Tåsenklinikken

Kaj Munks vei 41 0876 Oslo
Tlf: 23 00 59 40 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Tåsenklinikken

Uinteressert og følger ikke opp

Lege: Tor Christian Hegna Skrevet

Jeg har hatt Tor Christian som fastlege i ca. et halvt år, og nå har jeg satt meg på venteliste hos andre fastleger. Det er en grunn til at det ikke er venteliste på denne legen!
Førsteinntrykket var bra. Han er nok en lege som rekvirerer det du ber om, men henvisninger må følges opp! Ikke forvent deg mellommenneskelig kontakt. Han virker rett og slett uinteressert og er lite personlig. Jeg trodde ikke at jeg hadde så stort behov for det heller, men det var før jeg fikk noen resultater på en blodprøve som var utenfor referanseverdi. Da fikk jeg kun et overfladisk svar og jeg følte meg masete som kontaktet legesenteret gang på gang. La igjen beskjed med ønske om å bli oppringt. Da fikk jeg kun en lite personlig SMS flere timer sener.

Kort oppsummert, dette er IKKE en fastlege for deg som ønsker noe som kan minne om personlig oppfølging av resultatene dine. Her kreves egeninnsats for oppfølging.

Svak oppfølgning av vikar

Lege: Terje Soltun Skrevet

Jeg har vært greit fornøyd med Dr. Soltun som lege, men har hatt utfordringer med hans vikar.

Når jeg bestiller medisiner er det ikke garantert at jeg får dem og vikaren har ikke kontroll på hvilke resepter som er registrert på meg som pasient. Jeg skulle også gjerne ønsket at vikaren viste større forståelse for min diagnose som migrenepasient. Alle kan gjøre feil, også jeg. Likevel tror jeg det er best at jeg og vikaren går hver våre veier.

God lege, dårlig vikar

Lege: Terje Soltun Skrevet

Terje Soltun er en fantastisk lege. Han er tålmodig, profesjonell og enkel å prate med. Dessverre har han en vikar mens han er i perm, og hun er virkelig ikke det man forventer av en lege. En fnisete skolejente som ikke tar deg seriøst og er uproff gjennom hele undersøkelsen. Anbefaler ikke å oppsøke denne legen før Terje er tilbake.

Lege: Otto Sandsdalen Romfo Skrevet

Otto er kunnskapsrik, flink, nøye, empatisk, og oppmerksom. Han får meg til å føle meg velkommen uansett hvor travel han er, og han tar alle henvendelser på alvor. Jeg føler alltid at jeg er i trygge hender og han tar alltid tak i ting. Jeg har aldri følt meg tilsidesatt hos Otto, tvert i mot, han gir seg ikke før han finner ut av ting. Jeg gruer meg til han pensjoneres!:)

Veldig bra lege

Lege: Frode Morken Skrevet

Han hjelper meg ofte med problemene mine og speielt migrenen, han er veldig dyktig fastlege som anbefales. Hilsen