Andreas Løfors

1 person

Andreas Løfors er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Andreas Løfors

Ikke bra

Var hos Løfors for ikke så lenge siden, og han var ikke profesjonell. Han tok meg ikke seriøst i det hele tatt.
For det første var han 30min forsinket, når jeg først kom inn, fortalte jeg han hva som plagde meg. Han stirret bare på meg, sa at << det der går over>> skrev ut en resept og sendte meg ut igjen. timen min var over på under 5 min. Har nå byttet fastlege.

Flink

Hei, jeg har hatt han som lege siden han kom til Abildsø legekontor.
Jeg er veldig fornøyd. Han er ofte litt bak på tiden, men jeg føler at det er fordi han tar seg tid til oss, å ikke ser på pasienter som 10 minutters omsetning.

Arogant og overfladisk stresset lege

Peker på den som har tur og vinker dem inn med pekefingeren. Må ofte vente lenge etter avtale for å komme inn. Følger ikke opp behandlingen. Skriver mens du snakker.

Adrian

Dyktig lege. Tar deg tid til pasientene. Har vært min lege over lang tid. Har alltid vært fornøyd. Bra man.

Lite respekt for pasientens tid

Min største innvending overfor legen er at han ikke tar hensyn til avtalt tid, og det er ikke fordi han har brukt for lang tid på andre pasienter. Har flere ganger opplevd at han kommer for sent når jeg er hans første pasient.
Som lege er han ok, men jeg har nå valgt å bytte fastlege og håper på større respekt for min tid fremover.
Resepsjonistene ved Abildsø legekontor bruker dessverre lang tid, og forsterker min negative opplevelse ytterligere.