Andreas Løfors

Autorisasjon (2010)

Andreas Løfors er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Andreas Løfors

Elendig på å holde avtale

Jeg og min familie har vært hos han i over 3 år, hver eneste gang så har vi måttet vente minimum 1 time etter avtalt tid.
Han burde prioritere færre pasienter enn å få inn flest mulig for å tjene mest mulig penger

Gruet meg hver gang jeg skulle ditt, slet med angst og den ble bare verre og verre når jeg skulle ditt

Følte bare å stange i veggen. Veldig vanskelig å få henvisning og har byttet etter 8 mnd. Mulig han er flink med yngre mennesker og menn, men meg som kvinne følte jeg meg bare oversett

Kunnskapsrik lege

Jeg har hatt Løfors som fastlege siden 2014. Kunne ikke vært mer fornøyd. Han tar seg god tid til sine pasienter, med god oppfølging. For meg har denne legen vært en reddende engel. Han bryr seg om sine pasienter. En meget dyktig lege med hjerte av gull. Anbefaler Løfors på det varmeste.

Ivaretatt av lege men kontordamene kan du få billig av meg

Hatt Løfors som lege i 10 år.
Han bruker god tid på deg og er alltid hyggelig. Når det kommer til psykisk helse er Løfors god! Kanskje ikke så god ift svangerskap. Kontordamene derimot gjør alltid kontakten med legekontoret uhyggelig. De gjør at jeg alltid kvier meg for å ringe dit. Det tar og lang tid før du når frem. De er rett og slett frekke og du føler deg dum. Jeg har sett meg lei det, og byttet etter jeg fikk barn da hyppigheten av legebehov mest sannsynlig vil øke, og jeg ønsket et legekontor nærmere meg. Attpå til må man vente lenge på legetimen og jeg orker ikke sitte der i en time å vente med barn.

Ikke fornøyd kommer til å bytte fastlege

Bør lytte mer og ikke fortelle deg at det ikke er nødvendig med prøver om du ikke har sykdom. Pleier sjelden å be om blodprøve etc , og eller dra til legen, men tenker at det bør være greit når man begynner å bli voksen. Følte vel at Legen mente at dette var unødvendig om jeg ikke var syk. Ingen god følelse etter legebesøk.