Amir Yosef Madadi

637 av 2000

Amir Yosef Madadi er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Amir Yosef Madadi

Flink og hyggelig

Jeg er fornøyd og har ingen ting å klage over. En ekstra bonus er den blide og barnevennlige legesekretæren.

Usympatisk og uengasjert

Helsesekretæren er hyggelig og servicevennlig, lege Madadi derimot ikke fullt likeså... nig med mye av det som er sagt her, at han er grei nok om du vet hva du skal ha og be om. Om du derimot har et komplekst problem opplevde jeg at det ble litt frustrerende å prøve å engasjere Madadi, ønsket hjelp raskt men måtte istedet vente i ukesvis på at han vurderte hvem han skal henvende til... Det oppsto en dårlig kjemi mellom oss, og jeg forble ikke pasient lenge...

På sitt beste på topp, på sitt verste på bunn..

Har hatt et relativt langt sykdomsforløp, og valgte Dr Madadi mest pga det var i nærheten.
Jeg skal si meg enig i mye under, han har en del problem med å forstå hva du sier, da han er svensk, noe som kan være veldig irriterende. Han er svært møysommelig, noe som er greit nok, men er det virkelig nødvendig å omtrent starte på paracetamol, å prøve et helt apotek før man innser at pasienten skal/bør henvises. I starten reagerte jeg veldig på at han måtte inn på nettet for å finne ut de mest elementære ting ang. medisiner og navnene på disse.
Men i samråd med spesialist er Dr Madadi en av de beste, han gir deg det du trenger, uten å stille spørsmål eller kritikk.
Den nye assistenten hans er utrolig vennlig og imøtekommende, så tapet av den forrige synes jeg ikke er så stort.
Anbefales dersom du har googlet deg til noenlunde selv hva du trenger, event. trenger henvisning til spesialist eller behov for sykemelding.
STORT pluss for at du generelt får time på dagen, eller dagen etter.

Første besøk

Jeg fikk bestilt time på dagen, ble mottatt godt av sekretæren ved ankomst.
Han var noe forsinket med avtalene, men ikke noe mer enn det ''vanlige'' hos leger.
Er enig med tidligere innlegg om at: dersom du vet hva som feiler så får du hjelpen du trenger (enda bedre hvis du har lest deg frem til mulige behandlinger :) Alt i alt en god alminnelig lege.

horribel lege

dette er den dårligste legen jeg noen gang har møtt. uproff, uinteressert, og lite sympatisk innstilt til meg som pasient. her må du selv vite hva som feiler deg, kan ikke regne med at han veit, eller gidder å prøve å finne det ut. hvordan denne mannen er blitt utdannet lege er meg en gåte!