Kjell Moss

Rosenhoff Legegruppe DA
Trondheimsveien 184 0570 Oslo
Kjell Moss er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kjell Moss

Meget grundig, gir alltid klare svar og fremstår som meget kunnskapsrik.

Kjell Moss hører på hva pasienten sier. Han stiller kontrollspørsmål,og han tar alle undersøkelser/analyser som er nødvendig. Ved behov henvises man til utredning på for eksempel UIO. Han svarer alltid grundig på de spørsmål han får, og han følger alltid opp de tiltak han har sagt han skal utføre. Jeg har ingen ting å utsette på hans virke.

Forståelsesfull men også pragmatisk og effektiv.

Var rask med å bestille en drøss med blodprøver når jeg kom innom. Virker forståelsesfull, koselig, rasjonell, effektiv, og ikke minst profesjonell.

Fantastisk lege!

Kjell Moss er en fantastisk lege som er veldig flink til å se pasientene. Jeg får alltid time samme dag og han tar seg tid når jeg kommer. Han har fulgt meg godt opp over en periode med kronisk sykdom.

Fantastisk hyggelig og flink lege

Dr Moss er en veldig flink lege, med lite ventetid, og et godt system for å kunne få time dagen etterpå hvis man trenger hastetime.

Litt fraværende og uinteressert

Jeg har muligens blitt "skjemt bort" av min forrgie lege, men alikevel følte jeg meg litt til bry og lite fulgt opp. Jeg ble tiltalt ved feil navn av legen, og ønsket velkommen for første gang, tre ganger.
Dette tydet for meg på at det ikke var lest gjennom noen journal før jeg kom inn.
Summen av mange forskjellige småting som nevnt over gjorde meg mindre trygg.
Det opplevedes for meg som at han var uinteressert i meg og mitt.

Han er sikkert veldig opptatt, noe som fører til at jeg sitter 30min - 1 time og venter på timen, men det falt ikke i smak det heller.

Jeg ser veldig mange positive tilbakemeldinger her, og det var de som i utgangspunktet fikk meg til å velge Kjell Moss. Men jeg kjenner ikke igjen noe som helst av det som står skrevet nå i ettertid.

Jeg følte meg ikke trygg, sett eller i varetatt. Veldig godt å lese at andre opplever det bra, men det var dessverre ikke tilfelle for meg.