Hanne Margrete Lien

Autorisasjon (1991)

Hanne Margrete Lien er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hanne Margrete Lien

Omsorgsfull, forståelse

Har hatt Lien som fastlege i snart 6 år (siden 2012) og er meget fornøyd. Hun er innmari flink faglig og viser i tillegg medmenneskelighet. Føler alltid at jeg blir tatt på alvor, at hun ikke dømmer og at hun gjør absolutt alt hun kan for at jeg skal få den hjelpen jeg trenger.

Noen ganger kan hun virke litt kort og stressa. Dette føler jeg selv at aldri har gått utover hvordan hun behandler meg.

Kan virkelig anbefale henne!

Bra kompetanse og ærlig

Har hatt Hanne som fastlege i 3år nå og er veldig fornøyd. Enkelt å bestille time og både hyggelige og behjelpelige folk i resepsjonen.

Hanne Margrethe lien jobber et sted hvor rammen er satt til 15.min. Pr. Pasient men det er da ikke hennes skyld. Jeg føler uansett at hun har tid til å lytte når jeg er der og tar videre undersøkelser om det er en liten mistanke om noe problem.. Hun tar absolutt alle symptomer alvorlig.

Jeg har opplevd å vente i maks 15min. På min time så har nok ikke opplevd det samme som mange andre her å vente i 40min. Men ventetid overrasker meg ikke, hos ethvert legesenter er det lange ventetider desverre..

Hanne Margrethe lien anbefales fra min side!

Dyktig og seriøs

Har hatt henne som lege i flere år, og jeg får alltid veldig gode henvisninger, og gode råd. Meget fornøyd med hennes empatiske evner, hun er meget forståelsesfull og lyttende. Kunne ikke bedt om mer fra en fastlege! En veldig hyggelig dame.

En dyktig, sikker og trygg fastlege

Jeg flyttet til Oslo midt i en graviditet. Jeg hadde problemer med graviditeten og jobbsituasjonen min. Hanne Margrete Lien var den eneste legen som tok meg fullstendig på alvor og gav meg den beste oppfølgingen jeg kunne fått. Hun er utrolig dyktig og kunnskapsrik. Jeg har takket være henne følt meg trygg gjennom to svangerskap. Hun har også tatt andre ting jeg har kommet med på alvor og skaffet meg henvisning til spesialister, blodprøver eller resepter.

Mulig hun ikke gir sykemelding over en lav sko, slik som andre her har klaget over. Men! Skulle man bli alvorlig syk en dag, så vet jeg at hun er legen som vil stå på pinne for å hjelpe meg best mulig.

Ser at andre har klaget på at hun snakker mye. Vel! Jeg har nytt godt av alle tips og forklaringer hun har kommet med. Gjennomtenkt og fornuftig.

Sekretærene som jobber på Medical City er fantastiske mennesker som er hyggelig og hjelpsomme. Elsker app og sms systemet deres.

Jeg og hele familien min går til henne og kommer aldri til å bytte.

Ikke velg denne legen

Jeg har hatt Hanne Lien som fastlege i noen år fordi jeg ønsket en kvinne. Er sjeldent syk, men de få gangene jeg er hos henne blir jeg like sjokkert over væremåten hennes. Dette er en lege som er veldig glad i å høre sin egen stemme og lytter ikke til pasienten. Hun kan komme med krasse personlige meninger og er lite omtenksom ovenfor pasienten. Hun får deg til å føle deg som om du bare er ute etter sykemelding - selv om du egentlig ikke skal ha en sykemelding engang! Sist jeg gikk ut av legetimen hadde jeg en klump i halsen og var på gråten. Anbefaler ikke.