Andreas Løfors

Abildsø Legekontor Mann, 41 år

Autorisert2010
Ledige plasser 21 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Abildsø Legekontor

Smedbergveien 5 1187 Oslo
Andreas Løfors er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Andreas Løfors

Lite respekt for pasientens tid

Min største innvending overfor legen er at han ikke tar hensyn til avtalt tid, og det er ikke fordi han har brukt for lang tid på andre pasienter. Har flere ganger opplevd at han kommer for sent når jeg er hans første pasient.
Som lege er han ok, men jeg har nå valgt å bytte fastlege og håper på større respekt for min tid fremover.
Resepsjonistene ved Abildsø legekontor bruker dessverre lang tid, og forsterker min negative opplevelse ytterligere.

Stresset lege

Legen virker stresset og det virket som om han hadde dårlig tid.
Han tok seg ikke tid til å høre på det jeg forsøkte å si og sa bare at alt var i orden og at det ikke var noe å tenke på..

Ikke akkurat en bra ting å si når du ser at jeg er stresset over det jeg kommer med, og ikke forklarte han hvorfor han mente jeg var i orden heller.

Meget fornøyd

Oppfatter han som meget nøyaktig
Og samvittighetsfull, jeg har full tillit til hann.
Han setter av den tiden det tar, så man får snakket ut om plagene.

svært dårlig

Føler han stresser ekstremt hver gang jeg innom. Hører ikke etter. Sjekker ut ting på meg som ikke har relevans med sykdommen jeg eventuelt kommer for. Hele fyren er rett og slett ubehagelig å komme til.

Beste Faste Legen

Jeg er er mann på 36 år, Familiefar og har hatt Andreas som min fastlege over flere år. Han er en dyktig profesjonell lege og ikke minst er veldig opptatt av pasientens fysisk og mental helse og velvære.
Gjennom årene har jeg fått god oppfølging, råd og ikke minst diagnose som gjør at jeg idag er frisk, og ikke minst har det bra i livet. Nesten aldri sykmeldt, og trenger jeg heller ikke når man er frisk mental og fysisk.
Anbefaler Andreas som en dyktig fast lege