Tåsenklinikken

Kaj Munks vei 41 0876 Oslo

Siste vurderinger av Tåsenklinikken

Trygg og oppmerksom

Lege: Herman Wadel Munthe-Kaas Skrevet

Opplever at han gir tid og trygghet til å legge frem sykdomssituasjonen. Imøtekommende, lytter, virker interessert i å forstå og å jobbe mot bedring og løsninger. Empatisk og vennlig. Virker å nå kompetanse på psykisk sykdom, og følge dette tett opp. Kunne ikke ha vært mer fornøyd!

Fantastisk dyktig og empatisk lege. Blid, imøtekommende og flik. Super

Lege: Jagroop Kaur Skrevet

En mer empatisk og kunnskapsrik lege skal du lete lenge etter. Hun ordnet opp i mine plager og fikk meg til å føle meg glad og optimistisk etter min konsultasjon jøss henne. Topp lege.

Fin og hjelpsom lege

Lege: Tor Christian Hegna Skrevet

Jeg har hatt Hegna som fastlege i 6 år ca nå og er meget fornøyd.

Jeg er ikke typen som drar ofte til legen, men når jeg gjør det så får jeg alltid hjelpen jeg trenger. Han spør alltid om det er noe mer han kan hjelpe med, som jeg synes er bra.

For ett par år siden da jeg gikk på en smell var han en meget god støttespiller å ha og han la til rette for at jeg skulle kunne komme meg på bena.

Jeg ser andre folk sier han kanskje er litt distansert og at det føles som det er første gang man er der hver gang. Jeg skjønner den. jeg som er der inne så sjeldent tenker det bare er naturlig når man har over 1000 pasienter.

Trygg og holistisk

Lege: Jagroop Kaur Skrevet

Flott lege. Framstår kunnskapsrik, omsorgsfull og gir en følelse av å bli sett og hørt der du er. Hun tar seg tid til deg, som oppleves viktig. Hun er også en av de få legene jeg har vært hos som ser mer på meg enn dataskjermen under konsultasjonen, og kombinerer derfor papirarbeidets byråkrati og samtidig være tilstede på en fin og sjelden måte.

God lege

Lege: Tor Christian Hegna Skrevet

Hatt Hegna i fire, fem år som fastlege. Ikke noe "utenomsnakk", direkte, virker effektiv, uten å stresse. Utvilsomt dyktig fagperson - ikke uvesentlg akkurat. Kan virke litt distansert, men ikke vanskelig å komme bak fasaden, og bak fasaden er han fin. Savner sterkt at han ikke sjekker journalen før time, han aner knapt hvorfor du var der forrige gang, og spør heller ikke om hvordan det går med det som kan ha vært et problem gjennom flere tidligere besøk. Han spør hva han kan hjelpe med, noe som er hyggelig, men det blir litt som om hver ny time er første gang man er der, og man kan føle at man går på tvers av dagsorden når man evt må "insistere" på først å oppdatere han på aktuell sykehistorikk.
Et overordnet problem er Tåsenklinikkens utilgjengelighet på telefon, og derfor blir han som de andre legene der laaaangt mindre tilgjengelig enn de burde. Denne klinikken smadrer skalaen for "ventetid på telefon" der verste alternativ er "mer enn fem minutter". Kvarter eller mer er ikke uvanlig, ingen funksjon som informerer om antatt ventetid, og slett ikke noe tilbud om å bli ringt opp igjen ved lang ventetid. Dette går altså ikke på enkeltperson, men på servicenivået på klinikken som legene eier sammen, der de synes å holde adminstrativ bemanning på mini-mini-mumsnivå.