Amir Yosef Madadi

807 av 2000

Amir Yosef Madadi er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Amir Yosef Madadi

Omskjæring

Vi tok omskjæring hos legen Madadi og var kjempe fornøyd med det. Vi følte vi var i trygge hender, han hadde omskjæring vår 2 andre gutter og nå en nyfødt på 4 uker. Han er snill og tilstede hvis man har spørsmål ang operasjon. Veldig veldig dyktig og hyggelig.

En ubehagelig lege

Hadde en gynekologisk undersøkelse med han en gang og jeg skulle ønske jeg var foruten. Han var alt for hardhendt og han tok ikke hensyn når jeg sa at det var vondt (jeg måtte bare finne meg i at undersøkelsen var svært ubehagelig).
Når det kommer til undersøkelse av underliv vil jeg ikke anbefale han, spesielt dersom man har i tillegg dårlige opplevelser rundt slike ting.

Dårlig lytter

Fikk time hos denne legen da min fastlege var i ferie, men opplevde dessverre at han ikke evnet å verken lytte eller å forstå problemstillingen som ble forsøkt presentert. Etter at han stilte spørsmål avbrøt han meg raskt, gjentatte ganger istedenfor å lytte til svaret, og framsto med det som tydelig forutinntatt og lite engasjert i å sette seg mer inn i problemstillingen. Han var veldig opptatt av tiden og ventende pasienter, og sa han ville skrive henvisningen som jeg etterspurte og at jeg skulle få den dagen etter. Dagen etter ringte han for å fortelle at han hadde ombestemt seg og ikke ville skrive avtalte henvisning allikevel, som er uprofesjonelt ikke minst med tanke på at han allerede hadde fakturert (og jeg betalt) for henvisningen.

Bra lege

Jeg syns Amir er kjempeflink og lytter når man har noe problemer og henviser ved behov.

Har nå hatt Amir som fastlege de siste 4 årene og jeg er kjempefornøyd og kan varmt anbefale han som fastlege.

Holder ikke mål

Legen er alltid forsinket og her må man ha god tid og ikke ha andre avtaler dagen man har time. Sist ble jeg på legekontoret i 2 timer. Opplever at legen ikke har respekt for andres tid og han har heller ikke respekt for deg som pasient, men henviser deg til andre og sender deg rundt som en pakkepost istedet for å prøve å lytte og finne en løsning selv. Avbryter hele tiden når man prøver å forklare hva som er galt, kjefter, virker sur og irritert. Har ingen samarbeidsevner og liker nok ikke pasienter som er syke? Jeg er alvorlig kronisk syk og er avhengig av en lege som vil samarbeide og som kan lytte og vise litt empati. Legen er dyr, men du får ingenting igjen for pengene. Bytte ble løsningen for meg.