Annikken Moer

Tlf: 22 60 62 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Annikken Moer er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Annikken Moer

Anbefalles ikke

Stresset, respektløs, ser/hører deg ikke som patient, frekk, martyrisk bl.a. Hon burde ikke ha mer patienter enn hva hon har kapasitet til. Jeg har måtte ventet timesvis i venterommet da det alltid vart forsinket. En gang bad hon meg att hemte pizza til henne, efter att ha suttit og ventet lenge efter avtalet time. Da jeg i denne stund var i så pass dålig helse at jeg knapt kunde ta meg til legekontoret. Hon fikk en annen patient til at hemte pizzan åt henne da jeg ikke klarte det. Jeg borde ha bytt fastlege langt før jeg gjorde det, men jeg visste ikke bedre da jeg var som dårligest. Hade jag haft en annen og mer kompetent fastlege vid dette tidspunktet og dermed fått riktig hjelp fra begynnelsen, så er jeg overtyget om at helsen min hade varit mye bedre for lenge siden.

Fantastisk bra lege

Jeg har nettopp skiftet over til Magnat Legesenter og fått Annikken som fastlege. jeg kan anbefale henne på det sterkeste. Utrolig sympatisk, lyttende og tilstede. Hun forsto hva jeg ønsket og har fulgt meg veldig bra opp i etterkant av legebesøk.

Ærlig og menneskelig

En flink lege som tar de riktige avgjørelsene for deg som pasient. Flink til å lytte.
Hatt denne legen nå i over 20 år og kan ikke tenke meg å bytte.

Svært dyktig, men overarbeidet.

Annikken Moer er en suverén fastlege, med veldig høy kompetanse, og stor empati. Hun sloss gjerne mot både NAV og helsevesenet på pasientens vegne, og gir seg ikke før hun får resultater.

Dessverre er hun nå tilknyttet Magnat, etter å ha vært selvstendig i mange år. Dette gjør at hun drukner i en hengemyr av særdeles usympatiske og lite løsningsorienterte resepsjonsdamer, og et tungrodd CRM-system som ikke kommer pasientene til gode. Ventetid, tilgjengelighet og regnskap blir problematisk, og flere opplever å bli sendt til inkasso selv med frikort eller etter betalt konsultasjon. Det hjelper heller ikke at Magnat benytter seg av Melin Collectors, ett av landets mest umedgjørlige inkassobyråer. Vær oppmerksom på dette, og spar på kvitteringer i lang tid etter besøk. Magnat viser liten vilje til å hjelpe deg med slike saker.

Dette forringer på ingen måte Annikken Moers fortreffelige innsats som lege, og det er et privilegium å være en av hennes pasienter.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Annikken Moer er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Jeg føler virkelig at jeg blir tatt i mot med respekt når jeg kommer til henne, og hun strekker seg lenger enn det som man kan forvente av legen sin for å hjelpe. Veldig bra lege!

Beste legen!

Dr Moer har ofte noe ventetid spesielt hvis man har time på ettermiddagen. Hun var legen min også før fastlegeordningen, hatt henne i snart 20 år tenker jeg meg. Hun er fantastisk og jeg føler meg godt ivaretatt. Sender henvisninger og ordner opp! Grundig i arbeidet. Ringer på kveldstid om det er noe spesielt, bare for å forsikre eller bekrefte/avkrefte! Når hun gjør dette og jeg ser på klokken i etterkant blir jeg litt rørt over at hun har hatt en lang dag på kontoret men allikevel tar tid til å fortelle. Har noen ganger tenkt på å bytte lege til noen nærmere (bor i buskerud) men kommer nok ikke til det så
lenge hun fremdeles er i jobb :) God oppfølging ved svangerskap :) Beste legen!

Profesjonell og proaktiv

Dr. Moer, spesialist i allmennmedisin, ved Magnat fastlegesenter er en svært erfaren og profesjonell fastlege. Hun lytter og følger opp som avtalt og foreslår relevant oppfølging i samarbeid med spesialist og pasient. Hun har vært til uvurderlig hjelp i en krevende sykdomsperiode, og jeg kan ikke tenke meg noen annen fastlege. Anbefalse på det varmeste. Det er til tider noe ventetid, men det er det vel verdt.

den beste legen jeg har hatt

Hun er gull verdt, den beste legen.
Den som aldri gir seg.
Ja hun er ofte forsinket men det er bare fordi hun bruker tid på pasientene sine, lurt å bestille morgen time.
Er så glad for at hun har vært min fastlege i 35 år og nå min datters.

Men vanskelig å komme i kontakt med.

Uinteressert og uempatisk

Opplevde at hun ikke tok meg på alvor de to gangene jeg kom til henne (var i slutten av 20 årene/begynnelsen av 30-årene, generelt ved god helse og i en god jobb, uten sykdomshistorikk å snakke om). Siste gang kom jeg med en mulig idrettsskade i ryggen. Hun bagatelliserte smertene mine, og tross beskrivelse av skadeforløp fortsatt hun med "folk har jo ulik smerteterskel". Gikk ut derfra uten noe svar og ingen henvisning til noen spesialist. Skiftet fastlege, fikk ny time, henvisning til fysioterapeut og ble frisk etter grundig behandling. Bare mange uker senere enn om Moer hadde tatt meg på alvor. Hun var absolutt totalt uinteressert.

