Annikken Moer

Magnat Fastlegesenter

1984

1 person

Magnat Fastlegesenter Telefonnummer22 60 62 0022 60 62 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Drammensveien 130 0277 Oslo
Annikken Moer er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Annikken Moer

Forståelsesfull og empatisk

Anniken er en utrolig forståelsesfull, lyttende og varm person jeg kan anbefale på det sterkeste. Hun er interessert og følger opp. Hun virker kunnskapsrik og trygg, hun tar bekymringene mine på alvor samtidig som trygger meg på de bekymringene det ikke er verdt å tenke på. Selvfølgelig har hun, som de fleste andre dyktige fastleger, en hektisk hverdag og det er mulig man må vente. Men absolutt ikke mer enn hos andre. Jeg håper Anniken fortsetter som fastlege i mange år - for jeg har nylig byttet til henne og håper hun kan følge opp i mange år!

Anniken Moer

Har hatt Anniken Moer som fastlege i flere år, også før hun ble fastlege hos Magnat. Hun er vennlig, sympatisk, omsorgsfull og viser interesse for meg som pasient. Hun sto virkelig på for meg da jeg ble svært syk i utlandet og trengte all helsehjelp jeg kunne få da jeg kom hjem. Hos henne er jeg trygg! vel har hun en stressende hverdag som gjør at vi ofte må vente på å komme inn til avtalt tid, men det legger jeg på vektskålen for den tid og omsorg hun tillater seg å vise pasientene.

Dårlig tid og uinteressert

Generelt veldig dårlig inntrykk av Annikken. Hun virker uinteressert og har haster seg igjennom timen. Kjenner ofte at jeg gruer meg til å gå til timen etter at jeg har bestilt time, og sånn skal det ikke være når du trenger hjelp.

Anbefalles ikke

Stresset, respektløs, ser/hører deg ikke som patient, frekk, martyrisk bl.a. Hon burde ikke ha mer patienter enn hva hon har kapasitet til. Jeg har måtte ventet timesvis i venterommet da det alltid vart forsinket. En gang bad hon meg att hemte pizza til henne, efter att ha suttit og ventet lenge efter avtalet time. Da jeg i denne stund var i så pass dålig helse at jeg knapt kunde ta meg til legekontoret. Hon fikk en annen patient til at hemte pizzan åt henne da jeg ikke klarte det. Jeg borde ha bytt fastlege langt før jeg gjorde det, men jeg visste ikke bedre da jeg var som dårligest. Hade jag haft en annen og mer kompetent fastlege vid dette tidspunktet og dermed fått riktig hjelp fra begynnelsen, så er jeg overtyget om at helsen min hade varit mye bedre for lenge siden.

Fantastisk bra lege

Jeg har nettopp skiftet over til Magnat Legesenter og fått Annikken som fastlege. jeg kan anbefale henne på det sterkeste. Utrolig sympatisk, lyttende og tilstede. Hun forsto hva jeg ønsket og har fulgt meg veldig bra opp i etterkant av legebesøk.