Andreas Løfors

Autorisasjon (2010)

Andreas Løfors er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Andreas Løfors

Kjempeflink lege, men umulig å få tak i kontoret

Løfors er veldig flink. Han lytter godt og er systematisk i arbeidet. Jeg har stor tillit til ham som lege, og han er grunnen til at jeg ikke bytter legekontor.

Problemet er at det er umulig å få tak i legekontoret. Det går ikke an å bestille time på nett eller e-post, og laaang telefonkø er eneste mulighet.

Et annet aspekt ved dette legekontoret er at jeg ofte føler meg dårlig behandlet i skranken. De som sitter der kunne med fordel snakket lavere om folks sykdommer, tatt seg bedre tid til og lyttet til de de er der for å betjene. Man føler på ingen måte ivaretatt av de ansatte her.

Så flink, at jeg ikke vil bytte, selv med god avstand

Andreas er en flink og forståelsesfull lege. Han bryr seg om pasientene sine, og tar det du forteller seriøst. Alltid blid og oppmuntrende.

God, stabil lege

Det beste med Andreas er at når du først kommer inn, tar han seg god tid, stiller spørsmål, undersøker det han kan, er interessert og lytter til det du har å si og ser deg inn i øynene.

Han gir deg de henvisninger, resepter du trenger. Så for vanlige resepter, vanlige spørsmål og vanlige sykdommer synes jeg han fungerer ypperlig, selv om det ofte kan ta litt tid både på telefon og på venterom.

Sympatisk og imøtekomende lege

Har fulgt meg gjennom størteparten av svangerskapet, og har ikke annet enn positivt å si - sympatisk, imøtekommende og gir deg den tiden du trenger. Man føler man blir tatt på alvor.

Tar seg god tid

God og grundig lege som ikke avfeier deg på grunn av dårlig tid.