Espen Madsen Devold

Tlf: 63 92 99 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Espen Madsen Devold er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Espen Madsen Devold

En flott fastlege!

Espen er en kjempegod fastlege! Trygg og kunnskapsrik. Et hyggelig menneske et han også😊 Det eneste som trekker ned er legekontorets eeeeeeviglange ventetider,både på å få time og når man sitter på venteværelset.

En god lege

Jeg har hatt dr. Devold som fastlege i flere år, og opplever han som en god lege. Han lytter, og er ikke redd for å sende videre til spesialist når det er nødvendig.

Jeg har vært så heldig å få Devold som fastlege, og deler overhode ikke de negative opplevelsene som er skrevet på denne siden. Han tar seg mer enn nok tid til meg, uansett om han er forsinket fra før. Han lytter og setter opp oppfølgingstimer, han er med på møter med nav og arbeidsgiver. Han er rett og slett fantastisk!
Og jeg er "bare" i starten av 20årene, så at han ikke passer til unge pasienter er bare tull.

Den VÆRSTE lege jeg har hatt

Mitt siste møte med denne såkalte lege. Før jeg fikk sagt hvorfor jeg hadde bedt om time, reiser han seg opp og sier - i vitnes nærvær - "nei nå må vi slutte av her, for jeg har pasienter å ta meg av jeg", og så går han bort til døren, tar opp denne og vifter meg elegant ut . . .
Jeg har annen fastlege nå . . .

Den beste legen jeg har hatt

Dr. Devold hører virkelig på pasienten, og setter pasientens helse først. Han er meget medfølende. Han er alltid blid også.