Tore Lenngren

Tåsenklinikken
Kaj Munks vei 41 0876 Oslo
Tore Lenngren er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tore Lenngren

Jeg savner Tore! måtte bytte grunnet flytting og jeg er redd jeg aldri finner en verdig erstatter. Tar seg alltid tid, noe som igjen resulterer i litt ekstra venting, men det er verdt ventetiden. Meget dyktig, grundig, selv de kjipeste emner kan en snakke om og han har alltid et glimt i øye.
Hadde han fast i nesten 10 år, fått god hjelp. Veldig hyggelig legesenter totalt sett.

God lege

En god og forståelsesfull lege. Ingenting å klage på annet enn ventetider opp mot 30 min, men vist et problem på helle tåsensenteret

Hyggelig og omsorgsfull lege

Tore Lenngren er en fin lege å gå til. Man blir alltid ferdig med det man har på hjertet.
Hos andre må man bestille ny time på vei ut av legekontoret, fordi tiden er så knapp.

Det er lang ventetid, som kan være litt dumt. At han stort sett er forsinket er vel noe vi kunder/pasienter er OK med, siden vi blir godt ivaretatt.

Beste legen jeg noengang har hatt

Til tross for lang ventetid, er et besøk hos denne legen absolutt vært et besøk. Dyktig lege med masse kunnskap.

Meget god lege.

Meget kunnskapsrik og serviceinnstilt. Henviser riktig med godt resultat. Opptatt av pasienten, jeg har tillit.