Tore Lenngren

Kaj Munks vei 41 0876 Oslo
Tlf: 23 00 59 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tore Lenngren er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tore Lenngren

Jeg savner Tore! måtte bytte grunnet flytting og jeg er redd jeg aldri finner en verdig erstatter. Tar seg alltid tid, noe som igjen resulterer i litt ekstra venting, men det er verdt ventetiden. Meget dyktig, grundig, selv de kjipeste emner kan en snakke om og han har alltid et glimt i øye.
Hadde han fast i nesten 10 år, fått god hjelp. Veldig hyggelig legesenter totalt sett.

God lege

En god og forståelsesfull lege. Ingenting å klage på annet enn ventetider opp mot 30 min, men vist et problem på helle tåsensenteret

Hyggelig og omsorgsfull lege

Tore Lenngren er en fin lege å gå til. Man blir alltid ferdig med det man har på hjertet.
Hos andre må man bestille ny time på vei ut av legekontoret, fordi tiden er så knapp.

Det er lang ventetid, som kan være litt dumt. At han stort sett er forsinket er vel noe vi kunder/pasienter er OK med, siden vi blir godt ivaretatt.

Beste legen jeg noengang har hatt

Til tross for lang ventetid, er et besøk hos denne legen absolutt vært et besøk. Dyktig lege med masse kunnskap.

Meget god lege.

Meget kunnskapsrik og serviceinnstilt. Henviser riktig med godt resultat. Opptatt av pasienten, jeg har tillit.

En lege man er glad i, som alltid har tid til deg.

Jeg er svært glad jeg har hatt Lenngren som fastlege i over 10 år. Han er dyktig, menneskelig og tar seg god tid til deg. At han tar seg god tid til deg og uansett hvor mange som venter, spør på en rolig og vennelig måte: Hva mer kan jeg gjøre for deg? Gir en trygghet og svært god opplevelse. Alle som går til Lenngren vet dette, og dermed aksepterer man at man kanskje må vente en ekstra time i forhold til planen.
Det eneste som selvsagt kan bli et problem er tilgjengeligheten. Men skulle man kunne maile eller ringe han så hadde jo kanskje selv han blitt stresset..

Meget hyggelig og flink lege!!

Lenngren tar seg alltid meget god tid og gjør alt
han kan for å hjelpe. En dyktig og erfaren lege!

Svært dyktig og behagelig allmenspesialist

Meget dyktig diagnostiker, tar seg tid med pasientene, flink til å lytte. Er fortsatt nysgjerrig! Jeg er kjempefornøyd selv om jeg noen ganger må vente litt på konsultasjon. Tar han seg tid med meg, tar han seg også tid med andre!

Tipptopp

Er det noe som haster får man som oftest time samme dag. Han er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt.

Beste lege jeg har vært i kontakt med

Alltid rolig, grundig, åpen for nye tanker, lav terskel for å sende inn prøver og videresende til spesialist

Veldig lang ventetid

Jeg har nettopp byttet fastlege fordi det var veldig lang ventetid for å få time hos legen. Det var også nesten ikke mulig å komme i kontakt med sekretæren eller legen på telefon.

Dyktig men lang venteliste

Svært kompetent lege med spesialisering i allmennmedisin.
Anbefales på det sterkeste om man har tid til å vente på en legetime.
Ventetiden er ofrte på ca 1 måned.

En alletiders lege.

Tore Lenngren er en alletiders lege, har alltid god tid uansett hvor forsinket han er. Føler meg vel ivaretatt, og er trygg på hans avgjørelser, og han tar ting på alvor.

Han er helt Ubeskrivelig.

Tore Lenngren.
Tusind tak for alt hvad du har været og er for min familie.
Jeg er fuldstændig ligeglad med vente tid og alt muligt andet. Tore er bare den bedste.

En lege jeg kan stole på

Det er aldri ukomfortabelt å gå til legen når det er Tore Lenngren det er snakk om. Utrolig hyggelig. Han tar deg på alvor uansett hva det gjelder.

Vennlig, imøtekommende og grundig.

Den beste fastlegen jeg har hatt.
Alltid vennlig og jovial. Du som pasient er i sentrum og blir godt ivaretatt. Han ser deg og er en god lytter. Lar deg påvirke agendaen og bruker gjerne mer tid enn det som er avsatt hvis du trenger det. Kan gjerne ta opp spørsmål om plager og helse som er utenom skjema. Kan faget sitt.
Eneste minus med han er at man gjerne må sitte litt lengre på venteværelset enn beregnet; men det har vel sammenheng med å ta seg tid når det trengs. Alt i alt, meget fornøyd.
Vedrørende bestilling av time via telefon til legekontoret, så kan det ta sin tid. Det tar også lang tid å få time. Tror legekomntoret har maksimum med pasienter og med høy gjennomsnittsalder.

En lege med gode menneskunskaper og faglig dyktig og sier aldri nei

Ha hatt Lenngren som lege i svært mange år og jeg har aldri gått ut av hans kontor uten å ha fått svar på mine spørsmå, og fått nødvendig hjelp.
Han har en egen evne som gjør at jeg føler jeg er i trygge hender og at alt som kan gjøres blir gjort, samt at han har menge gode spesialister han samarbeider med.l

En dyktig og god lege som har tid til deg.

Han har evnen til å lytte og forklarer på enkel måte. Vidresender en til spesialist når dette er tilrådelig.

Suveren!

Jeg har dr. Lenngren som bedriftslege. Han er grundig og nøye! Forklarer godt. Undervurderer ikke pasientens evne til å forstå indremedisinske kasus! Alltid i godt humør! Og en god lytter! Den beste legen jeg har hatt!

En virkelig god lege

Lenngren er en vitkelig god lege som har fulgt meg i hele 25 år ;-)