Espen Madsen Devold

Tlf: 63 92 99 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Espen Madsen Devold er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Espen Madsen Devold

En flott fastlege!

Espen er en kjempegod fastlege! Trygg og kunnskapsrik. Et hyggelig menneske et han også😊 Det eneste som trekker ned er legekontorets eeeeeeviglange ventetider,både på å få time og når man sitter på venteværelset.

En god lege

Jeg har hatt dr. Devold som fastlege i flere år, og opplever han som en god lege. Han lytter, og er ikke redd for å sende videre til spesialist når det er nødvendig.

Jeg har vært så heldig å få Devold som fastlege, og deler overhode ikke de negative opplevelsene som er skrevet på denne siden. Han tar seg mer enn nok tid til meg, uansett om han er forsinket fra før. Han lytter og setter opp oppfølgingstimer, han er med på møter med nav og arbeidsgiver. Han er rett og slett fantastisk!
Og jeg er "bare" i starten av 20årene, så at han ikke passer til unge pasienter er bare tull.

Den VÆRSTE lege jeg har hatt

Mitt siste møte med denne såkalte lege. Før jeg fikk sagt hvorfor jeg hadde bedt om time, reiser han seg opp og sier - i vitnes nærvær - "nei nå må vi slutte av her, for jeg har pasienter å ta meg av jeg", og så går han bort til døren, tar opp denne og vifter meg elegant ut . . .
Jeg har annen fastlege nå . . .

Den beste legen jeg har hatt

Dr. Devold hører virkelig på pasienten, og setter pasientens helse først. Han er meget medfølende. Han er alltid blid også.

Goood lege

Jeg deler ikke de negative meningene om dr devold,fikk han som lege da jeg flyttet til kløfta i 2003 siden da har jeg flyttet to ganger først til Oslo og nå til Eidsvoll kommune uten tanke på å bytte lege.behagelig å snakke med,flink til å lytte og gi diagnose.

Han kan uten tvil bli bedre

En lege som har liten tid til å lytte til pasienten, men som er meget rask til å henvise videre til spesialist Tar ekstra betalt for å måle blodtrykk f.eks. Når han ikke er interessert i å ta seg av kanskje litt vanskelige tilfeller er han meget rask til å si ifra at " nå må vi slutte av her, jeg har pasienter å ta meg av jeg" . . .

Ok lege

Han er en greit lege hvis man er heldig å få time hos han. Vanligvis må man vente nesten to uker før han har ledig time. Flink til å høre på deg og spør om hvordan det går etter forrige time.

hyggelig lege skal lete du lenge etter...

Er jo noe venting, men sån er det. Å ha litt tålmodighet.. Da kan man si til seg selv at er kanskje noen som trenger litt mer oppfølging en andre. Å da kan ta litt tid før man får kommet seg inn til fastlegen sin..En positiv opplevelse har hvertfall jeg fått...

Ikke anbefalt

Man må stort sett alltid vente rundt 1 time på venterommet før han får tid til deg. Han er med andre ord meget treg med pasientene sine. Han får det til å virke som om det er en enorm byrde for han å sende dokumenter eller legge ut resepter du ber om over telefon. Han har en overlegen og nedlatende tone. Han vet nok hva han driver med, men det virker som han bryr seg mer om pengene pasienten legger igjen enn pasientens egen helse. Hold dere langt unna!

En fantastisk lege!

Devold er en flott person og lege. Tar seg god tid til å lytte, selv om han er forsinket. Rolig og behagelig å snakke med. Følger opp behandling og henviser videre når det trengs. Strekker seg langt for pasientene sine, føler at han virkelig bryr seg.

Han stiller opp på møter osv. uten problem.
Jeg er veldig fornøyd, og kan trygt anbefale han!! Er en fin lege for hele familien.

Bør velge annet alternativ

Legen har som regel 1 mnd eller lengre ventetid.
Selv om time er bekreftet treffer man ved oppmøte som regel assistent eller vikar.
Upålitelig ift. at man ikke får kontinuitet i behandling, ønske om behandling.
Melker trolig fastlegeordningen og er overbelastet av økonomiske hensyn.

Bør nok fokusere på kvalitet ovenfor kvantitet, selv omsistnevnte er økonomiskt innbringende

Den verste legen jeg har hatt.

Har hatt legen i flere år og har fra dag en gitt meg et dårlig inntrykk av østlandets legepraksis.
Han ignorerer yngre pasienter og deres behov derav mine.
Har hatt kluss og problemer med faste resepter, og motatt nedlatende insinuasjoner da jeg har stilt spm vedrørende mine resepter.
Sikkert en flott lege hvis du er 50 år, jeg har ikke følt at jeg har fått noen god hjelp, kun det bare minimum som en pasient har krav på.
Jeg skriver dette da jeg bytter han idag.
Mitt navn er nn og jeg håper min lege leser dette.

Den beste legen i Ullensaker

Får ikke fullrost han :) Uansett hva man trenger hjelp eller råd til så stiller han opp.

En god lytter og en god støttespiller!

Dr. Espen Devold er den beste legen jeg har hatt, han har alltid lyttet til mine problemer, og hjulpet meg igjennom en livskrise, en krise som holdt på å ta mitt liv!
Han har, på sin gode og hjelpsomme måte reddet meg fra meg selv!

Det finnes ikke nok stjerner å gi denne mannen!
Du har min evige respekt!