Andreas Løfors

Smedbergveien 5 1187 Oslo
Andreas Løfors er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Andreas Løfors

Grundig og vennlig

Jeg har lenge gått til Andreas Løfors, og han tar seg alltid god tid til grundig undersøkelse, basert på mine ønsker og beskrivelser. Det hender jeg stiller spesielle spørsmål, og da sjekker han gjerne opp nyeste info på nettet, noe som er meget bra. Han tar alt veldig seriøst.
Jeg ser noen klager på forsinkelser i forhold til oppsatt time, men synes folk bør forstå at legen ikke kan vite på forhånd hvor mye tid hver enkelt pasient krever. Det ligger i sakens natur at timeavtaler må baseres på statistikk ang tidsbruk. Tidsbruk oppstår jo også fordi legen tar seg tid til å høre på pasienten.
Jeg er altså meget fornøyd med Andreas Løfors.

Ikke bra

Var hos Løfors for ikke så lenge siden, og han var ikke profesjonell. Han tok meg ikke seriøst i det hele tatt.
For det første var han 30min forsinket, når jeg først kom inn, fortalte jeg han hva som plagde meg. Han stirret bare på meg, sa at << det der går over>> skrev ut en resept og sendte meg ut igjen. timen min var over på under 5 min. Har nå byttet fastlege.

Flink

Hei, jeg har hatt han som lege siden han kom til Abildsø legekontor.
Jeg er veldig fornøyd. Han er ofte litt bak på tiden, men jeg føler at det er fordi han tar seg tid til oss, å ikke ser på pasienter som 10 minutters omsetning.

Arogant og overfladisk stresset lege

Peker på den som har tur og vinker dem inn med pekefingeren. Må ofte vente lenge etter avtale for å komme inn. Følger ikke opp behandlingen. Skriver mens du snakker.

Adrian

Dyktig lege. Tar deg tid til pasientene. Har vært min lege over lang tid. Har alltid vært fornøyd. Bra man.