Espen Madsen Devold

Kløfta Legesenter

1994

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Kløfta Legesenter Telefonnummer63 92 99 0063 92 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta
Espen Madsen Devold er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Espen Madsen Devold

Landets beste lege

En så fantastisk lege skulle man hatt overalt, tar seg alltid tid selv om det er forsinkelser, stiller opp i møter og følger opp tett. Utrolig kunnskapsrik og dyktig lege. Har selv hatt han i mange år og er super fornøyd.

Kunnskapsrik.

Kan ikke finne en bedre lege som følger opp sine pasienter. Han er fastlege for mine barn og meg. Jeg kan til og med ringe bort, legge igjen beskjed så ringer han utpå efta/ kveld. Følger også tett opp om man er langtissykemeldt.

En flott fastlege!

Espen er en kjempegod fastlege! Trygg og kunnskapsrik. Et hyggelig menneske et han også😊 Det eneste som trekker ned er legekontorets eeeeeeviglange ventetider,både på å få time og når man sitter på venteværelset.

En god lege

Jeg har hatt dr. Devold som fastlege i flere år, og opplever han som en god lege. Han lytter, og er ikke redd for å sende videre til spesialist når det er nødvendig.

Jeg har vært så heldig å få Devold som fastlege, og deler overhode ikke de negative opplevelsene som er skrevet på denne siden. Han tar seg mer enn nok tid til meg, uansett om han er forsinket fra før. Han lytter og setter opp oppfølgingstimer, han er med på møter med nav og arbeidsgiver. Han er rett og slett fantastisk!
Og jeg er "bare" i starten av 20årene, så at han ikke passer til unge pasienter er bare tull.