Tåsenklinikken

Kaj Munks vei 41 0876 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tåsenklinikken

Varm, omsorgsfull og engasjert

Lege: Jagroop Kaur Skrevet

Dr. Kaur er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Hun er tålmodig, omsorgsfull og faglig dyktig. Hun bryr seg virkelig om meg som pasient og følger meg opp på telefon under mine dårlige perioder. Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Kunnskapsrik, trygg og god pasientrelasjon

Lege: Jagroop Kaur Skrevet

Dr. Kaur er en varm lege som viser at hun bryr seg om deg som pasient og tar deg på alvor. Hun er faglig dyktig og utreder deg som pasient fra et helhetsbilde. Dr. Kaur "gir" seg ikke før hun har funnet årsaken til din sykdom, og respekterer pasientens egen opplevelse av sykdom og plager. Jeg anbefaler henne på det sterkeste!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Linda Grønvold Opedal Skrevet

Føler at hun er trygg og kunnskapsrik. Lytter til deg, og henviser raskt til andre spesialister ved behov. Jeg har tatt blodprøver noen ganger uten legetime, og da får jeg rask tilbakemelding på svar og eventuelt videre behandling med justering av tabletter. Veldig fornøyd med henne, og legesentret. Skiftet legesenter for ca 1 år siden, da jeg ikke var fornøyd med legen.

utmerket på alle vis

Lege: Otto Sandsdalen Romfo Skrevet

Jeg har hatt Otto som fastlege i mange år og har aldri hatt noe å klage på. Forekommende, rask og inngir tillit.

Hyggelig og omsorgfull

Lege: Jagroop Kaur Skrevet

Et meget hyggelig legebesøk hos en lege som bruker tid til å sette seg inn i deg som pasient. Kan anbefales!