Annikken Moer

Autorisasjon (1984)

Annikken Moer er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Annikken Moer

Trygg og erfaren

Har hatt Dr Moer i nesten 10 år nå, og har vært veldig fornøyd med legen, og ønsker å ha henne som fastlege så lenge hun jobber.

Hun har alltid tatt bekymringene mine alvorlig, følger opp, er empatisk, støttende, hyggelig, og henviser deg videre raskt for å utrede deg. Føler meg trygg.
Siste årene har jeg hatt mest E-konsultasjoner, noe som fungerer veldig godt, og får time raskt dersom det er veldig hastende. Noe ventetid av svar på E-konsultasjonene må beregnes, og må purre noen ganger, men det går greit for min del fordi jeg syns legen er dyktig og jeg får den hjelpen jeg trenger. Aldri opplevd at legen har vært forsinket ved oppmøte til time.
Helhetlig fortjener hun mye ros for arbeidet hun gjør!

Misfornøyd

Legen er veldig flink med fakturer. For å få svar på blødprøven koster minst 200kr. Få recept koster 250kr. Hvis du påvist med korona koster det også (selv om andre betaler ingentig). Hvos plutselig hun svarer sent på kveld i meldingen får du faktura i 750kr( hun mener at hun har mye å gjøre og det er overtids tilleg). Konsultasjon alltid maks 10min og svarer kun på ett spørsmål.

Flink - men litt surr

Annikken er nøye og henviser når det trengs. Synes dog oppfølging er så som så. Har blitt glemt bort noen ganger. Ble selv bedt om å sende en e-kons til henne for å be om svar på prøvene. Etter jeg sendte dette tok det to uker, før jeg selv måtte ringe legekontoret og purre to ganger. De kunne ikke svare på hvorfor det tok lang tid. Synes legen selv bør ta ansvar for å huske oppfølging etter kons, da en e-kons koster penger. Ellers har jeg vært ganske fornøyd.

Beste lege noen sinne

Annikken er verdens beste lege.

Hun er en kjempeflink lege. Veldig omsorgsfull og anbefales på det alle sterkeste.

Jeg fant henne på en "heldig dag" da min da værende fastlege var syk. Det var en forskjell på himmel og helvete.
Hun hjalp meg ut av en vanskelig tid i livet mitt og hennes hjelp gjorde meg faktisk bedre istedenfor å bare lindre symptomene.

Den beste legen jeg har hatt

Etter 5 år som kasteball i systemet har jeg gjort meg opp noen meninger om hvordan forskjellige leger er.

Da jeg fant Annikken tenkte jeg med en gang at her har jeg funnet et unikum! Hun er imøtekommende og tar seg tid til å lytte til mine tanker og bekymringer. Hun er omsorgsfull og og jobber hardt for at jeg skal ha det bra. Hun har mye å gjøre, men jeg har aldri følt meg glemt. Om alle leger var halvparten så god som henne hadde helse-Norge vært et bedre sted.