Kjell Moss

Rosenhoff Legegruppe DA

Autorisasjon (1986)

Kjell Moss er en av 560 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kjell Moss

Den beste i det beste legekontor

Rosenhoff Legegruppe har et perfekt kommunikasjonssystem med Pasientsky og sentralbord. Det er alltid mulig å komme i kontakt via telefon eller internett, få time på dagen, respons på melding eller telefon. Kjell Moss holder oversikt, følger opp og sender deg videre. Dialogen er meget bra, man føler seg trygg og ivaretatt.

Hyggelig og blid

Veldig hyggelig og behagelig lege. Virker empatisk, men har en "vent og se om det går over" - holdning som er litt uheldig mtp feks mitt benbrudd, resistente bakterier i sår, og allergier.

En fantastisk omsorgsfull lege

Dr Moss er den perfekte legen. Han lytter og vurderer og gir den beste hjelpen han kan gi. Sykepleierne på klinikken er hyggelige og effektive. Og hvis man må ha tie hos en av de andre legene ved klinikken, kan man vite at man også er i gode hender.

Beste lege

Han er nöye, veldig forståelsesfull, kan prate om allt. 😀Han hörer på hva du har og si, gjör det han kan for deg

En lege som lytter til det jeg har å si og jeg blir tatt på alvor.

Kjell Moss er en fantastisk fastlege. Han er utrolig kunnskapsrik. Meget dyktig,sympatisk og hyggelig lege, og lytter til hva jeg som pasient har som problem samt at han følger opp, og jeg anbefaler han som deres faste leg av hans høflighet og kunnskapsrik.