Tåsenklinikken

Kaj Munks vei 41 0876 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tåsenklinikken

Kunnskapsrik, trygg og god pasientrelasjon

Lege: Jagroop Kaur Skrevet

Dr. Kaur er en varm lege som viser at hun bryr seg om deg som pasient og tar deg på alvor. Hun er faglig dyktig og utreder deg som pasient fra et helhetsbilde. Dr. Kaur "gir" seg ikke før hun har funnet årsaken til din sykdom, og respekterer pasientens egen opplevelse av sykdom og plager. Jeg anbefaler henne på det sterkeste!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Linda Grønvold Opedal Skrevet

Føler at hun er trygg og kunnskapsrik. Lytter til deg, og henviser raskt til andre spesialister ved behov. Jeg har tatt blodprøver noen ganger uten legetime, og da får jeg rask tilbakemelding på svar og eventuelt videre behandling med justering av tabletter. Veldig fornøyd med henne, og legesentret. Skiftet legesenter for ca 1 år siden, da jeg ikke var fornøyd med legen.

utmerket på alle vis

Lege: Otto Sandsdalen Romfo Skrevet

Jeg har hatt Otto som fastlege i mange år og har aldri hatt noe å klage på. Forekommende, rask og inngir tillit.

Hyggelig og omsorgfull

Lege: Jagroop Kaur Skrevet

Et meget hyggelig legebesøk hos en lege som bruker tid til å sette seg inn i deg som pasient. Kan anbefales!

Beste fastlege

Lege: Linda Grønvold Opedal Skrevet

Linda Grønvold Oppdal er en fastlege som ser deg som person. Hun er kunnskapsrik og handledyktig. Hos henne er du trygg på at sykdom fanges opp og de rette tiltak settes i verk. Hun står opp for sine pasienter og har det som skal til for å være fastlege for hele mennesket. Jeg er så privilegert som har henne som min fastlege, hun reddet mitt liv og har hele veien møtt meg som pasient med en menneskelig varme og visdom en skal lete lenge etter. Jobben hun gjør er preget av kvalitet og ivaretakelse av pasienten.