Kjell Moss

Trondheimsveien 184 0570 Oslo
Tlf: 23 40 11 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kjell Moss er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kjell Moss

Hyggelig, flink og litt klein

Dro til Dr.Moss for å få hjelp med ett penisproblem, han var empatisk og faglig flink, men ble tydelig brydd da jeg dro ned trusa

Overbooket og overfladisk

Tar for mange faste timer. Umulig å få time når man trenger hjelp på dagen.

Fant føflekk som skulle fjernes, når han skulle fjerne den kunne han ikke se den.

Fornøyd

En lege som lytter til det jeg har å si og jeg blir tatt på alvor. Han tar seg god tid og ikke stresser som er betryggende for meg som pasient.

Meget dyktig,empatisk og hyggelig lege.

Meget dyktig,empatisk og hyggelig lege.
Er kunnskapsrik og lytter til hva jeg som pasient har som problem samt at han følger opp.

Meget grundig, gir alltid klare svar og fremstår som meget kunnskapsrik.

Kjell Moss hører på hva pasienten sier. Han stiller kontrollspørsmål,og han tar alle undersøkelser/analyser som er nødvendig. Ved behov henvises man til utredning på for eksempel UIO. Han svarer alltid grundig på de spørsmål han får, og han følger alltid opp de tiltak han har sagt han skal utføre. Jeg har ingen ting å utsette på hans virke.

Forståelsesfull men også pragmatisk og effektiv.

Var rask med å bestille en drøss med blodprøver når jeg kom innom. Virker forståelsesfull, koselig, rasjonell, effektiv, og ikke minst profesjonell.

Fantastisk lege!

Kjell Moss er en fantastisk lege som er veldig flink til å se pasientene. Jeg får alltid time samme dag og han tar seg tid når jeg kommer. Han har fulgt meg godt opp over en periode med kronisk sykdom.

Fantastisk hyggelig og flink lege

Dr Moss er en veldig flink lege, med lite ventetid, og et godt system for å kunne få time dagen etterpå hvis man trenger hastetime.

Litt fraværende og uinteressert

Jeg har muligens blitt "skjemt bort" av min forrgie lege, men alikevel følte jeg meg litt til bry og lite fulgt opp. Jeg ble tiltalt ved feil navn av legen, og ønsket velkommen for første gang, tre ganger.
Dette tydet for meg på at det ikke var lest gjennom noen journal før jeg kom inn.
Summen av mange forskjellige småting som nevnt over gjorde meg mindre trygg.
Det opplevedes for meg som at han var uinteressert i meg og mitt.

Han er sikkert veldig opptatt, noe som fører til at jeg sitter 30min - 1 time og venter på timen, men det falt ikke i smak det heller.

Jeg ser veldig mange positive tilbakemeldinger her, og det var de som i utgangspunktet fikk meg til å velge Kjell Moss. Men jeg kjenner ikke igjen noe som helst av det som står skrevet nå i ettertid.

Jeg følte meg ikke trygg, sett eller i varetatt. Veldig godt å lese at andre opplever det bra, men det var dessverre ikke tilfelle for meg.

dyktig lege

Til å stole på, imøtekommende, dyktig , forståelig, tilgjengelig. jeg har vært hos han i nesten 20år nå. Selv om jeg har flyttet, vil jeg ikke bytte

Elendig service av skrankepersonalet

Legen er ok, men servicenivået hos legesenteret ellers er veldig dårlig. Etter at de startet med "time på dagen" og SMS-bestilling av time er det umulig å få service hvis du ringer til dem (for eksempel for å koordinere en bestilling av legetime og laboratorieprøver,) får bare et surt svar at det må sendes SMS dagen før ønsket timen. Jeg fatter vel egentlig ikke hvorfor de har satt opp at de har telefontid i resepsjonen i det hele tatt

beste legen

I had changed 4 fastlege in 3 years! Finally I met Kjell Moss. Thank him so much about finding the reasons of my bad feeling an correct methods to fix the sykdom! He don't have a problems to send to other specialist or make tests, he don't use "paracet" like panacea for everything. Nice, opent, competent.

