Hanne Margrete Lien

Autorisasjon (1991)

Hanne Margrete Lien er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hanne Margrete Lien

Umulig å få tak i

Kan ikke si noe om Lien som lege, da jeg byttet før jeg fikk anledning til å prøve. Legesenteret har ikke digital timebestilling. Kun telefon, og korteste ventetid jeg opplevde for å få svar var 45 min, i det lengste ga jeg opp etter 1,5 time.

ubehagelig opplevelse

Jeg er rett og slett sjokkert over denne legens arrogante og uvennlige væremåte.
Hun oppfattes overhode ikke lyttende, hun avbryter og trekker raske konklusjoner før man rekker å få snakket ferdig.
Jeg følte nærmest at jeg fikk kjeft for å oppsøke lege og at mine problemer bare var tull og hun fikk det til å virke som om jeg prøvde å lure til meg noen sykemeldingsdager. Jeg følte meg verken sett, hørt eller tatt på alvor.
Forsøkte jeg å forklare så motsa hun det med et arrogant smil. Det opplevdes krenkende å bli møtt på denne måten, jeg forlot legekontoret med gråten i halsen.

Absolutely ignorant and careless.

Having a chronic illness, I was her patient for quite a while, received very little help and no support at all. She even interfered with work of specialist claiming "she knows everything about pain as her husband is an anesthesiologist", complicating already working treatment. Totally ignorant and megalomaniac. I would not recommend this doctor to anybody whit issue more serious that common cold.

Tok seg tid og tok meg på alvor

Veldig flink lege som gjorde undersøkelser i stede for å google problemet. Hun tok seg tid og var virkelig flink. God lege som kan anbefales.

Arrogant

Hun bør komme ned fra sin høye stol. Tviler ikke på hennes kunnskap men hun er arrogant, ikke men noe som hun ikke mener. hun er nærmest autistisk opptatt av å finne en diagnose, og finner hun den ikke ,er du ikke mye verdt. Hva med å se pasienten i øynene, la pasienten snakke, finne en en vei sammen med pasienten. Ikke i noen tilfeller av mine legebesøk har denne legen , lagt sine hender på meg, ikke målt blodtrykk, ikke tatt pulsen . Er ikke det første pri. ? Det er ikke ordene hun skriver på PC skjermen hun skal behandle det er øynene rett foran henne , dette vet alle som jobber med mennesker. Men hun er en arrogant legge det er vanskelig å gå til.