Tåsenklinikken

Kaj Munks vei 41 0876 Oslo
Tlf: 23 00 59 40 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Tåsenklinikken

Beste legen jeg har hatt ever!!

Lege: Otto Sandsdalen Romfo Skrevet

Otto kommuniserer veldig bra! Unik i legesammenheng. Han tar seg god tid, lytter og føler veldig at han tar meg på alvor. Han er flink med barn og er god på å henvise når han ser at det er utenfor hans kompetanseområdet. Byttet fastlege da jeg flyttet ut av byen. Dummeste jeg har gjort!!

Beste legen!

Lege: Tore Lenngren Skrevet

Jeg har hatt ham som fastlege siden han startet opp, og jeg har alltid vært begeistret. Han lytter og han hjelper. Han er alltid i godt humør.
Det er litt ventetid for å komme inn til ham, noe som avspeiler at han vil gjøre seg ordentlig ferdig med pasienten før han roper inn nestemann. Men sentralbordet (det er et legesenter) kunne med fordel vært kjappere med å ta telefonen.

Jeg er så fornøyd med dr. Tore Lenngren at jeg har bestemt meg for at vi skal være omgangsvenner når han er gått av med pensjon! :D
Nå står riktignok ikke det bare på meg.

Lyttende og empatisk

Lege: Frode Morken Skrevet

Tåsenklinikken er noe vanskelig å få tak i med lang ventetid på telefon og for direkte kontakt i skranken. Ellers gode ordninger med bestilling av time og fornyelse av resept på nett. Har hatt Morken som fastlege i flere år. Han er svært imøtekommende og lyttende. Min erfaring er at han henviser til spesialist ved behov, men han har gode kunnskaper innen almennmedisin og har hjulpet meg med mine problemer. Hadde også god erfaring med oppfølging gjennom svangerskap hos han. Pga flytting må jeg dessverre bytte lege, men anbefaler Morken på det sterkeste.

Selvhøytidelig og lite lyttende

Lege: Tor Christian Hegna Skrevet

Har særdeles dårlig erfaring med denne legen. Makan til arrogant og lite empatisk lege skal du lete lenge etter. Jeg har en alvorlig, kronisk sykdom som krever tett oppfølging, og på tross av ukentlige besøk fikk jeg ikke den oppfølgingen og den behandlingen jeg skulle. Han er sikkert helt ok om du er der én gang i året med influensa, men planlegger du hyppigere besøk vil jeg anbefale å holde deg langt vekk fra Dr. Hegna...

Uinteressert og følger ikke opp

Lege: Tor Christian Hegna Skrevet

Jeg har hatt Tor Christian som fastlege i ca. et halvt år, og nå har jeg satt meg på venteliste hos andre fastleger. Det er en grunn til at det ikke er venteliste på denne legen!
Førsteinntrykket var bra. Han er nok en lege som rekvirerer det du ber om, men henvisninger må følges opp! Ikke forvent deg mellommenneskelig kontakt. Han virker rett og slett uinteressert og er lite personlig. Jeg trodde ikke at jeg hadde så stort behov for det heller, men det var før jeg fikk noen resultater på en blodprøve som var utenfor referanseverdi. Da fikk jeg kun et overfladisk svar og jeg følte meg masete som kontaktet legesenteret gang på gang. La igjen beskjed med ønske om å bli oppringt. Da fikk jeg kun en lite personlig SMS flere timer sener.

Kort oppsummert, dette er IKKE en fastlege for deg som ønsker noe som kan minne om personlig oppfølging av resultatene dine. Her kreves egeninnsats for oppfølging.