Tåsenklinikken

Kaj Munks vei 41 0876 Oslo

Siste vurderinger av Tåsenklinikken

Veldig fornøyd!

Lege: Jagroop Kaur Skrevet

Jeg har hatt Jagroop som fastlege i et halvt år, og har ingen dårlige erfaringer eller begrensninger enn så lenge, har kun opplevd henne som støttende, trygg, imøtekommende, og ikke minst føler jeg hun har forståelsesevne godt intakt. Jeg byttet legesenter pga underbemanning og overbelastning da jeg trenger å gå til legetimer ofte, og de ikke lenger klarte tilby meg det der. Og i frykt for å ikke lenger ha en god lege, med tid - så byttet jeg enda legesenter til Tåsenklinikken.
Jeg var stresset for å ikke føle meg møtt, men her har jeg virkelig følt at jeg har blitt møtt, sett og hørt. Jeg leste meg gal på vurderinger på Legelisten og endte opp med å bytte til Jagroop - uten noen vurderinger. Og jeg ble veldig positivt overrasket etter første time.
Absolutt å anbefale. Ikke en lege som heller sitter og heller noteter enn å snakke med deg, og se på deg og faktisk lytte.

Selvfølgelig kan man ha og få feil tone med en fastlege - de er bare mennesker tross alt! Men når det er sagt så har de også en jobb å gjøre og den er like mye medisinsk som menneskelig, og det er menneskelig å prøve å møte den man sitter ovenfor, spesielt når det er en jobb man har som går ut på å hjelpe.

Trygg, rolig

Lege: Frode Morken Skrevet

Enkel å prate med. Alltid blid og hyggelig. Både egen og barna sin fastlege. Har alltid tid til å prate, lett å komme i kontakt med og har ofte akutt timer. Kan anbefales sterkt.

Lite sympati

Lege: Otto Sandsdalen Romfo Skrevet

Kan ikke anbefales. Lytter ikke til pasienten. Fikk ikke tilbakemeldinger, måtte selv purre på prøvesvar.

Trygg, kunnskapsrik og behandler meg med respekt

Lege: Herman Wadel Munthe-Kaas Skrevet

Min fastlege siden jeg gikk gravid for snart 29 år siden. Fulgt opp begge barna, min ex mann og meg siden da til alles glede- gjennom sorger og gode tider.

Lite tilgjengelig lege, med svakt servicepersonell

Lege: Otto Sandsdalen Romfo Skrevet

Flink og hyggelig lege som jobber på en svært dårlig organisert legeklinikk. Mulig det er for mange pasienter, men ventetider på 3-4 uker er simpelthen for lenge.
Kanskje man kunne oppfordre til å finne seg andre fastleger hvor tilgjengeligheten er bedre.

Spesielt vil jeg bemerke servicepersonellets (i skranken) negative fremtoning. Hverken hilser når du kommer eller ser på deg når de snakker, og fremstår kort og avvisende. Det har gjentatt seg ved flere besøk.