Dyktig og kjempehyggelig!

Kjell Moss er en veldig trygg og god lege, både for store og små. Har bare godt å si om han. Må dessverre bytte fordi vi har flyttet langt unna, men hadde gjerne beholdt han! Veldig dyktig, omtenksom og trygg! Anbefales på det sterkeste!

Kjempefin

Kjell Moss har vært min fastlege i 10 år. Jeg har hatt en lang sykdomshistorie før det og har møtt mange leger, blant annet på Rikshospitalet, Haukeland og Telemark sentralsykehus. Kjell Moss er en av de aller aller beste, både som lege og menneske.

Superdoktor

Har hatt Kjell Moss som fastlege i ca 10 år, og han er uangripelig. En trygg, rolig personlighet som lytter. Det beste er at han har vært svært observant på de erfaringene jeg funnet at fungerte for meg i en kjip sykdomsperiode jeg hadde.

Har trengt han mye i den sykdomsperioden, men i de siste 4-5 årene er jeg vanlig forkjølelsespasient som ramler innom en gang hvert halvannet år.

Reddet meg ut av en vanskelig situasjon

Jeg byttet til Kjell Moss litt på måfå etter å ha hatt en ubrukelig vikarlege på et annet legesenter midt i en vanskelig sykdomsperiode. Etter dette ble jeg værende helt til jeg flyttet til en annen by for et par mnd siden.

Jeg har opplevd denne legen som empatisk og flink til å ta til seg ny informasjon om sykdommer han ikke nødvendigvis kan noe om. Jeg har en komplisert sykdomshistorie, med flere kroniske sykdommer, og er normalt eksperten i rommet. Moss tok dette veldig fint, men tok til seg lærdom om de enkelte sykdommene og hvordan disse virket inn på hverandre (for meg).

Hadde det ikke vært for at jeg flyttet hadde jeg ikke byttet vekk fra han. Jeg har opplevd legen som meget hjelpsom, og stort sett også de andre ansatte på legesenteret. De kan være noe bryske på telefon etter innføringen av SMS/nett-bestilling. Derimot er det mye enklere og kjappere å få time etter at de la om systemet, og jeg har alltid fått time samme dag eller dagen etter.

Skuffet

Etter å ha lest vurderingene her inne tenkte jeg at Kjell Moss måtte være en lege for meg. Det var han ikke. Han var hyggelig, for all del, men virket treg og lite engasjert. Han visste ikke hva jeg pratet om da jeg fortalte om sykdommen min, noe som skuffet meg veldig. Det er en sær sykdom, men de fleste leger jeg har vært hos de siste årene er oppdatert. Fikk følelsen av at jeg var hos en eldre lærer da jeg hadde time... kan ikke helt peke på hvorfor, men han minnet om de litt seige - dog hyggelige - lærerne jeg hadde på ungdomsskolen/gymnaset.

Pluss: Lett å få time, hyggelig betjening.

Flott fastlege!

Hyggelig, imøtekommende, behagelig, kunnskapsrik og fantastisk humor. Dyktig lege som tar seg tid til å lytte. Har hatt han i nærmere 10 år og er veldig glad for at det finnes leger som han.

Perfekte fastlege??

Har hatt dr. Moss i over 10 år nå. Har en komplisert og sammensatt sykehistorie, men føler jeg blir sett og hørt som MENNESKE i kontakt med ham kontra andre leger. Han tar seg tid, sitter ikke bare med blikket i datamaskinen, men har en utrolig kommunikasjonsevne. Kunne ikke vært ham foruten i min situasjon. Vil og benytte anledningen til å rose "damene" hans på laben, i skranken og på telefon. Håper jeg aldri må bytte fra Moss og Rosenhoff legegruppe!!

Grei kar

Kjell Moss er en fin fyr. Rolig, behagelig, smart. Jeg har hatt ham som fastlege i ca 10 år, og kan anbefale ham.