Tåsenklinikken

Telefonnummer23 00 59 4023 00 59 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kaj Munks vei 41 0876 Oslo

Siste vurderinger av Tåsenklinikken

Flink lege men utrolig dårlig vikar

Lege: Terje Soltun Skrevet

Flink lege som hører på deg og tars seg tid. Flink med å sende ut resepter når man trenger fornyelse av resept.

Dessverre er forkontoret vært veldig sure og lite imøtekommende når man kontakter over telefon eller på kontoret.

Vikaren som han har er veldig dårlig hører ikke på deg gidder ikke ta deg alvorlig og er peng rett ut av vindu du får ikke hjelp når du kommer ditt.

Velger heller gå til privatlege til Terje er tilbake en å gå til vikaren.

Skulle hatt mer akutt timer når man er dårlig er det ille å måtte vente 1-2 uker på time

Rolig trygg kunnskapsrik

Lege: Tore Lenngren Skrevet

Har alltid god tid, føler en trygghet og bryr seg, oppriktig og ærlig, familien har brukt han i mange år, mormor, mor, far, bror, svigerinne, mann, mine to barn. Får alltid den hjelpen jeg trenger og hjelper meg/familien med gode løsninger.
Er alltid forsinket så legge inn en time på dagen uten pasienter.
Han er så dyktig så jeg venter gjerne......

Uprofesjonell vikar

Lege: Terje Soltun Skrevet

Hun lytter ikke til hva jeg forteller henne. Ser inn i datamaskinen mens jeg snakker og kommer med konklusjoner som åpenbart ikke henger sammen med det jeg forteller. Virker umoden og overfladisk.

Beste legen jeg har hatt ever!!

Lege: Otto Sandsdalen Romfo Skrevet

Otto kommuniserer veldig bra! Unik i legesammenheng. Han tar seg god tid, lytter og føler veldig at han tar meg på alvor. Han er flink med barn og er god på å henvise når han ser at det er utenfor hans kompetanseområdet. Byttet fastlege da jeg flyttet ut av byen. Dummeste jeg har gjort!!

Beste legen!

Lege: Tore Lenngren Skrevet

Jeg har hatt ham som fastlege siden han startet opp, og jeg har alltid vært begeistret. Han lytter og han hjelper. Han er alltid i godt humør.
Det er litt ventetid for å komme inn til ham, noe som avspeiler at han vil gjøre seg ordentlig ferdig med pasienten før han roper inn nestemann. Men sentralbordet (det er et legesenter) kunne med fordel vært kjappere med å ta telefonen.

Jeg er så fornøyd med dr. Tore Lenngren at jeg har bestemt meg for at vi skal være omgangsvenner når han er gått av med pensjon! :D
Nå står riktignok ikke det bare på meg.