Frode Morken

Autorisasjon (2002)

Tåsenklinikken Telefonnummer23 00 59 4023 00 59 ...
Kaj Munks vei 41 0876 Oslo
Frode Morken er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Frode Morken

God og trygg

Har hatt han som lege i flere år nå, og er veldig fornøyd. Han er veldig trygg, rolig og empatisk. Gir henvisning hvis han synes at noe må undersøkes nærmere.
Ringer tilbake hvis det er behov for det. Virker til å være opptatt av pasientene sine.
Veldig flink med barn - går forsiktig frem og gjør legebesøk til en behagelig opplevelse.

Trygg, rolig

Enkel å prate med. Alltid blid og hyggelig. Både egen og barna sin fastlege. Har alltid tid til å prate, lett å komme i kontakt med og har ofte akutt timer. Kan anbefales sterkt.

Flott lege på et lite kundevennlig kontor

Legen er lyttende, effektiv og har alltid gitt oss meget god service for hele familien. Topp score.

Kontoret er dessverre ikke spesielt kundevennlig. Alt fra kontakt-tid på telefonen, til 'fortet' som skjermer de ansatte i skranken er designet for at kunden ikke skal forstyrre de ansatte.

Det som koster mye penger er bra (selve legen og legehjelpen), det som enkelt og billig kunne vært gjort bedre er ganske dårlig. Litt mer vennlighet, åpenhet og gode stoler i venteværelse hadde vært på sin plass.

Lyttende og empatisk

Tåsenklinikken er noe vanskelig å få tak i med lang ventetid på telefon og for direkte kontakt i skranken. Ellers gode ordninger med bestilling av time og fornyelse av resept på nett. Har hatt Morken som fastlege i flere år. Han er svært imøtekommende og lyttende. Min erfaring er at han henviser til spesialist ved behov, men han har gode kunnskaper innen almennmedisin og har hjulpet meg med mine problemer. Hadde også god erfaring med oppfølging gjennom svangerskap hos han. Pga flytting må jeg dessverre bytte lege, men anbefaler Morken på det sterkeste.

Veldig bra lege

Han hjelper meg ofte med problemene mine og speielt migrenen, han er veldig dyktig fastlege som anbefales. Hilsen