Tåsenklinikken

Tlf: 23 00 59 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Tåsenklinikken

Veldig bra lege

Lege: Frode Morken Skrevet

Han hjelper meg ofte med problemene mine og speielt migrenen, han er veldig dyktig fastlege som anbefales. Hilsen

Flink og entaustiastisk

Lege: Frode Morken Skrevet

Meget god og dyktig lege. Tar mine problemer på alvor (..). Jeg har platfot, og Frode kommer med gode medisiner.

Arrogant lege med sure sekretærer

Lege: Terje Soltun Skrevet

Han tar meg ikke på alvor, er arrogant og ikke behjelpelig. Sekretærene er sure, frekke og inkompetente. Hvis man vurderer å skifte fastlege/fastlegekontor, så IKKE VELG TÅSENKLINIKKEN!

Fantastisk lege, Anbefales !!!

Lege: Otto Sandsdalen Romfo Skrevet

Otto er akkurat slik leger skal være! Han har vært min fastlege i 5 år og jeg blir alltid sett når jeg er der. Han har god peiling, men jeg tror ikke dette er legen du skal gå til om du vil ha en billig sykemeldinger eller medikamenter du ikke trenger!

Grundig og pedagogisk

Lege: Tor Christian Hegna Skrevet

Har hatt han som fastlege i over 10 år og er veldig fornøyd. Han lytter, tenker, undersøker og diskuterer. Empatisk, men også en som stiller krav til egeninnsats fra pasienten. Klar tale, men kan innrømme når han ikke vet. Da konsulterer han andre. Med andre ord en glimrende fastlege.

Sløv og uinteressert

Lege: Tor Christian Hegna Skrevet

Hadde Hegna som fastlege i en årrekke. Har først etter å ha opplevd andre leger forstått hvor lite ivaretatt jeg ble av ham. Ham var trøtt, uengasjert og stirret mest inn i skjermen på pc'n sin. Man bør ikke bruke ham i oppfølging som gravid, eller til små barn, spør du meg. Føltes veldig utrygt.

Seriøs og kunnskapsrik lege

Lege: Hakon Gjessing Skrevet

Jeg og min familie har brukt Jessing som fastlege i snart 25 år. Han er erfaren og oppdatert på ny forskning. Lett og prate med og følger opp pasientene sine. Anbefaler han på det varmeste. Det er nesten alltid forsinkelser, men hva gjør vel det når legen har god tid til deg- og ikke datamaskinen!

Lege: Terje Soltun Skrevet

Utrolig dyktig og flink lege. Valgte han ved en tilfeldighet, og jeg er så fornøyd. Han tar seg alltid god tid, lytter og undersøker grundig. Føler meg så trygg og at han passer godt på meg.

Super

Lege: Terje Soltun Skrevet

Byttet til Terje for nesten to år siden etter å ha lest om han her. Jeg går ofte til lege, og Terje er den beste jeg har vært borti. Han er veldig hyggelig og empatisk, tar seg alltid tid og følger opp. Han forklarer og underviser litt, og forstår behovet til pasienten.

Verken tillitsfull, empatisk eller tidsorientert

Lege: Tor Christian Hegna Skrevet

Har ved en rekke anledninger besøkt Hegna. Ved samtlige har jeg tenkt "nå bytter jeg" ved avreise, men med svært sjelden besøksfrekvens har det bare blitt med tanken. Ville derimot aldre latt kone eller egne barn gå hit. Mannen er slapp, uinteressert, kommer ikke tidsnok, og har tilnærmet null mellommenneskelige relasjonsbyggingskapabiliteter. Styr unna!

OK

Lege: Hakon Gjessing Skrevet

Gjessing er den enste legen jeg har hatt, men jeg er ikke spesielt fornøyd med ham. han hører aldri ordentlig på meg og klarer ikke se helheten mellom kroppen når noe feiler meg. må alltid vente i minst 45 min på venterommet, og til og med kl 8 timene er han forsinket.

Lege: Tore Lenngren Skrevet

Jeg savner Tore! måtte bytte grunnet flytting og jeg er redd jeg aldri finner en verdig erstatter. Tar seg alltid tid, noe som igjen resulterer i litt ekstra venting, men det er verdt ventetiden. Meget dyktig, grundig, selv de kjipeste emner kan en snakke om og han har alltid et glimt i øye.
Hadde han fast i nesten 10 år, fått god hjelp. Veldig hyggelig legesenter totalt sett.

God lege

Lege: Tore Lenngren Skrevet

En god og forståelsesfull lege. Ingenting å klage på annet enn ventetider opp mot 30 min, men vist et problem på helle tåsensenteret

Lite hjelp, dårlige lytteevner

Lege: Hakon Gjessing Skrevet

Bryr seg ikke om meg, lytter aldri til hva jeg har å si, tar avgjørelser om helsetilstanden min basert på hva ektemannen min har fortalt legen, ikke hva jeg har fortalt legen, tvinger meg til å oppsøke og betale for privat hjelp.

Faglig dyktig, hyggelig og tillitsvekkende

Lege: Frode Morken Skrevet

Etter å ha byttet fastlege et par ganger pga. fikk jeg tips om å bytte til Frode. Dette har jeg ikke angret på. Frode er profesjonell, dyktig og lyttende. Han har fulgt meg tett opp etter at jeg ble gravid, og jeg føler meg godt ivaretatt. Han er også kunnskapsrik, men aldri belærende.

Jeg føler at jeg alltid får legetime innen rimelig tid, og har gode opplevelser med de i resepsjonen. De gangene jeg har hatt behov for det har jeg også fått raske tilbakemeldinger på sms etter at prøveresultater foreligger.

Vanskelig tilgjenegelig

Lege: Otto Sandsdalen Romfo Skrevet

Hyggelig lege, men han er vanskelig å få tak på og det er lang ventetid for å få time. Han er kjent for å være lite villig til å skrive nødvendige legeattester. Jeg er totalt sett lite fornøyd.

Lege: Herman Wadel Munthe-Kaas Skrevet

Han er svært fjern, opptatt av å forklare at du overvurderer symptomer, det tar to uker++ å få time.

Hyggelig og omsorgsfull lege

Lege: Tore Lenngren Skrevet

Tore Lenngren er en fin lege å gå til. Man blir alltid ferdig med det man har på hjertet.
Hos andre må man bestille ny time på vei ut av legekontoret, fordi tiden er så knapp.

Det er lang ventetid, som kan være litt dumt. At han stort sett er forsinket er vel noe vi kunder/pasienter er OK med, siden vi blir godt ivaretatt.

Beste legen jeg noengang har hatt

Lege: Tore Lenngren Skrevet

Til tross for lang ventetid, er et besøk hos denne legen absolutt vært et besøk. Dyktig lege med masse kunnskap.

Suveren lege

Lege: Terje Soltun Skrevet

Hadde første konsultasjon da han vikarierte for en annen lege. Byttet straks til han begynte ved klinikken fast. Beste legen jeg har hatt. Starter alltid timen med en samtale hvor han ser deg rett på deg og ikke på pc'en. Faglig dyktig og tar deg på alvor.