Amir Yosef Madadi

637 av 2000

Amir Yosef Madadi er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Amir Yosef Madadi

Bra lege

Flink, effektiv, vennlig, grei å ha med å gjøre. Hadde flere ting jeg ville ta opp og vi fikk tid til alt.

Fin lege

Har fått det jeg har behov for av hjelp, og han er alltid hyggelig. Er litt distree, men på en hyggelig og snill måte.

Lite engasert.

For det første får du time innen kort tid. Dette er bra, men dessverre blir det satt opp mange timer hver dag og de varer bare i 15 min. Forvent ventetid og at timen går fort.

Dr. Madadi virker lite engasjert og ser for det meste på dataskjermen. Har lagt merke til at han har slått opp ting på google. Videre virker han ikke å huske deg ved oppfølgende timer og spør deg hva det gjelder.

Dette er en svært kunnskaps-fattig og useriøs lege.

Ønsker du resepter over telefon og enkle sykemeldinger er dette rett mann.

Bedrövligt!

Jag var hos Amir för magproblem.. Jag insåg redan efter 5 minuters samtal att han varken hade tid, eller kunskap att hjälpa mig med mina problem. Jag fick ingen hjälp och tänkte att jag aldrig skulle tillbaka dit igen! Efter 1-2 månader så tänkte jag att jag ger det ett försök till för att jag hade besvär med magen, men efter besöket så sa jag till mig själv igen att jag aldrig igen går tillbaka dit. Han sitter mest framför sin dator och verkar helt ointresserad, dessutom är det svårt att kommunicera med honom då han inte förstår mycket. Besöken jag har gjort där har absolut inte givit mig någonting. Jag har precis bytt lege och det kan vara det bästa jag gjort, för sämre kan det inte bli. Söker ni en seriös lege så är det bara att kolla på något annat!

Ikke noe for meg

Ville ikke gi meg antiboitika .
Men han ville ta bilde av problemet mitt
"for å vise frem til kolleger ved neste treff".
Til slutt gikk jeg til legevakten for å få antibiotika.
På legevakten var legen meget overasket over at fastlegen min hadde latt det utvikle seg så langt.

Jeg ble også fakturert for en time jeg ikke skulle ha .
Resepsjonisten satte opp en time til meg, men legen anbefalte meg å komme til en annen tid ,så jeg hørte på han og fikk satt opp den timen .
Men han/resepsjonisten glemte å stryke den første timen da de flyttet meg til den som legen ville jeg skulle ha.