Nazia Batool

Autorisasjon (2002)

Nazia Batool er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nazia Batool

Hyggelig og imøtekommende

Nå har jeg endelig sett legen regelmessig etter et par år med mange vikarer. Hun er hyggelig og lar meg få ta del i avgjørelsene. Skal sies at jeg ikke har hatt noen alvorlige eller kompliserte lidelser de gangene jeg har vært hos henne. Sekretærene har vært helt greie. Relativt kort ventetid for å få time. Lokalene er ganske enkle men for meg er ikke det noe jeg bryr meg om.

Den beste lege jeg hadde i mitt live

Jeg hadde vondt i magen min i flere år og jeg har vært hos flere lege men ingen av dem viste hva årsak til det, Men Nazia fant ut til meg.
Jeg er veldig fornøyd med henne.

Den flinkeste legen i hele byen!

Jeg er så utrolig fornøyd med Nazia som min fastlege. Jeg byttet til hun og er svært fornøyd med oppfølgingen jeg får etter hvert besøk.

Dr Nazia Batool Mukhtar

Dr. Nazia Batool Mukhtar svært flink til og forstå pasienten. Kunnskapsrik, både generelt og spesielt behagelig vesen og god resepsjonsbetjent

Ikke en god opplevelse

For å si det sånn, hvis du kun trenger å fornye e-resepten og ingen andre leger er ledige i ditt område, så velg Nazia.

Følte ikke at jeg ble tatt seriøst, og det endte med at jeg tilslutt droppet å dra til fastlegen uansett hva som var galt. Var det nødvendig å få hjelp så dro jeg til legevakten, og det var heldigvis ikke mange ganger i året.