Hanne Margrete Lien

Lørenfaret 3 0585 Oslo
Hanne Margrete Lien er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hanne Margrete Lien

Ikke velg denne legen

Jeg har hatt Hanne Lien som fastlege i noen år fordi jeg ønsket en kvinne. Er sjeldent syk, men de få gangene jeg er hos henne blir jeg like sjokkert over væremåten hennes. Dette er en lege som er veldig glad i å høre sin egen stemme og lytter ikke til pasienten. Hun kan komme med krasse personlige meninger og er lite omtenksom ovenfor pasienten. Hun får deg til å føle deg som om du bare er ute etter sykemelding - selv om du egentlig ikke skal ha en sykemelding engang! Sist jeg gikk ut av legetimen hadde jeg en klump i halsen og var på gråten. Anbefaler ikke.

Anbefaler ikke til noen!

Kommentaren 'Under enhver kritikk!!' er akkurat som om jeg skulle skrevet den selv.
En veldig lite hyggelig lege, som fortalte at jeg burde komme meg tilbake på jobb, selv om jeg hadde alvorlig svangerskapskvalme og og måtte legges inn på sykehus flere ganger pga dehydrering.
Anbefaler ikke til noen!

Under enhver kritikk!!

Hanne Margrethe Lien er en lege jeg ikke anbefaler til noen. Jeg gikk hos henne primært pga svangerskap, og har aldri følt meg mindre ivaretatt i hele mitt liv. Hun snakker mer enn hun lytter, og gir deg dårlig samvittighet hvis du sårt trenger sykemelding eller legeerklæring. Ved en anledning følte jeg meg så krenket at jeg gikk gråtende ut av kontoret hennes. Hun er rett og slett nedlatende, iskald og dømmende. Nei, unngå denne dama hvis du kan.

Veldig fornøyd!

Jeg byttet fastlege for ikke så lenge siden, og jeg må si at jeg er veldig fornøyd både med administrasjonen ved Medical City og Hanne Lien som lege. Hun tar seg tid og lytter, og jeg føler at hun tar selv de minste ting på alvor. Da jeg behøvde henvisning og det viste seg å være alvorlig søkte hun opp de beste folka og ba meg hilse fra henne. Opplever at hun bryr seg om pasienten.

Opplever henne som lyttende og svært dyktig

Jeg har hatt Hanne Margrete Lien som fastlege i mange år både for meg selv og mine barn. Opplever henne som lyttende og svært dyktig. Hun gir gode råd på en ærlig måte. Hun har alltid tatt alt jeg forteller med stort alvor, tatt mange undersøkelser, gitt rekvisisjon til spesialiser og generellt god veiledning. Eneste minus er gjennomsnitt 40 min ventetid hver eneste gang.... Hun er den beste fastlegen jeg har hatt. Ettersom jeg flytter fra Oslo må jeg dessverre bytte fastlege.
De som jobber på Sinsenklinikken av sekretærer og andre leger er også dyktige og svært vennlige.