Tore Lenngren

Kai Munks vei 41 0876 Oslo
Tore Lenngren er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tore Lenngren

Hyggelig og omsorgsfull lege

Tore Lenngren er en fin lege å gå til. Man blir alltid ferdig med det man har på hjertet.
Hos andre må man bestille ny time på vei ut av legekontoret, fordi tiden er så knapp.

Det er lang ventetid, som kan være litt dumt. At han stort sett er forsinket er vel noe vi kunder/pasienter er OK med, siden vi blir godt ivaretatt.

Beste legen jeg noengang har hatt

Til tross for lang ventetid, er et besøk hos denne legen absolutt vært et besøk. Dyktig lege med masse kunnskap.

Meget god lege.

Meget kunnskapsrik og serviceinnstilt. Henviser riktig med godt resultat. Opptatt av pasienten, jeg har tillit.

En lege man er glad i, som alltid har tid til deg.

Jeg er svært glad jeg har hatt Lenngren som fastlege i over 10 år. Han er dyktig, menneskelig og tar seg god tid til deg. At han tar seg god tid til deg og uansett hvor mange som venter, spør på en rolig og vennelig måte: Hva mer kan jeg gjøre for deg? Gir en trygghet og svært god opplevelse. Alle som går til Lenngren vet dette, og dermed aksepterer man at man kanskje må vente en ekstra time i forhold til planen.
Det eneste som selvsagt kan bli et problem er tilgjengeligheten. Men skulle man kunne maile eller ringe han så hadde jo kanskje selv han blitt stresset..

Meget hyggelig og flink lege!!

Lenngren tar seg alltid meget god tid og gjør alt
han kan for å hjelpe. En dyktig og erfaren lege!