Andreas Løfors

Autorisasjon (2010)

1 person

Andreas Løfors er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Andreas Løfors

Ikke fornøyd kommer til å bytte fastlege

Bør lytte mer og ikke fortelle deg at det ikke er nødvendig med prøver om du ikke har sykdom. Pleier sjelden å be om blodprøve etc , og eller dra til legen, men tenker at det bør være greit når man begynner å bli voksen. Følte vel at Legen mente at dette var unødvendig om jeg ikke var syk. Ingen god følelse etter legebesøk.

Elendig på timeavtale.

Han har ingen respekt for andres tid. Jeg har ALDRI kommet inn i nærheten av avtalt tid. Han er alltid meget forsinket. Mange av dere skriver at han er forsinket fordi han tar seg god tid med hver enkelt. Det burde han vite og booke inn pasienter etter den kapasiteten han har.

grundig, flink og vennlig

Han sjekket veldig grundig og derfor bruker han lengre tid med en pasient cirka 20-30 minutter. Så forstår jeg hvorfor av og til kommer det forsinkelser. Resultatet er veldig bra og det er verdt å vente litt lengre siden han hører på hva som feiler med pasienten og gjøre undersøkelse så godt så mulig slik at pasienten kan bli bedre etter besøket.

Lang ventetid, veldig lytt lokale med tanke på resepsjonisten som skriker i tlf

Ok lege , veldig lang ventetid ved avtalt time. Har vært forsinket de gangene jeg har vært der selv om det har vært første timen. Selv ved fornyelse av faste resepter blir man bedt om å sette opp time for kontroll (unødvendig). En av resepsjonistene er veldig høylytt og nærmest skriker og virker generelt irritert.

Elendig resepsjon

Jeg har akkurat byttet over til denne legen. Har ved 2 anledninger nå forsøkt å sette opp en time - den første gangen sitter jeg 42 min i kø før jeg får hjelp, den andre ganger bryter telefonen til legesenteret etter 50 min fordi telefontiden deres var ferdig.

Dette går **** ikke an.