Hanne Margrete Lien

Bøkkerveien 4 0579 Oslo
Hanne Margrete Lien er en av 557 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hanne Margrete Lien

Antageligvis dyktig

Antageligvis dyktig, men ofte rådførende uten å spørre om status om hva jeg veit fra før av. Noen gode råd, men de samme gjentar seg time etter time. Hun prater ofte om hvor dårlig tid hun har. Sist jeg sendte forespørsel om e-konsultasjon, fikk jeg et langt svar om at hun ikke hadde tid til å svare på et omfattende spørsmål, "hvis hun skulle gjøre det med alle ville det ta så lang tid" hun kunne heller svart dette trenger vi å møtes for å snakke om, og jeg hadde vært fornøyd. I stedet for at ho alltid snakker om tiden sin. Samarbeidet fungerte ikke optimalt her.

Kunnskapsrik, bra informasjon og formidling

En erfaren og dyktig lege. Selvsikker og trygg på sin rolle som lege. Hanne tar seg god tid til undersøkelse og informerer detaljert underveis i prosessen. Viser forståelse og at hun bryr seg.

Dyktig og lyttende

Hun var grundig i undersøklesene sine og jeg følte meg godt ivaretatt. Hun tok seg god tid og jeg føler aldri jeg blir stresset ut av timen.

Svar på evt prøver får man den dagen hun har sagt at de skal komme.

Proffesjonell og lyttende

Dette var første besøk hos min nye fastlege (måtte bytte pga min forrige fastlege ble pensjonist) Jeg ble godt mottatt, hun lyttet og ga god behandling og råd. Hun var grundig og ga meg trygghet på at jeg fikk riktig behandling.

Faglig sikker og dønn seriøs

En dedikert, erfaren og solid lege, som tør å si hva hun mener og begrunner synspunktene sine på en faglig sikker måte. At hun er litt"kontant" i tonen er kanskje det som gjør at hun får litt varierende anmeldelser her, men jeg føler meg sett, hørt, og tatt vare på hos henne.
At hun følger regelverket mtp utskriving av medisiner og sykmeldinger synes er betryggende og tillitsvekkende. Hun vet hva hun driver med!