Empatisk, gir av seg selv. En dyktig lege.

Jeg har aldri møtt en så empatisk lege. Hun sendte meg videre til spesialister og jeg fikk hjelpen jeg trengte på alle vis. Beste legen som finnes i Oslo det er jeg ikke i tvil om. Hun ringte til sykehus og hjalp meg også på sine egne fridager. All ventetid er verd denne legen. Hun hjalp meg etter at jeg flyttet fra Oslo, snakket med min nye fastlege.

Oppfølging og personlig omtanke godt utover hva man kan forvente

Har vært pasient selv i snart to år, mens resten av familien har hatt henne som fastlege i 5-6 år. Opplever Moer som en lege med genuin omtanke for sine pasienter samtidig som hun er praktisk og realitetsorientert. Får en langt grundigere behandling enn det jeg har opplevd hos noen annen fastlege og stoler fullt og helt på henne. Opptatt av å få frem hele bildet og flink til å stille spørsmål om ting jeg selv ikke alltid har tenkt at kunne være relevant for situasjonen.

Opplever ikke lenger forsinkelser som en ulempe etter at hun flyttet over til Magnat og begynte å ta kun tre pasienter i timen (mot fire før).

Verste kundeservice noensinne

Denne legen har tatt på seg mer enn hun evner og det resulterer i ekstreme ventetider. Men har du timevis til overs, så vær så god! Heller ikke tilgjengelig på telefon.

Annikken Moer er en helt fantastisk lege

Ja man må vente lenge til tider og jeg har selv ventet to timer, men jeg syns absolutt det er verdt det. Kan skjønne at det er vanskelig og frustrerende for de med jobb, barn, parkometer som går ut osv. Selv er jeg student så for meg er det ikke noe problem, så lenge jeg vet at når jeg endelig kommer inn blir jeg møtt av en lege som virkelig vil hjelpe deg, som ser deg, lytter til deg og til og med leser deg uten at du har sagt noe. Hun virker genuint interessert i sine pasienters problemer. Etter alt for mange negative, uhyggelige leger som bagatelliserer problemene dine og nesten har på stoppeklokke for å ta tiden på deg er det fantastisk å vite at jeg nå har funnet Annikken Moer. Jeg anbefaler henne til absolutt alle jeg kjenner og har til og med venner som har byttet til henne og er veldig fornøyd. Hun gjør virkelig det lille ekstra for sine pasienter. Til deg som møtte Annikken med hansker og munnbind så er jeg ganske sikker på at hun hadde en god grunn.

Ikke fornøyd

Jeg kom ti minutter for sent til timen hos henne, og fikk derfor ikke tid til å gjøre det jeg skulle. Grunnen til at jeg kom for sent, var at legekontoret ikke hadde oppdatert adressen sin på nett. Annikken gjennomførte hele konsultasjonen med plasthansker og munnbind på. Hun håndhilste på meg med plasthanskene og det var vanskelig å høre hva hun sa bak munnbindet. Jeg var ikke syk, jeg skulle bare til en vanlig legesjekk... Hun fremstod som skjør, lite hyggelig og lite seriøs. Jeg ønsket å ta en blodprøve for å finne min blodtype, da dette er relevant for mitt yrke. Dette synes ikke Annikken var relevant, og nektet og gjøre det. Da jeg var ferdig hos henne, hadde jeg ikke fått gjort noe av det jeg skulle. Jeg skiftet fastlege så fort jeg kom ut derfra, og er nå meget godt fornøyd med min nye!

En lege som lytter og utreder eksepsjonelt

Annikken er en lege som ser meg, lytter til meg, utreder meg meget godt, videresender meg om nødvendig og følger meg opp på en særdeles trygg og god måte. Tusen takk...

Fantastisk lege som følger opp langt mere enn man kan forvente!

Hun er tillitsfull, nøye, tar deg på alvor og tenker også på deg utenfor arbeidstiden om man trenger det. Hun henviser videre til vurderinger og spesialister dersom det trengs. Hun er ett unikum av en lege - til tross for at at man alltid må sitte lenge i kø. Kan forstå at det er frustrerende og irriterende, men bedre lege får man ikke om man virkerlig trenger det.

Gull verdt er hun!

Flink med pasienter, men alt for lang ventetid

Veldig flink lege som tar sine pasienter seriøst. Men hun er alltid forsinket og jeg har flere ganger ventet i nesten to timer på å komme inn. Det er helt håpløst!

omsorgsfull

Dyktig lege som alltid tar seg god tid og er nøye. Oppfølgingen er veldig bra og en føler seg trygg og godt ivaretatt. Må som regel regne med litt ventetid,spesielt om en har time litt utpå dagen. Dette er fordi hun tar seg god tid til hver pasient.

Dyktig lege som tar pasienten på alvor

Svært dyktig og forståelsesfull lege som tar sine pasienter på alvor. Dessverre noe dårlig tilgjengelighet og ofte laaang kø...har ved to anledninger måtte forlate kontoret uten konsultasjon etter endt tålmodighet...