Tåsenklinikken

Telefonnummer23 00 59 4023 00 59 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kaj Munks vei 41 0876 Oslo

Siste vurderinger av Tåsenklinikken

Han er alltid blid og forståelsesfull.

Lege: Tore Lenngren Skrevet

Han er veldig flink til å lytte. Tar deg på alvor samme hva det er. Kunnskapsrik. Jeg har nå hatt han som fastlege i 30 år. Så han føler jeg meg trygg på. Kunne kanskje ha vært litt bedre på å disponere tiden. Men det er opp til han.

dårlig tilgjengelig, trolig altfor mange pas.

Lege: Otto Sandsdalen Romfo Skrevet

Får time om 6!!!!! uker..... Glemmer å sende rekvisisjon først til MR. nå til spesialist...
Han er hyggelig, men dette kunne vært alvorlig. til sammen har dette tatt 3/4 år. Svulst..... men ufarlig.

Terje Soltun har jo sluttet for lenge siden

Lege: Terje Soltun Skrevet

Riktig at Terje Soltun har hatt noen "vikarer" etter at han sluttet. Nå har Silje Halvorsen vikariert lenge nok til at hun har biltt kjent med mange faste pasienter. Jeg er en av dem og kan ikke få fullrost henne nok. Hun lytter oppmerksomt til det jeg sier og virker trygg og sikker. En fastlege man blir glad i, og jeg håper hun får lov til å overta Terje Soltuns stilling.

Flink lege men utrolig dårlig vikar

Lege: Terje Soltun Skrevet

Flink lege som hører på deg og tars seg tid. Flink med å sende ut resepter når man trenger fornyelse av resept.

Dessverre er forkontoret vært veldig sure og lite imøtekommende når man kontakter over telefon eller på kontoret.

Vikaren som han har er veldig dårlig hører ikke på deg gidder ikke ta deg alvorlig og er peng rett ut av vindu du får ikke hjelp når du kommer ditt.

Velger heller gå til privatlege til Terje er tilbake en å gå til vikaren.

Skulle hatt mer akutt timer når man er dårlig er det ille å måtte vente 1-2 uker på time

Rolig trygg kunnskapsrik

Lege: Tore Lenngren Skrevet

Har alltid god tid, føler en trygghet og bryr seg, oppriktig og ærlig, familien har brukt han i mange år, mormor, mor, far, bror, svigerinne, mann, mine to barn. Får alltid den hjelpen jeg trenger og hjelper meg/familien med gode løsninger.
Er alltid forsinket så legge inn en time på dagen uten pasienter.
Han er så dyktig så jeg venter gjerne......