Frode Morken

Kaj Munks vei 41 0876 Oslo
Tlf: 23 00 59 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Frode Morken er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Frode Morken

Faglig dyktig, hyggelig og tillitsvekkende

Etter å ha byttet fastlege et par ganger pga. fikk jeg tips om å bytte til Frode. Dette har jeg ikke angret på. Frode er profesjonell, dyktig og lyttende. Han har fulgt meg tett opp etter at jeg ble gravid, og jeg føler meg godt ivaretatt. Han er også kunnskapsrik, men aldri belærende.

Jeg føler at jeg alltid får legetime innen rimelig tid, og har gode opplevelser med de i resepsjonen. De gangene jeg har hatt behov for det har jeg også fått raske tilbakemeldinger på sms etter at prøveresultater foreligger.

Flott lege på et litt 'nedlatende' kontor

Legen er fantastisk - all honør. Behandler både voksne og mine barn med all respekt. Følger opp og gir gode tilbakemeldinger, også på SMS!! Rett og slett en fyr som kan anbefales på det sterkeste!!

Tåsenklinikken er derimot designet som et fort mot kunder. Her er det IKKE kunden i sentrum, og man skal føle seg heldig når det blir din tur... Lite hyggelig resepsjon, lang ventetid på telefon og utilgjengelig telefontider.

Den beste legen jeg har hatt

Opplever at Frode Morken tok mine problemer på alvor. Trygg og flink lege, som man kan stole på. Skikkelig imponert over hvor bra han gjør jobben sin. Jeg anbefaler han til alle jeg kjenner.

En omsorgsfull lege

Har vært pasient hos Dr Frode Morken i mange år. Han tar seg tid til deg, når du trenger det. Han får deg inn på nødtime, når det er nødvendig. En lege som følger opp, sender deg på utredninger, når det er nødvendig.
I tillegg er han god på å kommunisere. Alltid med et smil og du føler at han virkelig bryr seg. En omsorgsfull lege - og en jeg ikke vil bytte bort.

Veldig god lege

Frode Morken er en lege som jeg opplever stor tillit til. Han er genuint interessert i pasientens behov og å finne løsninger. Lett å være åpen overfor ham.

Lyttende, empatisk, ansvarlig, dyktig og pålitelig.

Byttet til Frode Morken og Tåsenklinikken (etter sjokkartet dårlig erfaring med Kurbadet Legesenter og Dr. Alexander Wahl). Frode Morken er helt fantastisk dyktig, i tillegg til å være empatisk og god på kommunikasjon. Også flink til å bidra med støtte og følger opp ift prøvesvar etc, ansvarlig og pålitelig.

Super lege

Har hatt morken som fastlege i mange år ca 15 år og er meget fornøyd . Han bryr seg om pasientene og er grundig og hører på dine bekymringer når man er der.

Vil ikke byttet for alt i verden

Veldig flink

Frode Morken er dyktig og vennlig. Legesenteret fungerer strålende.

Veldig godt førnøyd

Veldig fornøyd med alt. Får god oppfølging og blir hørt hver gang jeg er der. Hyggelig og imøtekommende.

Lytter og følger opp

Altid lydhør og interessert i å hjelpe. Positiv fremtreden og med humor. VIrker seriøs og kompetent samtidig

En veldig god og samvittighetsfull lege

Veldig flink og samvittighetsfull lege. Veldig flink med alle aldersgrupper også god med små barn. Jeg synes disse listene er litt bekymringsfulle. Blir fort offentlig gapestokk

Hyggelig og flink lege

Veldig hyggelig lege som tar seg tid til og lytte og høre på deg. Den beste fastlegen jeg har hatt!

Hyggelig, grundig og interessert.

Første gang jeg var hos fastlegen min, Frode Morken. Han var imøtekommende, grundig, interessert og tok meg på alvor. En av de hyggeligste legene jeg har møtt, og jeg arbeider selv i helsevesenet. (Han visste ikke det før på slutten av konsultasjonen.) Virkelig en lege jeg kan anbefale andre.

God fastlege.

Rolig og tillitvekkende. Følger godt opp prøvesvar.