Tåsenklinikken

Kaj Munks vei 41 0876 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tåsenklinikken

Den beste fastlegen jeg kan tenke meg!

Lege: Hakon Gjessing Skrevet

Gjessing er meget dyktig fagmann, og med stor menneskelig innsikt. Han har et stort nettverk han kan henvise til. Alltid hyggelig å møte ham.
Det er lett å bestille time på nettet. Det eneste jeg har å utsette på er at Tåsen Legesenter er vanskelig å treffe på telefon. Jeg har vært kunde hos Gjessing i 30 - 40 år.

Fantastisk flink lege!

Lege: Jagroop Kaur Skrevet

Hele familien har Dr.Kaur som fastlege. Hun tar deg og plagene du måtte ha på ytterste alvor, og er veldig hyggelig og imøtekommende. Hun er selve grunnen til at vi fremdeles er på Tåsenklinikken, som ellers oppleves lite tilgjengelig på telefon. Klinikken er svært mye vanskeligere å få kontakt med enn klinikken vi brukte før. Dr. Kaur gjør at vi enn så lenge er overbærende til den dårlige tilgjengeligheten.

Arrogant

Lege: Tor Christian Hegna Skrevet

Lytter ikke, tar seg ikke tid til å se på blodprøver, innrømmer ikke feil, rask til å dømme.
Ba om henvisning som var opplagt jeg trengte, men måtte krangle meg til det.

Ekstremt uempatisk og dårlig på psyksisk sykdom

Lege: Otto Sandsdalen Romfo Skrevet

Anbefales ikke! Styr unna om du sliter psyksisk. Tidvis frekk og ikke til stede. Vanskelig fastlege. Mange pasienter. Lite og gammel kunnskap

Alle burde ha en som Kaur

Lege: Jagroop Kaur Skrevet

Jagroop Kaur er utrolig kompetent og kyndig, og er vannvittig flink til å være på ditt lag. Hun møter deg med varme og empati. Alle fortjener en fastlege som er like god som Kaur! Dronning.