Annikken Moer

Autorisasjon (1984)

Annikken Moer er en av 557 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Annikken Moer

Beste lege noen sinne

Annikken er verdens beste lege.

Hun er en kjempeflink lege. Veldig omsorgsfull og anbefales på det alle sterkeste.

Jeg fant henne på en "heldig dag" da min da værende fastlege var syk. Det var en forskjell på himmel og helvete.
Hun hjalp meg ut av en vanskelig tid i livet mitt og hennes hjelp gjorde meg faktisk bedre istedenfor å bare lindre symptomene.

Den beste legen jeg har hatt

Etter 5 år som kasteball i systemet har jeg gjort meg opp noen meninger om hvordan forskjellige leger er.

Da jeg fant Annikken tenkte jeg med en gang at her har jeg funnet et unikum! Hun er imøtekommende og tar seg tid til å lytte til mine tanker og bekymringer. Hun er omsorgsfull og og jobber hardt for at jeg skal ha det bra. Hun har mye å gjøre, men jeg har aldri følt meg glemt. Om alle leger var halvparten så god som henne hadde helse-Norge vært et bedre sted.

En fastlegefavoritt!

Jeg har hatt Anniken som fastlege de siste tre årene, og er desidert den fastlegen jeg har likt best. Jeg opplever henne som trygg, varm, kompetent og tilstedeværende. Unnskylder seg alltid om hun er forsinket (som er lite i forhold til hva jeg har opplevd tidligere med andre leger). Hun er svært grundig, og har alltid tatt plagene mine og meg på alvor.

Rask med henvisning og prøvesvar, og ikke minst følger meg opp.

Fleksibel og forståelsesfull

Veldig dyktig lege! Veldig fleksibel og tilgjengelig, da hun svarer raskt på e-konsultasjoner (både kveld og helg). Føler virkelig at hun lytter og viser forståelse, samtidig som hun er svært profesjonell. Kan anbefales!

Trygg og kunnskapsrik

Den beste legen jeg har benyttet.

Blid og imøtekommende.Omtenksom.
Kunnskapsrik.
Aldri problemer med å bli henvist videre.
Hun ser deg virkelig,lytter,følger opp.Er bare fantastisk