelset enn beregnet; men det har vel sammenheng med å ta seg tid når det trengs. Alt i alt, meget fornøyd.
Vedrørende bestilling av time via telefon til legekontoret, så kan det ta sin tid. Det tar også lang tid å få time. Tror legekomntoret har maksimum med pasienter og med høy gjennomsnittsalder.

En lege med gode menneskunskaper og faglig dyktig og sier aldri nei

Ha hatt Lenngren som lege i svært mange år og jeg har aldri gått ut av hans kontor uten å ha fått svar på mine spørsmå, og fått nødvendig hjelp.
Han har en egen evne som gjør at jeg føler jeg er i trygge hender og at alt som kan gjøres blir gjort, samt at han har menge gode spesialister han samarbeider med.l

En dyktig og god lege som har tid til deg.

Han har evnen til å lytte og forklarer på enkel måte. Vidresender en til spesialist når dette er tilrådelig.