Annikken Moer

Drammensveien 130 0277 Oslo
Annikken Moer er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Annikken Moer

Fantastisk bra lege

Jeg har nettopp skiftet over til Magnat Legesenter og fått Annikken som fastlege. jeg kan anbefale henne på det sterkeste. Utrolig sympatisk, lyttende og tilstede. Hun forsto hva jeg ønsket og har fulgt meg veldig bra opp i etterkant av legebesøk.

Ærlig og menneskelig

En flink lege som tar de riktige avgjørelsene for deg som pasient. Flink til å lytte.
Hatt denne legen nå i over 20 år og kan ikke tenke meg å bytte.

Svært dyktig, men overarbeidet.

Annikken Moer er en suverén fastlege, med veldig høy kompetanse, og stor empati. Hun sloss gjerne mot både NAV og helsevesenet på pasientens vegne, og gir seg ikke før hun får resultater.

Dessverre er hun nå tilknyttet Magnat, etter å ha vært selvstendig i mange år. Dette gjør at hun drukner i en hengemyr av særdeles usympatiske og lite løsningsorienterte resepsjonsdamer, og et tungrodd CRM-system som ikke kommer pasientene til gode. Ventetid, tilgjengelighet og regnskap blir problematisk, og flere opplever å bli sendt til inkasso selv med frikort eller etter betalt konsultasjon. Det hjelper heller ikke at Magnat benytter seg av Melin Collectors, ett av landets mest umedgjørlige inkassobyråer. Vær oppmerksom på dette, og spar på kvitteringer i lang tid etter besøk. Magnat viser liten vilje til å hjelpe deg med slike saker.

Dette forringer på ingen måte Annikken Moers fortreffelige innsats som lege, og det er et privilegium å være en av hennes pasienter.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Annikken Moer er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Jeg føler virkelig at jeg blir tatt i mot med respekt når jeg kommer til henne, og hun strekker seg lenger enn det som man kan forvente av legen sin for å hjelpe. Veldig bra lege!

Beste legen!

Dr Moer har ofte noe ventetid spesielt hvis man har time på ettermiddagen. Hun var legen min også før fastlegeordningen, hatt henne i snart 20 år tenker jeg meg. Hun er fantastisk og jeg føler meg godt ivaretatt. Sender henvisninger og ordner opp! Grundig i arbeidet. Ringer på kveldstid om det er noe spesielt, bare for å forsikre eller bekrefte/avkrefte! Når hun gjør dette og jeg ser på klokken i etterkant blir jeg litt rørt over at hun har hatt en lang dag på kontoret men allikevel tar tid til å fortelle. Har noen ganger tenkt på å bytte lege til noen nærmere (bor i buskerud) men kommer nok ikke til det så
lenge hun fremdeles er i jobb :) God oppfølging ved svangerskap :) Beste legen!