Tåsenklinikken

Kaj Munks vei 41 0876 Oslo

Om vurderingene

Siste vurderinger av behandlere ved Tåsenklinikken

Trygg, kunskapsrik og tilgjengelig

Lege: Herman Wadel Munthe-Kaas Skrevet

Jeg har hatt Herman W Munthe-Kaas som min fastlege i over tyve år og har hele tiden følt meg godt ivaretatt av ham. Selv etter at jeg ble pensjonist og flyttet til Sørlandet har jeg fortsatt med ham som min fastlege. I tilfellene jeg har hatt, der behov for oppfølging har vært nødvendig, har han alltid vært tilgjengelig - sågar på telefon/sms. Jeg er svært godt fornøyd. Til tross for en betydelig reisevei vil jeg holde meg til ham så lenge det går.

Den beste fastlegen jeg kan tenke meg!

Lege: Hakon Gjessing Skrevet

Gjessing er meget dyktig fagmann, og med stor menneskelig innsikt. Han har et stort nettverk han kan henvise til. Alltid hyggelig å møte ham.
Det er lett å bestille time på nettet. Det eneste jeg har å utsette på er at Tåsen Legesenter er vanskelig å treffe på telefon. Jeg har vært kunde hos Gjessing i 30 - 40 år.

Fantastisk flink lege!

Lege: Jagroop Kaur Skrevet

Hele familien har Dr.Kaur som fastlege. Hun tar deg og plagene du måtte ha på ytterste alvor, og er veldig hyggelig og imøtekommende. Hun er selve grunnen til at vi fremdeles er på Tåsenklinikken, som ellers oppleves lite tilgjengelig på telefon. Klinikken er svært mye vanskeligere å få kontakt med enn klinikken vi brukte før. Dr. Kaur gjør at vi enn så lenge er overbærende til den dårlige tilgjengeligheten.

Arrogant

Lege: Tor Christian Hegna Skrevet

Lytter ikke, tar seg ikke tid til å se på blodprøver, innrømmer ikke feil, rask til å dømme.
Ba om henvisning som var opplagt jeg trengte, men måtte krangle meg til det.

Ekstremt uempatisk og dårlig på psyksisk sykdom

Lege: Otto Sandsdalen Romfo Skrevet

Anbefales ikke! Styr unna om du sliter psyksisk. Tidvis frekk og ikke til stede. Vanskelig fastlege. Mange pasienter. Lite og gammel kunnskap