Hanne Margrete Lien

Medical city

1991

Medical city Telefonnummer0711307113 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lørenfaret 3 0585 Oslo
Hanne Margrete Lien er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hanne Margrete Lien

Tok seg tid og tok meg på alvor

Veldig flink lege som gjorde undersøkelser i stede for å google problemet. Hun tok seg tid og var virkelig flink. God lege som kan anbefales.

Faglig dyktig

Legen viser stor kompetanse på alle medisinske fagfelt. Spesielt dyktig å manøvrere i lover og reglar. Slikt er uverderlig for slike som meg som ikkje alltid sjølv klarar å nå framtid feks nav.

Arrogant

Hun bør komme ned fra sin høye stol. Tviler ikke på hennes kunnskap men hun er arrogant, ikke men noe som hun ikke mener. hun er nærmest autistisk opptatt av å finne en diagnose, og finner hun den ikke ,er du ikke mye verdt. Hva med å se pasienten i øynene, la pasienten snakke, finne en en vei sammen med pasienten. Ikke i noen tilfeller av mine legebesøk har denne legen , lagt sine hender på meg, ikke målt blodtrykk, ikke tatt pulsen . Er ikke det første pri. ? Det er ikke ordene hun skriver på PC skjermen hun skal behandle det er øynene rett foran henne , dette vet alle som jobber med mennesker. Men hun er en arrogant legge det er vanskelig å gå til.

Omsorgsfull, forståelse

Har hatt Lien som fastlege i snart 6 år (siden 2012) og er meget fornøyd. Hun er innmari flink faglig og viser i tillegg medmenneskelighet. Føler alltid at jeg blir tatt på alvor, at hun ikke dømmer og at hun gjør absolutt alt hun kan for at jeg skal få den hjelpen jeg trenger.

Noen ganger kan hun virke litt kort og stressa. Dette føler jeg selv at aldri har gått utover hvordan hun behandler meg.

Kan virkelig anbefale henne!

Bra kompetanse og ærlig

Har hatt Hanne som fastlege i 3år nå og er veldig fornøyd. Enkelt å bestille time og både hyggelige og behjelpelige folk i resepsjonen.

Hanne Margrethe lien jobber et sted hvor rammen er satt til 15.min. Pr. Pasient men det er da ikke hennes skyld. Jeg føler uansett at hun har tid til å lytte når jeg er der og tar videre undersøkelser om det er en liten mistanke om noe problem.. Hun tar absolutt alle symptomer alvorlig.

Jeg har opplevd å vente i maks 15min. På min time så har nok ikke opplevd det samme som mange andre her å vente i 40min. Men ventetid overrasker meg ikke, hos ethvert legesenter er det lange ventetider desverre..

Hanne Margrethe lien anbefales fra min side!