Hanne Margrete Lien

Sinsenklinikken
Kvinne, 57 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (1991)

Ledige plasser

0 av 1300
Motta varsel når denne legen får ledig plass

Venteliste

5 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Sinsenklinikken Telefonnummer0711307113 ...
Lørenveien 68 0585 Oslo
Vis kart
Hanne Margrete Lien er en av 537 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(29)
29 vurderinger
Tilgjengelighet
(24)
24 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(22)
22 vurderinger
Service
(21)
21 vurderinger

Siste vurderinger av Hanne Margrete Lien

Dessverre gjorde hun ikke godt inntrykk

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Første time hos Lien skulle lett bli min siste. Denne damen undervurderte meg. Hun forsto ikke hvilket kunnskapsgrunnlag jeg selv sitter med. Jeg skal forsøke å ikke skrive noe jeg ikke kunne sagt til henne selv. Jeg følte meg ydmyket, og følelsene mine sto tykt utenpå meg da jeg gikk derfra. Det hadde ikke vært et godt tidspunkt å si i fra til henne på. Tårene rant fra et ganske tidlig stadium av konsultasjonen. Og jeg gråter ikke lett. Jeg opplevde ikke at hun tok meg på alvor og hun fikk meg til å føle meg nedverdiget. Jeg skulle ønske jeg leste disse anmeldingene før jeg byttet til henne som fastlege, for "arrogant" som er nevnt flere ganger her, passer meget godt. Jeg gikk derfra uten å ha fått noe annet enn ydmykelse.

Dyktig lege med solid kompetanse der hun har pasienten i fokus

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hanne har vært min fastlege i snart 10 år. Veldig fornøyd med henne da jeg føler meg hørt og meget godt fulgt opp ved sykdom. Hun er opptatt av pasientens helse og tar seg tid til å sette riktig diagnose.

er du syk? finn en annen!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Blitt kalt hypokonder pga stor journal, fått kjeft for å komme "frisk" til en time hun ba meg bestille(prøvesvar).. etter 3 år spør hun enda om jeg er ny.. blir ikke tatt seriøst med påviste kroniske lidelser.. får ALDRI time når det trengs, og aldri innen for 5 virkedager..

Ser du etter en lege som lytter og hjelper, så se en annen vei!

Umulig å få tak i

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Kan ikke si noe om Lien som lege, da jeg byttet før jeg fikk anledning til å prøve. Legesenteret har ikke digital timebestilling. Kun telefon, og korteste ventetid jeg opplevde for å få svar var 45 min, i det lengste ga jeg opp etter 1,5 time.

ubehagelig opplevelse

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg er rett og slett sjokkert over denne legens arrogante og uvennlige væremåte.
Hun oppfattes overhode ikke lyttende, hun avbryter og trekker raske konklusjoner før man rekker å få snakket ferdig.
Jeg følte nærmest at jeg fikk kjeft for å oppsøke lege og at mine problemer bare var tull og hun fikk det til å virke som om jeg prøvde å lure til meg noen sykemeldingsdager. Jeg følte meg verken sett, hørt eller tatt på alvor.
Forsøkte jeg å forklare så motsa hun det med et arrogant smil. Det opplevdes krenkende å bli møtt på denne måten, jeg forlot legekontoret med gråten i halsen.