Frode Morken

Tåsenklinikken

Kai Munks vei 41 0876 Oslo
Frode Morken er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Frode Morken

Faglig dyktig, hyggelig og tillitsvekkende

Etter å ha byttet fastlege et par ganger pga. fikk jeg tips om å bytte til Frode. Dette har jeg ikke angret på. Frode er profesjonell, dyktig og lyttende. Han har fulgt meg tett opp etter at jeg ble gravid, og jeg føler meg godt ivaretatt. Han er også kunnskapsrik, men aldri belærende.

Jeg føler at jeg alltid får legetime innen rimelig tid, og har gode opplevelser med de i resepsjonen. De gangene jeg har hatt behov for det har jeg også fått raske tilbakemeldinger på sms etter at prøveresultater foreligger.

Flott lege på et litt 'nedlatende' kontor

Legen er fantastisk - all honør. Behandler både voksne og mine barn med all respekt. Følger opp og gir gode tilbakemeldinger, også på SMS!! Rett og slett en fyr som kan anbefales på det sterkeste!!

Tåsenklinikken er derimot designet som et fort mot kunder. Her er det IKKE kunden i sentrum, og man skal føle seg heldig når det blir din tur... Lite hyggelig resepsjon, lang ventetid på telefon og utilgjengelig telefontider.

Den beste legen jeg har hatt

Opplever at Frode Morken tok mine problemer på alvor. Trygg og flink lege, som man kan stole på. Skikkelig imponert over hvor bra han gjør jobben sin. Jeg anbefaler han til alle jeg kjenner.

En omsorgsfull lege

Har vært pasient hos Dr Frode Morken i mange år. Han tar seg tid til deg, når du trenger det. Han får deg inn på nødtime, når det er nødvendig. En lege som følger opp, sender deg på utredninger, når det er nødvendig.
I tillegg er han god på å kommunisere. Alltid med et smil og du føler at han virkelig bryr seg. En omsorgsfull lege - og en jeg ikke vil bytte bort.

Veldig god lege

Frode Morken er en lege som jeg opplever stor tillit til. Han er genuint interessert i pasientens behov og å finne løsninger. Lett å være åpen overfor ham.