Annikken Moer

Autorisasjon (1984)

Annikken Moer er en av 544 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Annikken Moer

Nøye og kunnskapsrik

Tar deg og dine plager seriøst, bruker god tid. Henviser videre hvis nødvendig. Alltid blid og imøtekommende.

Dårlig service

Annikken er flink til å sende faktura når man vil bestille en time og har svineinfluensa( man betaler dobbelt for time hos henne og for å bestille en time på nette= 500nok). Hvis man vil ha p piller som man ønsker, tar hun ikke hensyn til å undersøke om man har tatt andre p piller. Hadde mange fast leger men hun er den verste.

Vennlig og dyktig lege som anbefales på det sterkeste!

Har hatt Moer som fastlege i mange år. Hun tar deg på alvor, både når det gjelder all sykdom, både rent kroppslig og mer psykisk. Hun handler raskt. Hun er varm og forståelsesfull, svært dyktig og ikke redd for å spørre om hjelp fra spesialister når hun trenger det. Hun er den beste legen jeg noen gang har hatt. Må bytte pga flytting, men har mest lyst til å beholde henne som fastlege, og heller reise 4 timer frem og tilbake...

Fastlege som ser hele deg.

Har hatt henne som fastlege i over 20 år.
Har alltid blitt møtt og tatt på alvor. Denne legen er et medmenneske med høy empatigrad, og utfører sitt embete på et særdeles høyt nivå.
Har alltid blitt routet videre i de riktige kanaler når utredning har vært nødvendig.
Kan ikke få fullrost henne nok.

Forståelsesfull og empatisk

Anniken er en utrolig forståelsesfull, lyttende og varm person jeg kan anbefale på det sterkeste. Hun er interessert og følger opp. Hun virker kunnskapsrik og trygg, hun tar bekymringene mine på alvor samtidig som trygger meg på de bekymringene det ikke er verdt å tenke på. Selvfølgelig har hun, som de fleste andre dyktige fastleger, en hektisk hverdag og det er mulig man må vente. Men absolutt ikke mer enn hos andre. Jeg håper Anniken fortsetter som fastlege i mange år - for jeg har nylig byttet til henne og håper hun kan følge opp i mange år!