Hanne Margrete Lien

Medical city

1991

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Medical city Telefonnummer0711307113 ...
Lørenveien 68 0580 Oslo
Hanne Margrete Lien er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hanne Margrete Lien

Dyktig lege med solid kompetanse der hun har pasienten i fokus

Hanne har vært min fastlege i snart 10 år. Veldig fornøyd med henne da jeg føler meg hørt og meget godt fulgt opp ved sykdom. Hun er opptatt av pasientens helse og tar seg tid til å sette riktig diagnose.

er du syk? finn en annen!

Blitt kalt hypokonder pga stor journal, fått kjeft for å komme "frisk" til en time hun ba meg bestille(prøvesvar).. etter 3 år spør hun enda om jeg er ny.. blir ikke tatt seriøst med påviste kroniske lidelser.. får ALDRI time når det trengs, og aldri innen for 5 virkedager..

Ser du etter en lege som lytter og hjelper, så se en annen vei!

Umulig å få tak i

Kan ikke si noe om Lien som lege, da jeg byttet før jeg fikk anledning til å prøve. Legesenteret har ikke digital timebestilling. Kun telefon, og korteste ventetid jeg opplevde for å få svar var 45 min, i det lengste ga jeg opp etter 1,5 time.

ubehagelig opplevelse

Jeg er rett og slett sjokkert over denne legens arrogante og uvennlige væremåte.
Hun oppfattes overhode ikke lyttende, hun avbryter og trekker raske konklusjoner før man rekker å få snakket ferdig.
Jeg følte nærmest at jeg fikk kjeft for å oppsøke lege og at mine problemer bare var tull og hun fikk det til å virke som om jeg prøvde å lure til meg noen sykemeldingsdager. Jeg følte meg verken sett, hørt eller tatt på alvor.
Forsøkte jeg å forklare så motsa hun det med et arrogant smil. Det opplevdes krenkende å bli møtt på denne måten, jeg forlot legekontoret med gråten i halsen.

Absolutely ignorant and careless.

Having a chronic illness, I was her patient for quite a while, received very little help and no support at all. She even interfered with work of specialist claiming "she knows everything about pain as her husband is an anesthesiologist", complicating already working treatment. Totally ignorant and megalomaniac. I would not recommend this doctor to anybody whit issue more serious that common cold.