Andreas Løfors

Abildsø Legekontor

2010

Abildsø Legekontor Telefonnummer23 38 37 7023 38 37 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Smedbergveien 5 1187 Oslo
Andreas Løfors er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Andreas Løfors

Lang ventetid, veldig lytt lokale med tanke på resepsjonisten som skriker i tlf

Ok lege , veldig lang ventetid ved avtalt time. Har vært forsinket de gangene jeg har vært der selv om det har vært første timen. Selv ved fornyelse av faste resepter blir man bedt om å sette opp time for kontroll (unødvendig). En av resepsjonistene er veldig høylytt og nærmest skriker og virker generelt irritert.

Elendig resepsjon

Jeg har akkurat byttet over til denne legen. Har ved 2 anledninger nå forsøkt å sette opp en time - den første gangen sitter jeg 42 min i kø før jeg får hjelp, den andre ganger bryter telefonen til legesenteret etter 50 min fordi telefontiden deres var ferdig.

Dette går **** ikke an.

Grundig og vennlig

Jeg har lenge gått til Andreas Løfors, og han tar seg alltid god tid til grundig undersøkelse, basert på mine ønsker og beskrivelser. Det hender jeg stiller spesielle spørsmål, og da sjekker han gjerne opp nyeste info på nettet, noe som er meget bra. Han tar alt veldig seriøst.
Jeg ser noen klager på forsinkelser i forhold til oppsatt time, men synes folk bør forstå at legen ikke kan vite på forhånd hvor mye tid hver enkelt pasient krever. Det ligger i sakens natur at timeavtaler må baseres på statistikk ang tidsbruk. Tidsbruk oppstår jo også fordi legen tar seg tid til å høre på pasienten.
Jeg er altså meget fornøyd med Andreas Løfors.

Ikke bra

Var hos Løfors for ikke så lenge siden, og han var ikke profesjonell. Han tok meg ikke seriøst i det hele tatt.
For det første var han 30min forsinket, når jeg først kom inn, fortalte jeg han hva som plagde meg. Han stirret bare på meg, sa at << det der går over>> skrev ut en resept og sendte meg ut igjen. timen min var over på under 5 min. Har nå byttet fastlege.

Flink

Hei, jeg har hatt han som lege siden han kom til Abildsø legekontor.
Jeg er veldig fornøyd. Han er ofte litt bak på tiden, men jeg føler at det er fordi han tar seg tid til oss, å ikke ser på pasienter som 10 minutters omsetning.