Tåsenklinikken

Telefonnummer23 00 59 4023 00 59 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kaj Munks vei 41 0876 Oslo

Siste vurderinger av Tåsenklinikken

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Terje Soltun Skrevet

Terje Soltun er den beste legen jeg har hatt. Jeg anbefaler ham varmt! Han er blid og enkel å prate med, og han har alltid forklart det jeg har lurt på, på en måte å jeg skjønner det. Jeg skulle gjerne fortsatt å ha ham som fastlege!

God lege

Lege: Tor Christian Hegna Skrevet

Hatt Hegna i fire, fem år som fastlege. Ikke noe "utenomsnakk", direkte, virker effektiv, uten å stresse. Utvilsomt dyktig fagperson - ikke uvesentlg akkurat. Kan virke litt distansert, men ikke vanskelig å komme bak fasaden, og bak fasaden er han fin. Savner sterkt at han ikke sjekker journalen før time, han aner knapt hvorfor du var der forrige gang, og spør heller ikke om hvordan det går med det som kan ha vært et problem gjennom flere tidligere besøk. Han spør hva han kan hjelpe med, noe som er hyggelig, men det blir litt som om hver ny time er første gang man er der, og man kan føle at man går på tvers av dagsorden når man evt må "insistere" på først å oppdatere han på aktuell sykehistorikk.
Et overordnet problem er Tåsenklinikkens utilgjengelighet på telefon, og derfor blir han som de andre legene der laaaangt mindre tilgjengelig enn de burde. Denne klinikken smadrer skalaen for "ventetid på telefon" der verste alternativ er "mer enn fem minutter". Kvarter eller mer er ikke uvanlig, ingen funksjon som informerer om antatt ventetid, og slett ikke noe tilbud om å bli ringt opp igjen ved lang ventetid. Dette går altså ikke på enkeltperson, men på servicenivået på klinikken som legene eier sammen, der de synes å holde adminstrativ bemanning på mini-mini-mumsnivå.

Beste legen jeg har møtt!

Lege: Tore Lenngren Skrevet

Tore Lenngren tar seg god tid til alle pasienter, er grundig og faglig dyktig. Gir mye av seg selv i jobben! En lege som virkelig bryr seg om pasientene sine. Rett og slett et fantastisk trivelig menneske.
Eneste ulempen, er at det er mange som opplever han som veldig trivelig selskap, og dermed blir det ofte litt ventetid.
For min egen del, håper jeg at han aldri pensjonerer seg, men unner han alt vell! Takk for god behandling!
mvh

Flott lege på et lite kundevennlig kontor

Lege: Frode Morken Skrevet

Legen er lyttende, effektiv og har alltid gitt oss meget god service for hele familien. Topp score.

Kontoret er dessverre ikke spesielt kundevennlig. Alt fra kontakt-tid på telefonen, til 'fortet' som skjermer de ansatte i skranken er designet for at kunden ikke skal forstyrre de ansatte.

Det som koster mye penger er bra (selve legen og legehjelpen), det som enkelt og billig kunne vært gjort bedre er ganske dårlig. Litt mer vennlighet, åpenhet og gode stoler i venteværelse hadde vært på sin plass.

Svært kompetent

Lege: Tor Christian Hegna Skrevet

Jeg følges opp av dr. Hegna pga. kroniske helseplager. Min vurdering er at han er rett på sak, tydelig og svært kompetent. Han har et stort medisinsk repertoar med god erfaring innenfor utredning, småkirurgi og bildediagnostikk (ultralyd).

Vil anbefale Hegna hvis medisinskfaglig kompetanse er viktigst for deg.