Frode Morken

Tåsenklinikken

2002

Tåsenklinikken Telefonnummer23 00 59 4023 00 59 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kaj Munks vei 41 0876 Oslo
Frode Morken er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Frode Morken

Lyttende og empatisk

Tåsenklinikken er noe vanskelig å få tak i med lang ventetid på telefon og for direkte kontakt i skranken. Ellers gode ordninger med bestilling av time og fornyelse av resept på nett. Har hatt Morken som fastlege i flere år. Han er svært imøtekommende og lyttende. Min erfaring er at han henviser til spesialist ved behov, men han har gode kunnskaper innen almennmedisin og har hjulpet meg med mine problemer. Hadde også god erfaring med oppfølging gjennom svangerskap hos han. Pga flytting må jeg dessverre bytte lege, men anbefaler Morken på det sterkeste.

Veldig bra lege

Han hjelper meg ofte med problemene mine og speielt migrenen, han er veldig dyktig fastlege som anbefales. Hilsen

Flink og entaustiastisk

Meget god og dyktig lege. Tar mine problemer på alvor (..). Jeg har platfot, og Frode kommer med gode medisiner.

Faglig dyktig, hyggelig og tillitsvekkende

Etter å ha byttet fastlege et par ganger pga. fikk jeg tips om å bytte til Frode. Dette har jeg ikke angret på. Frode er profesjonell, dyktig og lyttende. Han har fulgt meg tett opp etter at jeg ble gravid, og jeg føler meg godt ivaretatt. Han er også kunnskapsrik, men aldri belærende.

Jeg føler at jeg alltid får legetime innen rimelig tid, og har gode opplevelser med de i resepsjonen. De gangene jeg har hatt behov for det har jeg også fått raske tilbakemeldinger på sms etter at prøveresultater foreligger.

Flott lege på et litt 'nedlatende' kontor

Legen er fantastisk - all honør. Behandler både voksne og mine barn med all respekt. Følger opp og gir gode tilbakemeldinger, også på SMS!! Rett og slett en fyr som kan anbefales på det sterkeste!!

Tåsenklinikken er derimot designet som et fort mot kunder. Her er det IKKE kunden i sentrum, og man skal føle seg heldig når det blir din tur... Lite hyggelig resepsjon, lang ventetid på telefon og utilgjengelig telefontider.