Kine Lynum

SiO Helse

Autorisasjon (2006)

Siste vurderinger av Kine Lynum

Alltid tatt meg på alvor

Kine Lynum has vært min lege i studietiden, og jeg kunne ønske jeg kunne beholde henne videre. Hun har alltid tatt meg på alvor, har tatt seg tid til å lytte og er forståelsesfull. Anbefales på det sterkeste. Flink med barn er hun også.

En fantastisk og omsorgsfull lege!

Kine har vært fastlegen min i 2 år nå, og hun kan anbefales på det varmeste. Hun tar seg tid til å snakke ordentlig med det, tar deg på alvor, lytter godt og gjør alltid grundig undersøkelser.

Grunnet kronisk sykdom har jeg trengt tett oppfølging, og hun har virkelig tatt godt vare på meg.

Flink og vennlig.

Lynum har vært min fastlege i studietiden og jeg fortsetter å bruke henne. Hun er imøtekommende og flink. Hun er en utmerket fastlege for meg og mitt barn.

Ikke den beste, men helt ok

Kine Lynum er en lege som kan mye, men hvis det er noe hun ikke kan overlater hun det til pasienten å finne ut hva som skal gjøres videre. Hun lar deg snakke ferdig, men sitter og sier "mhm" nesten hele tiden mens jeg snakker, noe som kan være forstyrrende i lengden. Ikke misforstå, Lynum er en lege som tar deg på alvor, men virker noen ganger litt arrogant.
Det som er et stort pluss er at hun tar seg tid til deg, men som igjen kan føre til litt venting på venterommet.

Syns noen ganger personalet der kan virke litt sure og likegyldige, det er ikke noe hyggelig hvis man er i en vanskelig situasjon og trenger hjelp.

Omsorgsfull lege

Kine har vært min fastlege mens jeg har vært student, og jeg er virkelig fornøyd med henne. På grunn av mine utfordringer går jeg oftere til legen enn gjennomsnittet, og hun har virkelig vært flink til å følge meg opp. Jeg har opplevd at hun har lyttet, forstått, forsøkt å finne gode løsninger og spilt på lag med meg, helt og holdent. Hadde jeg ikke vært ferdig som student nå, hadde jeg definitivt beholdt henne videre. Anebfales på det sterkeste!