Kjell Moss

Trondheimsveien 184 0570 Oslo
Kjell Moss er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kjell Moss

Fantastisk lege!

Kjell Moss er en fantastisk lege som er veldig flink til å se pasientene. Jeg får alltid time samme dag og han tar seg tid når jeg kommer. Han har fulgt meg godt opp over en periode med kronisk sykdom.

Fantastisk hyggelig og flink lege

Dr Moss er en veldig flink lege, med lite ventetid, og et godt system for å kunne få time dagen etterpå hvis man trenger hastetime.

Litt fraværende og uinteressert

Jeg har muligens blitt "skjemt bort" av min forrgie lege, men alikevel følte jeg meg litt til bry og lite fulgt opp. Jeg ble tiltalt ved feil navn av legen, og ønsket velkommen for første gang, tre ganger.
Dette tydet for meg på at det ikke var lest gjennom noen journal før jeg kom inn.
Summen av mange forskjellige småting som nevnt over gjorde meg mindre trygg.
Det opplevedes for meg som at han var uinteressert i meg og mitt.

Han er sikkert veldig opptatt, noe som fører til at jeg sitter 30min - 1 time og venter på timen, men det falt ikke i smak det heller.

Jeg ser veldig mange positive tilbakemeldinger her, og det var de som i utgangspunktet fikk meg til å velge Kjell Moss. Men jeg kjenner ikke igjen noe som helst av det som står skrevet nå i ettertid.

Jeg følte meg ikke trygg, sett eller i varetatt. Veldig godt å lese at andre opplever det bra, men det var dessverre ikke tilfelle for meg.

dyktig lege

Til å stole på, imøtekommende, dyktig , forståelig, tilgjengelig. jeg har vært hos han i nesten 20år nå. Selv om jeg har flyttet, vil jeg ikke bytte

Elendig service av skrankepersonalet

Legen er ok, men servicenivået hos legesenteret ellers er veldig dårlig. Etter at de startet med "time på dagen" og SMS-bestilling av time er det umulig å få service hvis du ringer til dem (for eksempel for å koordinere en bestilling av legetime og laboratorieprøver,) får bare et surt svar at det må sendes SMS dagen før ønsket timen. Jeg fatter vel egentlig ikke hvorfor de har satt opp at de har telefontid i resepsjonen i det hele tatt