Hanne Margrete Lien

Bøkkerveien 4 0579 Oslo
Hanne Margrete Lien er en av 561 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hanne Margrete Lien

Elendig «service»

Nedlatende, hun var så sliten på en fredag at jeg måtte forklare en enkel ting flere ganger, vi er vel alle slitne på en fredag. Dette var mitt desidert værste legebesøk, og har allerede skiftet fastlege.

Faglig dyktig men varierende humør

Virker travel og stresset lytter ikke alltid til pasienten. Faglig dyktig, men man føler seg ikke alltid velkommen. Ofte forsinket og har opplevd en times ventetid til timen, men vanligvis ca 10-30min

Engasjert, lydhør og profesjonell

Dette er en lege jeg kan anbefale på det sterkeste. Hun er oppriktig opptatt av hver enkelt pasient, noe jeg kan si da vi er flere i familien som bruker Dr.Lien som fastlege.
Hun er rask til å være i dialog med spesialister og er tydelig på at de skal følge opp pasientenes behov.
Samtidig ser hun menneskene bak sykdommer, både ved en "enkel" forkjølelse eller når det angår omfattende forløp!

Legger også til at hun er ydmyk og ærlig ovenfor pasientene!

Kunnskapsrik, bra informasjon og formidling

En erfaren og dyktig lege. Selvsikker og trygg på sin rolle som lege. Hanne tar seg god tid til undersøkelse og informerer detaljert underveis i prosessen. Viser forståelse og at hun bryr seg.

Dyktig og lyttende

Hun var grundig i undersøklesene sine og jeg følte meg godt ivaretatt. Hun tok seg god tid og jeg føler aldri jeg blir stresset ut av timen.

Svar på evt prøver får man den dagen hun har sagt at de skal komme.